®HEINZ חושפת פלטפורמת קריאייטיב מותגים ראשונה מזה 150 שנה

דרוג:

®HEINZ חושפת פלטפורמת קריאייטיב מותגים ראשונה מזה 150 שנה

המיצוב החדש חוגג ומציג את האהבה הלא רציונלית של מעריצי המותג האמיתיים למותג

שיקגו, פיטסבורג ולונדון, 1 ביוני 2023,BUSINESS WIRE)):

היום מכריזה HEINZ על "זה חייב להיות HEINZ", פלטפורמה גלובלית חדשה המסמנת בפעם הראשונה ב-150 שנות קיום החברה את איחוד המותג תחת אסטרטגית קריאייטיב אחת. הקמפיין הוא הומאג' למותג, וחוגג את האהבה הלא-רציונלית שחשים אנשים למותג HEINZ - מרומנים אישיים של מעריצי המותג עם המותג, ועד לאהבה ותשומת הלב המוקדשים לעשיית מוצרי המותג.

פלטפורמת הקריאייטיב הגלובלית, המעוגנת בהשקעת המדיה הגדולה ביותר של Kraft HEINZ, מדגימה את האהבה שאין כמותה שחשים אנשים בכל העולם משך דורות למותג HEINZ - מהקטשופ ועד Beanz, וכל מה שביניהם. הקריאייטיב משובץ סיפורי מעריצים שהופיעו במדיה חברתית, במאמרים בעיתונות או נמסרו מפה לאוזן - כגון קעקועים של HEINZ, נשיאת חבילות רטבים ותבלינים בתיקים, והברחת קופסאות Beanz בבדיקות הביטחוניות בשדות התעופה.

"רצינו לאחד את המותג תחת פלטפורמת מותג גלובלית אחת, צללנו לעולמם של הצרכנים שלנו, ומצאנו שלכולם היה דבר אחד במשותף: המאמץ הלא רציונלי שהשקיעו במוצרים של HEINZ," אמרה דיאנה פרוסט, סמנכ"לית צמיחה בצפון אמריקה בחברת Kraft HEINZ. "כמותג אנחנו אובססיביים לצרכנים שלנו, יצרנו את 'זה חייב להיות HEINZ' כשיר האהבה שלנו להם, המעריצים שלנו הם המוזה שלנו".

המותג HEINZ מצוי במסע חיפוש בן יותר מ-150 שנה כדי למצוא כיצד לעשות את הדבר המצוי והרווח בצורה טובה במיוחד. כיום, איכות ללא תחרות נותרה בלב האמונה והפרקטיקה של המותג, החל מבחירה קפדנית של מרכיבים באיכות הגבוהה ביותר בלבד על ידי שבעת "המאסטרים לעגבניות", ועד ליעד של מיקור הקטשופ ממקורות ברי קיימא בלבד (100%) עד 2025. כל צעד נשקל בקפדנות, כדי לוודא שאנו משיגים את הטעם של HEINZ, שלא ניתן לטעות לגביו, בכל פעם.

"המעריצים שלנו עושים מאמצים לא רציונליים עבור מוצרי HEINZ, אבל התחושה היא הדדית - אנחנו אובססיביים בדיוק כמוהם לגבי המוצרים שלנו כפי שהם ואנחנו לא יכולים לחכות לחלוק את זה עם העולם," אמרה קריסטינה קנז, סמנכ"לית צמיחה באזור הבינלאומי בחברת Kraft HEINZ. "אהבה לא רציונלית זו מניעה טרנספורמציה רחבה יותר בחברת Kraft HEINZ, אנו נעים כעת במהירות התרבות כדי להפתיע את הצרכנים שלנו, לשמח ולענג אותם עם חדשנות מובלת-תובנה וחוויות מותג אותנטיות".

הקמפיין, שפותח בשיתוף עם Wieden+Kennedy, כולל חמישה מוקדים בסגנון וינייטה ובהם סיפורים אמיתיים או כאלה היכולים להיות אמיתיים, החוגגים את האהבה שאין כמותה שחשים אנשים לקטשופ HEINZ ול-Beanz. הפלטפורמה החדשה תופיע לרוחב ערוצים, ומטרתה להגיע להמונים וליצור שיבוצים בעלי השפעה גבוהה באמצעות הטלוויזיה, וידאו מקוון, קולנוע, מדיה חברתית וגם מחוץ לבית. יריית הפתיחה של "זה חייב להיות HEINZ" תהיה בארצות הברית, קנדה, בריטניה וגרמניה והקמפיין יושק לאחר מכן בשווקים נוספים בתוך שישה חודשים.

כדי לעקוב אחר התהליך, בדקו את ההפניות הבאות Heinz@‏‏,‏ ‏@Heinz_ca ו-@heinz_uk  ב-Instagram וכן Heinz_us@‏, ‏@heinz_ca ו-heinzuk@ ב-TikTok.

אודות חברת Kraft HEINZ

אנו מניעים טרנספורמציה בחברתKraft HEINZ  (נאסד"ק: KHC) בהשראת היעד שלנו, בואו נהפוך את החיים ערבים לחיך ומהנים. הצרכנים עומדים במרכז כל מה שאנחנו עושים. עם מכירות של 26 מיליארד דולר נטו בשנת 2022, אנחנו מחויבים לגידול של מותגי המזון והמשקאות האייקוניים והמתעוררים שלנו בקנה מידה גלובלי. אנחנו ממנפים את סדר הגודל, הזריזות והגמישות שלנו כדי לשחרר את מלוא הכוח המתפרץ של Kraft HEINZ לרוחב פורטפוליו של שש פלטפורמות מוצר מונעות-צרכן. כאזרחים גלובליים, אנחנו מקדישים את עצמנו לעשייה והשפעה ברת קיימא ואתית תוך סיוע להזנת העולם בדרכים בריאות ואחראיות. כדי ללמוד יותר על המסע שלנו בקרו בכתובת www.kraftheinzcompany.com או עקבו אחרינו ב-LinkedIn וב-Twitter.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובתhttps://www.businesswire.com/news/home/20230601005186/en/

למידע נוסף

ג'נה טורנטון
The Kraft HEINZ Company  (פניות מצפון אמריקה)
[email protected]

מריסה מונינגס
 The Kraft HEINZ Company (פניות בינלאומיות)
[email protected]

מקור: The Kraft HEINZ Company

מולטימדיה

צילום

HEINZ מכריזה על פלטפורמה גלובלית חדשה ראשונה מזה 150 שנות קיומה "זה חייב להיות HEINZ," בהשראת סיפורים אמיתיים על האהבה הבלתי ניתנת להכחשה של המעריצים ל-HEINZ (גרפיקה: Business Wire)

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: HEINZ | היינץ |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

Corpay Cross-Border מרחיבה את השותפות הבלעדית עם West Ham United ‏Corpay, Inc.*, ‏(NYSE: CPAY) חברה גלובלית מובילה
Transoft Solutions רכשה את CGS Labs Transoft Solutions, מובילה עולמית בתוכנות הנדסה, נ
Meltwater זכתה בשישה פרסי Comparably, כולל הצמיחה הטובה ביותר בקריירה וצוותי המנהיגות הטובים ביותר Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
CGTN: מאב לבן: הערכים המתמשכים המנחים את הנשיא שי ג'ינפינג ביום האב, CGTN פרסמה מאמר הדן כיצד התורות והדוגמ
Kao מפרסמת את הדו"ח המשולב של Kao לשנת 2025 Kao Corporation ‏(TOKYO:4452) פרסמה את הדו"ח המשול
Bitget מביטה קדימה ב-Solana Summit 2025 עם פריסת תשלומים מבוססת QR Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Bitget Onchain משיקה שדרוגי תכונות משמעותיים כדי להעצים מסחר חכם יותר Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
דו"ח חודש מאי של Bitget מדגיש עלייה של 21% בנפח המסחר בחוזים עתידיים מה שהאיץ את דרכה לבין שלוש הבורסות המובילות Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Bitget נותנת חסות לפסטיבל הג'אז הקריפטוגרפי הראשון במונטרו Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Bitget Wallet המשיכה את המומנטום בשבוע הבלוקצ'יין בפיליפינים Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Perma-Pipe International Holdings, Inc מכריזה על התוצאות הפיננסיות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2025 ‏ Perma-Pipe International Holdings, Inc(נאסד"ק: P
Wi-Charge ו-NoviSign מכריזות על שותפות אסטרטגית להרחבת התפוצה של שילוט דיגיטלי עם אספקת חשמל אלחוטית ‏Wi-Charge, החברה המובילה בעולם באספקת מתח אלחוטי
Andersen Consulting מצרפת את Sidat Hyder Morshed לפלטפורמה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה ‏Andersen Consulting חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם
מועד אחרון חשוב לתביעה נגד NSSC: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד משקיעים ב- NAPCO Security Technologies, Inc.  עם הפסדים של יותר מ-100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 24 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך - NSSC משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
הודעה על מועד אחרון לתביעה נגד CODI: רוזן, יועץ גלובלי בכיר ביותר, מעודד את המשקיעים ב- Compass Diversified Holdings עם הפסדים של יותר מ-100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד - CODI משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
המועד האחרון לתביעה נגד NPWR: רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי NET Power Inc עם הפסדים של יותר מ- 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 17 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך - NPWR, NPWR. WS משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
מועד אחרון חשוב לתביעה נגד ZBIO: רוזן, משרד עורכי דין ידוע מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Zenas BioPharma, Inc עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר, להשיג ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב של 16 ביוני בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד - ZBIO משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
התראת מועד אחרון לתביעה נגד DMRC: רוזן, יועץ למשקיעים מוביל, מעודד את משקיעי Digimarc Corporation עם הפסדים של יותר מ-100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני המועד האחרון החשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך - DMRC משרד רוזן עורכי דין (Rosen Law Firm), משרד עורכי ד
Andersen Consulting חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם DEX Ventures ‏Andersen Consulting משפרת את יכולות הטרנספורמציה
EBC Financial Group משיקה למעלה מ-100 חוזי הפרשים על קרנות סל אמריקאיות, ומחזקת את הגיוון עבור לקוחות גלובליים EBC Financial Group(EBC) הכריזה על השקת למעלה מ-1
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)