OMP, חברה מובילה בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, תראה כיצד קראפט היינץ (Kraft Heinz ) משנה את שרשרת האספקה הגלובלית שלה בכנס תכנון שרשרת האספקה של Gartner לשנת 2025 שיערך בדנבר. חברת המזון והמשקאות המובילה תשתף כיצד היא מניעה יעילות מהחווה ועד לשולחן בעזרת Unison Planning™ של OMP. קראפט היינץ, על ידי מינוף של תכנון אוטונומי, מודיעין לקבלת החלטות ומיטוב באמצעות בינה מלאכותית, משפרת את שיתוף הפעולה, מנהלת את מורכבות התהליך ומקטינה בזבוז.
היום מכריזה HEINZ על "זה חייב להיות HEINZ", פלטפורמה גלובלית חדשה המסמנת בפעם הראשונה ב-150 שנות קיום החברה את איחוד המותג תחת אסטרטגית קריאייטיב אחת. הקמפיין הוא הומאג' למותג, וחוגג את האהבה הלא-רציונלית שחשים אנשים למותג HEINZ - מרומנים אישיים של מעריצי המותג עם המותג, ועד לאהבה ותשומת הלב המוקדשים לעשיית מוצרי המותג.
1