ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור "HEINZ"

קראפט היינץ ו-OMP מציגות שרשרת ערך יותר ברת קיימא וחכמה בכנס תכנון שרשרת האספקה ​​של גרטנר

קראפט היינץ ו-OMP מציגות שרשרת ערך יותר ברת קיימא וחכמה בכנס תכנון שרשרת האספקה ​​של גרטנר

OMP, חברה מובילה בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, תראה כיצד קראפט היינץ (Kraft Heinz ) משנה את שרשרת האספקה ​​הגלובלית שלה בכנס תכנון שרשרת האספקה ​​של Gartner לשנת 2025 שיערך בדנבר. חברת המזון והמשקאות המובילה תשתף כיצד היא מניעה יעילות מהחווה ועד לשולחן בעזרת Unison Planning™ של OMP. קראפט היינץ, על ידי מינוף של תכנון אוטונומי, מודיעין לקבלת החלטות ומיטוב באמצעות בינה מלאכותית, משפרת את שיתוף הפעולה, מנהלת את מורכבות התהליך ומקטינה בזבוז.
®HEINZ חושפת פלטפורמת קריאייטיב מותגים ראשונה מזה 150 שנה

®HEINZ חושפת פלטפורמת קריאייטיב מותגים ראשונה מזה 150 שנה

היום מכריזה HEINZ על "זה חייב להיות HEINZ", פלטפורמה גלובלית חדשה המסמנת בפעם הראשונה ב-150 שנות קיום החברה את איחוד המותג תחת אסטרטגית קריאייטיב אחת. הקמפיין הוא הומאג' למותג, וחוגג את האהבה הלא-רציונלית שחשים אנשים למותג HEINZ - מרומנים אישיים של מעריצי המותג עם המותג, ועד לאהבה ותשומת הלב המוקדשים לעשיית מוצרי המותג.
1