המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)

דרוג:

המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)

 

*למותגי טיפוח אישיים שאימצו חדשנות בשנת 2023 יש סיכוי גבוה פי 2.5 לחזות בגידול מכירות.

*20% מהשקות החדשנות ב-2023 באירופה היו בקטגוריות טיפוח העור והשיער.

*הפעלה יעילה מובילה לעלייה של 20% במכירות מונעות מודעות.

 

שיקאגו, 12 בספטמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות משמעותיות של צרכנים הפכו להיות בחשיבות עליונה, בייחוד בעקבות השינויים המשמעותיים לאחר מגפת הקורונה. NIQ פרסמה היום את דו"ח חדשנות היופי הגלובלי שלה, שמקורו במדידת החדשנות של NIQ BASES, המספקת מבט מקיף על מצב החדשנות והמגמות העתידיות בתעשיית היופי ב-14 שווקים.

 

מותגי טיפוח אישיים שאימצו חדשנות בשנת 2023 יהיו בסבירות גבוהה פי 2.5 לחזות בצמיחה כוללת במכירות בהשוואה לאלו עם מכירות חדשנות שלא משתנות או אפילו פוחתות. חידושים עוצמתיים מושכים קונים חדשים, יוצרים הזדמנויות שימוש חדשות, מצדיקים פרמיות של מחירים ושומרים על מותגים בראש העדיפויות.

 

מותגים המספקים מוצרים חזקים עשויים לחזות ביתרון משמעותי, עם עלייה ממוצעת של 30% בשנה אחת בהשוואה למוצרים פחות מוצלחים. הפעלה יעילה מובילה לעלייה של 20% במכירות מונעות מודעות, במיוחד כאשר אלמנטים קריאייטיבים עוברים מיטוב. זה מדגיש את החשיבות של מוצר מעולה וגם מבטיח שמאמצי השיווק והקידום יבוצעו היטב ויהדהדו בקרב קהל היעד.

 

קלייר מרטי, סגנית נשיא לפיתוח לקוחות גלובלי, אמרה, "למרות הזהירות הגוברת של  הצרכנים לגבי הוצאותיהם, הצרכנים פחות מוכנים לקצץ בהוצאות היופי שלהם בהשוואה למוצרי FMCG אחרים, כאשר 80% מציינים שהם מתכוונים לשמור או להגדיל את ההוצאות שלהם בתחום זה. הפופולריות הגלובלית של תעשיית היופי ממשיכה לעלות, בעוד המכירות בענף שומרות על קצב צמיחה דו ספרתי בכל האזורים וצפוי גידול בהיקף של 300 מיליארד דולר בעשור הקרוב".

 

מגמות פורצות דרך המאיצות חדשנות בתעשיית הטיפוח:

 

*נקי ובר קיימא: המגמה למוצרים נקיים ובני קיימא צומחת בקטגוריית CPG, תוך התמקדות במקורות אתיים, אריזה ידידותית לסביבה והפחתת טביעות פחמן. בדרום קוריאה קוסמטיקה טהורה הפך לבחירה בסגנון חיים עם יצרנים המתמקדים באריזות ידידותיות לסביבה ובשיטות ייצור בנות קיימא.

*התמקדות במרכיבים: צרכנים גלובליים קונים תוך מחשבה על 'המרכיבים תחילה', ומתעדפים מוצרים בהסתמך על רשימת הרכיבים שלהם. הצרכנים מתעניינים גם במרכיבים הכלולים וגם באילו שלא. צרכנים בבריטניה מתעדפים תוצאות ויעילות על פני שמות מותגים.

*יועץ מהימן: סלבריטאים, רופאי עור ומשפיענים משפיעים על החלטות קוסמטיות דרך המדיה החברתית. בסין, מספר מובילי הדעה המרכזיים (KOL) עולה על 20 מיליון והוא הולך וגדל, בעוד ש-80% מהמכירות בפועל מגיעות מ-7% בלבד מ-KOL.

*התאמה אישית והכלה: צרכנים מעדיפים יותר ויותר מותגים העונים על צרכיהם האישיים, מה שמוביל לחוויות מותאמות יותר כמו חידוני שיער ועור. אפרו-צרכנות היא נושא ההתאמה האישית וההכלה החם ביותר בברזיל, כאשר נשים החליטו לוותר על מוצרי החלקת שיער.

*התמקדות בריאותית: צרכנים נותנים עדיפות לרווחתם, מה שמוביל לביקוש למוצרים התומכים בבריאות גופנית, נפשית ורגשית. תעשיית הקוסמטיקה בצרפת ממנפת את מדעי המוח המתמקדים הן בגוף והן בנפש. מותגי יוקרה יוצרים מוצרים המשפרים גם את מראה העור וגם את הרווחה הרגשית.

*נוחות ונגישות: מוצרים ישירים לצרכן (DTC) וטיפולי קוסמטיקה בבית היו ליותר פופולריים במהלך תקופת הקורונה. מגמה זו ממשיכה לצמוח הודות לעלייה בפופולריות של מוצרי קוסמטיקה חשמליים ומכשירי גירוי שרירים.

*יוקרה כללית: מגמה זו במוצרי טיפוח משקפת את הזמינות הגוברת של מוצרים איכותיים במחירים נוחים. הדמוקרטיזציה של היוקרה מונעת על ידי מותגים חדשניים המציעים מוצרים יוצאי דופן המתחרים בעמיתיהם היוקרתיים. צרכנים בסעודיה מעריכים מרכיבים באיכות גבוהה ומוכנים לשלם תוספת תשלום מיוחדת על טיפול אישי וטיפולי יופי. הפעלה מוצלחת בתעשיית היופי תלויה בשילוב שבין רעיון משכנע למוצר חזק כאשר שליש מההשקות החדשות מדשדשות בגלל חוסר תמיכה מספקת במהלך השנה הראשונה שלהן.

 

לתובנות נוספות על מגמות יופי, יש להוריד עותק של דו"ח חדשנות היופי העולמי של NIQ ולהצטרף למעגל היופי הפנימי לקבלת תובנות מובחרות. NIQ גם מספקת באופן קבוע תובנות ייחודיות וקנייניות על פני מגמות צרכניות גלובליות, כולל דו"ח SpendZ  האחרון של החברה, מבט מקיף על מגמות ההוצאות של דור Z, דו"חות Consumer Outlook המנתחים מגמות, התנהגות ורגש.

 

אודות NIQ

 

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 השתלבה NIQ עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 מדינות המכסות 97% מהתמ"ג.  NIQ מספקת את Full View™ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.

 

למידע נוסף, בקרו בכתובת www.niq.com

 

אנשי קשר ולמידע נוסף:

סווטה פטרה

[email protected]

 

מקור: NielsenIQ

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: NIQ BASES | NIQ | NielsenIQ |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

קרן ההגנה של Bitget שומרת על עוצמתה עם שווי ממוצע של 561 מיליון דולר באפריל 2025 Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
CGTN: סין ו-CELAC פותחות פרק חדש בשיתוף פעולה דרום-דרום בעוד סין מארחת את מפגש השרים הרביעי של פורום סין-C
ג'ק לינק'ס ו-MrBeast מכריזים על שותפות גלובלית חסרת תקדים ג'ק לינק'ס (Jack Link's), מובילה עולמית בחטיפי בשר
שותפות בת 10 שנים בין ISN® לבין Yara International מרחיבה את המחויבות המתמשכת לשמירה על בטיחות הקבלנים ‏ISN, החברה המובילה בעולם לשירותי ניהול מידע עבור
Nyxoah מדווחת על תוצאות כספיות ותפעוליות לרבעון הראשון Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
GFO-X משיקה זירת מסחר מוסדרת בנגזרות דיגיטליות GFO-X הודיעה על השקה מוצלחת של זירת המסחר שלה, המפ
Bitget מעבירה סיוע קריטי למשפחות שנפגעו מרעידת האדמה במיאנמר Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
Bitget מכריזה על שותפות אסטרטגית עם SWEAT לקידום כלכלת התנועה ב-Web3 Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
ריסקיפייד מציגה בכנסים קרובים .Riskified Ltd ריסקיפייד (NYSE: RSKD), חברה מובילה
אנטרה ביו מכריזה על התוצאות הכספיות ועדכונים עסקיים לרבעון הראשון של 2025 אנטרה ביו Entera Bio Ltd. (נאסד"ק: ENTX), מובילה
Nyxoah - פרסום הנוגע להודעות שקיפות בהתאם לסעיף 14 לחוק מ-2 במאי 2007 על שקיפות בעלי מ
AV Laboratories ממנה את רולא יוסף חלבי לוועדה העסקית המייעצת לצורך הרחבת הנוכחות באיחוד האמירויות הערביות ובמזרח התיכון AV Laboratories, חברה מובילה בתחום מוצרי היוקרה מב
Nestlé ו-OMP מציגות גישה לשרשרת אספקה ​​מוכנה לעתיד ב-Gartner Supply Chain Symposium/Xpo ​​בברצלונה OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, מזמ
הזמנה להשתתף באסיפות בעלי המניות השנתית ויוצאת הדופן של NYXOAH SA שיתקיימו ביום 11 ביוני 2025 דירקטוריון NYXOAH SA שמח להזמין את מחזיקי ניירות ה
PeakMetrics ממנה את נוהא ג'ורג'ס לחבר היועצים שלה PeakMetrics, חברה מובילה בתחום המודיעין הנרטיבי המ
Andersen Consulting מרחיבה את הפלטפורמה באסיה האוקיאנוס השקט על ידי צירוף Sertis ‏Andersen Consulting מרחיבה את כיסוי שירותיה בתאיל
Nyxoah תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2025 ב-14 במאי 2025 Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
וואלאס מקדונלד הולדינגס (WMH) מציתה עידן חדש של ייצור אמריקאי עם קומפלקס טכנולוגי מהפכני "תוצרת אמריקה" בנבדה Wallace MacDonald Holdings Inc. (WMH) גאה לחשוף את
Antalpha מכריזה על השקת הנפקה ראשונית לציבור חברת האחזקות Antalpha Platform ("Antalpha" או "החב
Bitget חיזקה את המנהיגות הגלובלית ואת ההשפעה הקהילתית עם נוכחות חזקה ב-TOKEN2049 Dubai Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)