NIQ מדווחת על צמיחה של 7.3% משנה לשנה במגזר היופי הגלובלי

דרוג:

NIQ מדווחת על צמיחה של 7.3% משנה לשנה במגזר היופי הגלובלי

צמיחה חזקה נרשמה באמריקה הלטינית (+19.1%) ובאזור אפריקה המזרח התיכון (+27.1%)

 

41% מכלל מכירות מוצרי הטיפוח האישי והיופי בארה"ב מקורם ממסחר אלקטרוני

 

מסחר חברתי מניע 68% מסך רכישות מוצרי היופי

 

שיקאגו, 24 בפברואר 2025, (BUSINESS WIRE):

 

NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה למודיעין צרכני, חושפת כי ענף היופי הגלובלי נהנה מגידול יציב של 7.3% משנה לשנה. אזורי אמריקה הלטינית ואפריקה המזרח התיכון מובילים עם שיעור הצמיחה הגדול ביותר, ואילו צפון אמריקה ומערב אירופה מפגינות אף הן שיעורי צמיחה מרשימים של +7.8% ו-+7.7% בהתאמה. אזור APAC, דרום קוריאה, הודו, תאילנד, סינגפור וניו זילנד הופכים לשווקים מובילים ותורמים לצמיחה הכוללת. אינפלציה מהווה מניע עיקרי להתרחבות גלובלית זו, אך הצמיחה נתמכת גם על ידי גידול בהכנסות והתווספות של צרכנים חדשים.

 

המסחר האלקטרוני מוביל את מהפכת הקמעונאות:

 

המסחר האלקטרוני מוביל את מכירות מוצרי היופי, עם רמות משתנות של צמיחה באזורים שונים. בסין, 87% מסך המכירות של מוצרי השיער וטיפוח העור מתבצעות באינטרנט. בהודו 17% מסך מוצרי היופי נרכשים מרשת, ואילו בברזיל הנתח קטן מ-10%. למרות השינויים הללו, אחת המגמות הדומיננטיות היא שיעור משמעותי בהרבה של מכירות מקוונות לעומת מכירות בחנויות.

 

המכירות המקוונת בארה"ב ממשיכות לעלות בהרבה על המכירות החנויות, והן מהוות 41% מכלל המכירות של מוצרי יופי וטיפוח אישי בפלטפורמות המסחר האלקטרוני. בארבע השנים האחרונות פלטפורמות כגון Amazon לקחו 7.2 נקודות מהנתח הודות להצעה של תמחור תחרותי, משלוחים מהירים ומבחר גדול. יותר לקוחות פונים ל-Amazon כדי לחדש את מלאי המוצרים המועדפים עליהם, וההוצאות גדלות מדי שנה. המסחר הדיגיטלי ראה צמיחה עצומה ב-5 השנים האחרונות, אך המסחר הקמעונאי בחנויות נשאר כפי שהוא. בעתיד, המשווקים הקמעונאים יידרשו לחולל שינוי בחוויית הקנייה בחנות כדי לתת מענה לצורך של צרכנים מודרניים.

 

המשיכה הצרכנית כלפי המסחר האלקטרוני היא עירוב של התרחבות השוק עם לקיחת נתח שוק מהחנויות. המעבר לרכישות מקוונות הוא יותר ממגמת מגיפה בלבד - מדובר בשינוי מבני בדפוסי ההתנהלות הצרכניים, במיוחד בקרב הדורות הצעירים יותר.

 

עלייה גלובלית במסחר החברתי:

 

 המסחר החברתי הוא מגמה גלובלית, כאשר 68% מסך הרכישות בפלטפורמות הללו הן אימפולסיביות. החנות של TikTok גדלה והפכה לחנות ה-8 ברשימת המשווקים הקמעוניים בארה"ב בתחום המסחר האלקטרוני במוצרי בריאות ויופי, עם מכירות מוצרי יופי בסך מיליארד דולר בארה"ב. 12.5% מסך הקונים בחנויות המסחר האלקטרוני בארה"ב ביצעו רכישה של מוצר בריאות ויופי דרך האפליקציה, ואילו רבים מהם חוזרים ומבצעים רכישות נוספות. בסין, 31% מסך הרכישות של מוצרי טיפוח העור הן בחנות Douyin/TikTok. החנות של TikTok היא היעד המועדף על צרכנים לצורך גילוי של מותגים, לקבלת פרטים נוספים עליהם ולבדיקת מוצרים חדשים.

 

למרות העלייה בנפח המסחר הדיגיטלי, הרכישות הקמעוניות בחנויות עדיין ממשיכות להיות רלבנטיות. הקונים אוהבים לגעת במוצרים ולקבל ייעוץ אישי, במיוחד כשמדובר בפריטים יקרים כגון מוצרי טיפוח עור. על המשווקים הקמעונאים להגיע לאיזון בין הנוחות לשביעות רצון הלקוח ולהשקיע במודלים היברידיים שמשלבים בצורה חלקה את הגילוי המקוון עם החוויה בחנות.

 

טארה ג’יימס טיילור, סגנית נשיא בכירה למוצרי טיפוח אישי ויופי ב-NIQ , אמרה, "בענף היופי אשר משתנה במהירות, יש צורך לשמור על איזון עדין כדי להצליח בשנת 2025. הדינמיקה שבין המוצרים החדשניים והמסורתיים, שיקול המוצר המשתלם מול היוקרתי, קיימות ומדרגיות, וכן התאמה אישית והכללה מעצבים מחדש את השוק עבור יצרני ומשווקי מוצרי היופי. על הסוחרים למצוא את האיזון המתאים ביניהם כדי לשגשג בשוק מוצרי היופי הגלובלי ששוויו טריליון דולר".

 

לתובנות נוספות בנוגע למגמות יופי ומצב שוק היופי בשנת 2025, לחצו כאן והצטרפו אל מעגל היופי הפנימי כדי ליהנות מתובנות מובחרות.

 

אודות NIQ

 

 

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 השתלבה NIQ עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. החברה פעילה ב-90 ארצות ומכסה כ-85% מאוכלוסיית העולם, עם הוצאות צרכנים גלובליות בסכום העולה על 7.2 טריליון דולר. NIQ מספקת את Full View™‎ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות. לפרטים נוספים, ניתן לבקר בכתובת www.niq.com

 

כתב ויתור: כל שמות המוצרים והחברות הינם סימנים מסחריים ™ או סימני מסחר רשומים® של בעליהם בהתאמה. השימוש בהם אינו מרמז על קשר או עידוד להשתמש בהם.

 

למידע נוסף – מדיה:

 

סווטה פטרה
 sweta.patra@nielseniq.com

 

מקור: NielsenIQ

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: NielsenIQ | NIQ |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

SPM International משיקה את SPM Academy Inc. – מרכז עולמי חדש להכשרה והסמכה בתחום הרטט העומד בתקן ISO ‏SPM Instrument, מובילה עולמית בתחום ניטור מצב, עו
Titanbay ו-Adams Street מכריזות על שותפות לקידום פתרונות עושר פרטיים Titanbay, אחת מפלטפורמות התשתית הצומחות ביותר באיר
חברה שותפה של Pacific Avenue Capital Partners משלימה את רכישת FLSmidth Cement מידי FLSmidth & Co. A/S Pacific Avenue Capital Partners("Pacific Avenue")
Bending Spoons גייסה 710 מיליון דולר להמשך השקעה וצמיחה חברת Bending Spoons, אחת מחברות הטכנולוגיה המובילו
נתקלים בהונאה כל ארבעה ימים: המצב הפיננסי של מקסיקו במחקר שנערך בקרב 1,000 מבוגרים מקסיקנים מתגלה כי ל
מארק וולטר רוכש את החלק הארי בלוס אנג'לס לייקרס לאחר קבלת אישור גורף ממועצת מנהלי NBA, ‏ מארק וולט
EESystem מנצחת שוב: בתי המשפט קבעו כי טענותיו של ג'ייסון שורקה "חסרות בסיס" ו"חסרות תוחלת" Energy Enhancement System, LLC ("EES") השיגה ניצחו
Svitzer ו-Cochin Shipyard Ltd חותמות על מכתב כוונות לקידום ייצור גוררות TRAnsverse חשמליות בהודו Svitzer הודיעה היום על חתימה על מכתב כוונות (LoI)
Andersen Consulting מעצימה את הפלטפורמה שלה באמצעות שיתוף פעולה עם threon חברתAndersen Consulting מעמיקה את יכולותיה בתחומי
פיטר פרזיוסי מ-TruMerit נבחר לנשיא ועידת הארגונים הלא ממשלתיים ביחסים מייעצים עם האו"ם נשיא ומנכ"ל TruMerit פיטר פרזיוסי נבחר לנשיא ועידת
Andersen Consulting מוסיפה את חברת השותפות Vivaldi Andersen Consultingמודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעו
Nyxoah תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2025 ב-13 בנובמבר 2025 Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
זום תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2026 Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
מעורבות היא המפתח לאוריינות פיננסית כאשר 66% מהמבוגרים במדינות ה-OECD נאבקים עם היסודות קבוצת EBC Financial (EBC) והמחלקה לכלכלה של אוניב
Axi השתתפה בתערוכת iFX Expo Asia 2025, והציגה את מוצריה ושירותיה Axi, מובילה פיננסית במסחר מקוון ב-CFD ובמט"ח, השתת
הנהלת BONK, Inc (נאסד"ק: BNKK) מספרת שדו"ח מחקר עצמאי קובע כי החברה ממוקמת להיות הכלי הציבורי המוביל עבור המערכת הקריפטוגרפית של BONK ששוויו מיליארדי דולרים על בסיס הבלוקצ'יין של Solana Bonk, Inc (נאסד"ק: BNKK), המחזיקה באוצר של האסימון
1888 Studios ופאראמונט מכריזות על הסכם היסטורי של חכירה ל-10 שנים אשר יאפשר גישה אל תמריצי המס החדשים והמשופרים בענף בקולנוע והטלוויזיה ‏1888 Studios, קמפוס מודרני להפקת תוכן קולנוע וטלו
ל-70 אחוז מהצרכנים כבר לא אכפת מה מותגים אומרים CSG® (נאסד"ק: CSGS) פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית
SIAD מודיעה כי נבחרה לספק 3,500 MTPD ASU עבור פרויקט Pacifico Mexinol SIAD Americas LLC הודיעה היום כי SIAD נבחרה לספק י
Curia מפרסמת את הדו"ח הסביבתי, חברתי וממשל (ESG) לשנת 2024 Curia Global, Inc. (קוריה), ארגון מוביל למחקר, פית
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)