דרוג:
נבחר להיות מוצג בכנס הבינלאומי של ארגון WOMMA המאגד תחתיו את תחום שיווק מפה לאוזן שהתקיים בלאס וגאס במסגרת הכנס בו הוצגו הקמפיינים המוצלחים ביותר בעולם, הוצג קמפיין בו שותפו 5,000 אימהות המשמשות כשגרירות של המותג ומלוות אותו לאורך כל פעילותו השיווקית במהלך 2010 פעילות שיווקית "מפה לאוזן" של מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() בדין הוצגה במסגרת כנס של ארגון WOMMA הבינלאומי, שהתקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס. בכנס הציגו למעלה מ- 90 דוברים, בפני אלפי משתתפים - נציגים של מאות חברות מכל הקשת – מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, חברות שירותים, סוכנויות פרסום, קד"מ ועוד. במסגרת הכנס, הציגו קרן סער, מנהלת שיווק תחום הטיפוח הביתי ביוניליוור ישראל ואסף צוריאל, מנכ"ל WOM ישראל פעילות של מותג בדין אקסטרא בקרב קהילה של 5,000 נשים אשר מלוות את המותג מהשקתו, דרך כל הפעילויות השיווקיות שעושה. נשים אלה מהוות שגרירות למותג ומקדמות אותו באופן בלתי אמצעי, על בסיס ניסיון והמלצה שלהן. לפני כשנתיים פתח בדין – מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל קטגוריה חדשה של מרככי כביסה מרוכזים. המשימה שלקח על עצמו המותג הייתה משימת חינוך שוק – העברת צרכנים משימוש במוצר מוכר למוצר חדש. ההשקה לוותה בקמפיין רחב היקף שערוץ השיווק מפה לאוזן הווה נדבך מרכזי בו. כשנה לאחר השקת הסדרה, תפס סגמנט המרככים המרוכזים נתח שוק של קרוב ל- 30% מכלל קטגוריית המרככים (טרם ההשקה עמד נתח השוק של הסגמנט על 2%). |
|