CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה

דרוג:

CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה 

הערכות עצמאיות מצד QKS Group, FinTech Futures ו‑CMP Research מאשרות את CSG Xponent  כמניעה של אורקסטרציה ואנליטיקה בזמן אמת של מסע הלקוח

 

דנבר, 11 בדצמבר 2025,  (BUSINESS WIRE):

חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת ההתקשרות עם לקוחות המובילה שלה, CSG Xponent, זכתה במספר פרסים עבור ניהול מסע הלקוח, אנליטיקת לקוחות והתאמה אישית. הכרה זו מצד צדדים שלישיים מדגישה את עוצמתה של  CSG Xponentכפלטפורמת התקשרות מלאה - שמחברת באופן חלק ניתוח מעמיק של מסע הלקוח עם אופטימיזציה בזמן אמת.

 

בחודש האחרון בלבד, CSG Xponent זכתה בפרסים הבאים:

 

"CSG Xponent מגיעה מעבר לסגמנטציה רחבה ומזהה את מצב מסע הלקוח באופן פרטני - בין אם הוא תקוע, בסיכון או מוכן להמרה - ולאחר מכן מודדת את ההשפעה הפיננסית של כל התערבות", אמר טאנוג' פאולוס, אנליסט ב‑QKS Group. "על ידי איחוד בין אנליטיקה, אורקסטרציה בזמן אמת, זהות ותקשורת רב‑ערוצית, CSG מאפשרת למותגים בתעשיות מורכבות כמו מדיה, שירותים פיננסיים, בריאות וקמעונאות להפוך את ניהול מסע הלקוח לתפעולי, אחראי וקשור ישירות לביצועי העסק".

 

CSG Xponent, שנועדה לגשר על הפער בין ציפיות הלקוחות לבין ביצועי העסק, מאפשרת למותגים לפעול בהבנה מלאה של המצב ברגעים קריטיים בחוויית הלקוח. הפלטפורמה משלבת נתונים בזמן אמת כדי להניע התאמה אישית מיידית, כך שמותגים יכולים לזהות ולתקן פערים במסע הלקוח עם התרחשותם. התוצאה היא חוויה ברורה ופשוטה יותר עבור המותגים ולקוחותיהם.

"כמעט כל מותג שואף להיות ממוקד בלקוח, אך מעטים יכולים לקבל תמונה מלאה בזמן אמת של הלקוחות שלהם ולפעול על פיה", אמרה קייטי קוסטנזו, נשיאה, חוויית הלקוח ב-CSG. "המותגים שכן יכולים – מתבלטים מעל כולם. אני נרגשת לראות הכרה כה חזקה, המעידה על יכולתה שלCSG  לפתור בעיות אמיתיות עבור מותגים ולקוחותיהם. הגיע הזמן לעבור מעבר למפות סטטיות ולקבל מערכות חכמות ואוטונומיות שצופות באופן יזום את צורכי הלקוחות".

במבט אל העתיד,CSG Xponent  מתרחבת אל גבולות חדשים עם ההתקדמות המשמעותית ביותר של CSG בתחום הבינה המלאכותית עד כה. קראו על Xponent Agentic Orchestration, מערכת מתואמת של סוכנים חכמים שמשלבת שליטה וגמישות, וגלו מה מצפה ללקוחות בעידן העומס, בדו"ח חוויית הלקוח לשנת 2026 של CSG.

אודות CSG

CSG מאפשרת לחברות ליצור חוויות בלתי נשכחות, ולהקל על אנשים ועסקים להתחבר לשירותים שהם הכי צריכים, להשתמש בהם ולשלם עליהם. פתרונות חוויית הלקוח, החשבוניות והתשלומים שלנו עוזרים לחברות בכל גודל להרוויח כסף ולעשות הבדל משמעותי. באמצעות פתרונות ה‑SaaS שלנו, מנהיגי חברות יכולים לקחת את עתידם בידיים, ולהיעזר בהכוונה לאורך הדרך מצוותי CSG המסורים ובעל החשיבה המתקדמת שלנו ברחבי העולם.

רוצים להיות מוכנים לעתיד וליצור שינוי כמו המותגים הגלובליים הסומכים על CSG? בקרו ב‑csgi.com כדי ללמוד עוד.

אנשי קשר

ג'וליה דאקלייה

יחסי ציבור

+1 (402) 431-7376
[email protected]

 

ג'ון ריאה

יחסי משקיעים

+1 (210) 687-4409

[email protected]

 

 

מקור: CSG

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: CSG | Business Wire | CSG Xponent |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
NPU IP VIP9000NanoOi-FS של VeriSilicon מקבל אישור ISO 26262 ASIL B ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום כי ה-NPU IP V
פלטפורמת התכנון Unison Planning™ של OMP, מונעת הבינה המלאכותית, משפרת את הזריזות בשרשרת האספקה ​​עבור McCormick & Co OMP מסייעת ל-McCormick & Co, המובילה העולמית בשוק
Nedap ו-iLOQ מכריזות על שותפות טכנולוגית אסטרטגית לפתרונות גישה שמוכנים לעתיד Nedap (AMS:NEDAP), חברה מובילה עולמית לפתרונות אבט
EZVIZ זכתה בפרסInternational Innovation  עבור חלוציות בזיהוי חיות בר, וקידום הדור הבא של מצלמות חוץ חכמות, בעלות יכולות גבוהות יותר שמתאימות את עצמן לסביבה EZVIZ חוגגת ציון דרך משמעותי עם זכייתה הראשונה אי
AI-Media משיקה את יוזמת התאימות ADA Title II לתמיכה בגופים ציבוריים שצריכים לעמוד בלוחות הזמנים של WCAG 2.1 AA AI-Media, מובילה עולמית בטכנולוגיית יצירת כתוביות
OpenAI מצטרפת לברית העולמית נגד הונאות כחברה מייסדת לחיזוק התגובה הגלובלית נגד הונאות מבוססות בינה מלאכותית בעת שנוכלים מאמצים שיטות מתוחכמות יותר ויותר המונע
SINTX Technologies חותמת על הסכם אספקה ​​עם EVONIK לייצור תרכובת סיליקון ניטריד עם PEEK עבור שתלים ייעודיים למטופלים המודפסים בתלת ממד בסיוע בינה מלאכותית SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)