דרוג:
יוזמה חדשנית ומקורית נכנסה לאחרונה לרשת האינטרנט: אתר הסופר: www.hasuper.co.il האתר מבצע השוואת מחירים בין סלי קניות והוא הראשון מסוגו בישראל, האתר בבעלות חברת פי סי גרוסרי. חברת הזנק, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט עתירי טכנולוגיה, להשוואת סלי קניות בין אתרי אינטרנט. אתר "הסופר" בודק ומוצא עבור הצרכנים, מי היא רשת המזון המשתלמת ביותר שבה מומלץ לערוך קניות מקוונות. שופרסל ישיר, מגה באינטרנט או רמי לוי באינטרנט. אתרי השוואת המחירים הקיימים היום, מאפשרים השוואה של מוצר בודד על פני חנויות רבות. אתר הסופר מצד שני מאפשר השוואת סלי מוצרים בין אתרי קניות מקוונים של סופרים בישראל. בישראל, נתח השוק של מוצרי הצריכה באינטרנט מהווה כ – 1% משוק מוצרי הצריכה, כ- 700 מליון שקלים בשנה. השוק צומח בקצב של 30% בשנה. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() כיצד פועל האתר? • המידע נאסף מאתרי הרשתות מדי יום, וכולל מידע על המוצרים והמבצעים השונים. • הגולשים באתר בונים לעצמם סל קניות בצורה נוחה וברורה. • הגולשים מקבלים השוואה מיידית של עלות הסל לפי האתרים השונים. • מוצעות לגולשים חלופות זולות יותר למוצרים מסוימים אותם בחרו. • הגולשים בוחרים לאיזה רשת לשלוח את סל הקניות ואתר "הסופר" שולח אותו בלחיצת כפתור. ישי כדורי, מבעלי חברת פי סי גרוסרי: "באתר הסופר אנו מספקים לכלל הצרכנים בישראל את אפשרות הבחירה בסל הקניות המשתלם ביותר לרגע הרכישה, נמשיך ונדאג לאפשר לצרכנים לבצע את הבחירה החכמה ביותר עבורם". |
|