לקראת עשור של מסכים דיגיטאליים

דרוג:

סקר ABI: תוך חמש שנים ההכנסות בתחום השילוט הדיגיטאלי יצמחו ל-4.5 מיליארד דולר

בבתי העסק בישראל יש כיום כ- 80,000 מסכי שילוט דיגיטאלי מנוהלים, במרכזי קניות, רשתות קמעונאיות, שדות תעופה ובנקים, המקרינים תכנים שמועברים בזמן אמת ומותאמים למיקום, לשעה ביום, למבצעים מיוחדים, ואפילו למזג האוויר ------------------------------------------------------------ מחקר שוק שערכה חברת המחקר ABI מעריך כי השוק העולמי של השילוט הדיגיטאלי יגדל מהיקף של 1.3 מיליארד דולר כיום להיקף של 4.5 מיליארד דולר בשנת 2016. על פי ABI, תחום השילוט הדיגיטאלי הגדיר מחדש את מודל ה"פרסום מחוץ לבית" בשנים האחרונות, על ידי הטמעת שילוט דיגיטאלי מסוגים שונים במציאות המקיפה אותנו, בין השאר במרכזי קניות, רשתות קמעונאיות, שדות תעופה ובנקים, כש"התכנים מועברים בזמן אמת ומותאמים למיקום, לשעה ביום, למבצעים מיוחדים, ואפילו למזג האוויר". על פי המחקר עולה, כי מרבית ההתקנות מנוהלות דרך הרשת, נגני המדיה (לתכנים המוקרנים) מחוברים לשרתי ניהול מרוחקים וכי הקשר יכול להיות חוטי, אלחוטי או סלולרי. בעולם דיגיטאלי הפרסום הסטטי, כך מסתמן, נשאר הרחק מאחור, אומרים ב- ABI. "זרם מתמשך של תכנים טריים ורלבנטיים הוא מה שמבחין בין פרויקט שילוט דיגיטאלי מוצלח לפרויקטים כושלים", אומר לארי פישר מ-ABI. "רלבנטי, משמעותו תלוי זמן, לוקאלי בתכנים ומותאם לזמן ביום או לנתונים הדמוגרפיים שמסביב, של הקהל הצופה במסכים". "כיום קשה להיתקל באתר ציבורי בו אין נוכחות כלשהי של מסכים דיגיטאליים", אומר אביחי מיכאלי, מנכ"ל פעילות ישראל ב- YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. "קל למצוא כיום גם בישראל עסקים רבים שכבר השכילו לנצל את המדיה הקיימת ולשדרגה ממדיה שרק מקרינה תכנים וסרטונים לחיזוק המותג והחוויה לטובת כלי עזר מכירתי המעצים את חווית הקנייה. מחקרים אחרונים מראים כי מסרים דיגיטאליים בולטים, בשילוב מוסיקת רקע נכונה, (infotainment) מעבירים מסר רב-חושי, שזכירותו אצל הלקוח גבוהה עד פי שלוש מביקור באותו המקום ". להערכת מיכאלי, בבתי העסק בישראל יש כיום כ- 80,000 מסכים מנוהלים. "אין לי ספק שהנתונים של הסקר האחרון הם רלבנטיים גם לישראל. הביקוש עולה בהתמדה ולא מעט מבתי העסק הקמעונאים בוחנים יישום של פתרון שילוט דיגיטאלי מנוהל". חברת YCD מולטימדיה, מפתחת ומספקת פתרונות מלאים של מדיה דיגיטאלית חכמה לסביבה הקמעונאית. פתרונות אלו מאפשרים יישומי מדיה בנקודות המכירה, ובכלל זה: שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית ואינטראקטיב. החברה הוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי ומשרתת כיום למעלה מ-1,500 לקוחות, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, ליוויס והוגו בוס, ובארץ דוגמת קבוצת כלל, סלקום, דור אלון, רשת ארומה, ארקפה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, כלמוביל ועוד. לפרטים: www.ycdmultimedia.co.il
דוניצה תקשורת -- www.donitza.co.il --- [email protected] -- 03-5167336
תגיות של המאמר: ycd |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)