"שף בבית"- קנור מבשל לך ארוחת שף

דרוג:

קנור, המותג הקולינארי המוביל בישראל ובעולם, מפנק במהלך ייחודי 200 משפחות בשף פרטי שיכין בביתן ארוחת-שף המשלבת את מוצרי המותג בכל יום 5 זוכים! המהלך ייתמך בקמפיין טלוויזיוני אשר יחזיר למסך את "השף המיתולוגי" האהוב של קנור קנור, המותג הקולינארי המוביל מבית יוניליוור משיק מבצע ייחודי- "שף בבית", במסגרתו יזכו 200 משפחות בשף שיבשל בביתן ארוחת גורמה, המשלבת את מוצרי המותג. בכל יום חמישה זוכים! במסגרת מבצע "שף בבית" שיימשך כחודשיים, (ינואר-פברואר) יוגרלו בין הרוכשים ממוצרי קנור בסכום של 29.90 ₪ שישתתפו במבצע, ארוחות גורמה ביתיות, אשר יבושלו בבתי הזוכים על ידי שף מקצועי מטעם קנור. הזוכים יוכלו לבחור את הארוחה המועדפת עליהם מתוך 4 תפריטים ב-4 סגנונות מוצעים: איטלקי, דיינר אמריקאי, אסיאתי ומזרח תיכוני. במבצע משתתפים עשרות מוצרי קנור ממגוון קטגוריות: מרקים עשירים, מרקי נמס בכוס, מרקי תיבול, צירי בישול, תיבוליות, תערובות תיבול לעוף, רטבים לבישול, תבשילים ועוד. המבצע ילווה בקמפיין , באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, אשר יציג סיטואציה משעשעת מחיי משפחה ישראלית במסגרתה מסייע ה"שף של קנור" לאמא לבשל במהירות ובקלות ארוחה מופלאה לבני משפחתה למורת רוחה של החמות. בקמפיין יככב איידן קוק, "השף המיתולוגי" של קנור, אשר יחזור אל המסך הישראלי לאחר כעשר שנים. קוק, כשמו כן הוא, גילם בתחילת שנות התשעים, את השף המיתולוגי בפרסומת הישראלית ל"קנור" והפך לאייקון המזוהה עם המותג. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24 . קרן סער, מנהלת שיווק תחום המשקאות והקולינריה ביוניליוור ישראל: "מזג האוויר החורפי והלך הרוח החברתי מביאים משפחות ישראליות להעדיף בישול ביתי על פני ארוחה מחוץ לבית. כמותג, חשוב לנו לתת לצרכנים מגוון פתרונות אשר יסייעו להם להציע למשפחתם ולאהוביהם מבחר של מנות בטעם ביתי מצוין, לצד הכנה קלה ופשוטה. קנור, המסייע הקולינארי שלך במטבח, מבטיח מומחיות ופשטות, ופונה לכל מי שאוהב לבשל, אך לא תמיד יכול להכין ארוחה מהבסיס, ועל כן מחפש פתרונות קלים עם תוצאה מצוינת. לקנור 230 שפים עולמיים האחראים על פיתוח המוצרים והבאת הטרנדים והחדשנויות לשולחנו של הצרכן. באמצעות מבצע "שף בבית" בחרנו להעביר מסר זה ולפנק את צרכנינו בחוויה קולינארית יוצאת דופן, המשלבת את מוצרינו." מנגנון המבצע החל מ-1 בינואר, קונים ממוצרי קנור המשתתפים במבצע ב-29.90 ₪ ומעלה ונרשמים למבצע באמצעות אתר האינטרנט של קנור או באמצעות הטלמסר. בכל יום תתקיים הגרלה בה יוגרלו 5 זוכים מרשימת הקונים היומית שנרשמו. בסך הכל יזכו 200 משפחות. אודות קנור המותג קנור הוא מותג הקולינאריה המוביל בישראל ואחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, הרטבים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור ישראל מחזיק בנתח של כ- 50% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, רטבים, תבשילים, ועזרים לתיבול. (נילסן, שנתי כספי, נובמבר 2011). מגוון המוצרים של קנור מספקים לצרכן הישראלי פתרונות קולינאריים מהשורה הראשונה: טעימים, איכותיים ופשוטים לשימוש. אודות יוניליוור ישראל יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

סלובניה זוכה השנה ב-9 כוכבי מישלן: הישה פרנקו שומרת על שלושה כוכבים, מילקה מקבלת שניים; כוכב ירוק חדש למלון פלסניק; הוצגו שלושה פרסים מיוחדים חדשים הגסטרונומיה הסלובנית זכתה שוב להצלחה יוצאת דופן, ה
פאפא ג'ונס משיקה את פיצת הקרואסון הראשונה שלה, ומציעה לחובבי הפיצה את הביס הכי מתקלף שלהם אי פעם ‏Papa Johns משדרגת את חווית הפיצה שלה באמצעות השקה
Fresh Del Monte מביאה את אננס Pinkglow® המפורסם שלה לאיחוד האמירויות, ומגדירה מחדש את שוק הפירות המובחרים ‏Fresh Del Monte Produce Inc‏ (NYSE: FDP), ספקית ג
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן: מומחי משקאות עולמיים חוקרים את תרבות הסאקה, ההונקאקו שוצ'ו והאוואמורי היפנית איגוד יצרי הסאקה והשוצ'ו ביפן - ‏The Japan Sake an
ג'יי ג'יי ג'וליוס סון, סולן KALEO, והיזם רוברט ווסמן ישיקו אוסף יין ייחודי במהדורה מוגבלת ב-WineParis ג'יי ג'יי ג'וליוס סון (JJ Julius Son), סולן להקת ה
fgjh ghj
Kolmar BNH מחוללת מהפכה ב-ESG עם HemoHIM, תוסף בריאות ידידותי לסביבה Kolmar BNH KRX: 200130)), יצרנית מובילה ומפתחת של
Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)