גלידת שטראוס משיקה את CAFÉ ZERO

דרוג:

קפה קרמי קר עם קריסטלי קרח , המיוצר בפטנט רשום של יוניליוור גלידת שטראוס מציגה חדשנות מלהיבה לקראת הקיץ- משקאות קפואים באריזה מוכנה המציעים חווית שתייה חדשה בין עולם הגלידה לעולם המשקאות גלידת שטראוס- מובילת שוק הגלידה בישראל, מבית יוניליוור ישראל, משיקה חדשנות מלהיבה בתחום הקפה הקר: CAFÉ ZERO אייס קפה קרמי במגוון טעמים נפלאים- קפוצינו, אספרסו ומוקהצ'ינו שיעניקו נחמה מענגת בימי הקיץ החמים. CAFÉ ZERO מציע דרך חדשה ליהנות מקפה בדרך: קפה קרמי קר עם קרנצ'יות מפתיעה של קריסטלי קרח והטעם העשיר של הקפה האהוב עליך. CAFÉ ZERO כולל שכבה קרמית מענגת ומתחתיה שכבת קריסטלי קרח בטעמים, ובכך מחבר בין הצורך להתרענן ובין הצורך להתפנק. CAFÉ ZERO נמצא בין עולם הגלידה מבחינת הטקסטורה הקרמית ובין עולם המשקאות הקרים- החיבור בין שני העולמות מעניק חווית שתייה חדשנית, מולטי סנסורית, רב שכבתית – ניתן לשתות את CAFÉ ZERO בקש או לאכול אותו בכפית! במחקר שנעשה בקרב צרכנים המוצר נתפס כדרך חדשה שונה ומעניינת לצרוך קפה. פיתוח המוצר כלל שימוש בטכנולוגיה חדשה IPIT, פטנט רשום של יוניליוור העולמית, המבוססת על הוספת קריסטלי קרח. הסדרה כוללת בשלב הראשון שלושה טעמים נפלאים ומצננים: אספרסו, קפוצינו ומוקהצינו. מתכוני CAFÉ ZERO פותחו על ידי יוניליוור איטליה ומבוססים על מתכונים איטלקיים ייחודיים, התואמים את הסטנדרטים הגבוהים של משקאות הקפה האיטלקיים, המיועדים עבור קהל אוהבי הקפה. מרכיביו העיקריים הם תמצית אספרסו, פולי קפה איכותיים, חלב וקריסטלי קרח. המוצר הושק בעולם לפני כארבע שנים וזכה להצלחה מסחררת באיטליה, ספרד, הולנד, בלגיה, יוון וטורקיה בשנת 2010 לבד נמכרו מיליוני כוסות באיטליה ומאות אלפי כוסות במדינות באירופה כמו יוון, ספרד, בלגיה ועוד. אריזת CAFÉ ZERO יוצרה כך שיהיה נח לנשיאה בזמן תנועה וכוללת קש-כפית ייחודי המאפשר ריטואל שתיה-אכילה חדש. יורם אביגד מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס:" גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידה בישראל גאה להשיק חדשנות נוספת לקיץ 2012- CAFÉ ZERO. המוצר הוא תוצר נוסף של שיתוף הפעולה המוצלח בין גלידת שטראוס ליוניליוור. כמובילי השוק וכחלק מהתפיסה האסטרטגית של חברתנו, אנו מחויבים לזהות מגמות צרכניות עדכניות בקרב קהלי היעד השונים, לפתח מגמות, להגדיל, להרחיב ולמתוח את שוק הגלידה לעולמות חדשים, לחדש ולגוון כל העת, תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. השקת אייס קפה זירו באה בעקבות זיהוי הפוטנציאל הקיים בשוק האייס קפה מחד ופיתוח הזדמנויות צריכה חדשות מאידך: הצרכן מחפש אלטרנטיבה נוחה וטעימה לצריכת קפה קר בתנועה מחוץ לבית וחוויה מיוחדת של טעם ומרקם. אנו בטוחים כי השקתו תהפוך את הקיץ הישראלי למהנה הרבה יותר" CAFÉ ZERO בטעם אספרסו מוצע במשקל 155 גרם וטעמי קפוצ'ינו ומוקהצי'נו מוצעים במשקל 165 גרם. , במחיר מומלץ לצרכן של 12 ₪.. למוצרים כשרות כK ובאישור הרבנות הראשית הישראלית. הרגלי צריכה בעולם האייס קפה על פי הערכות בישראל נמכרות כ-30 מליון כוסות אייס קפה בשנה- בעיקר בבתי קפה, קיוסקים וחנויות נוחות. קהל היעד העיקרי של הקטגוריה הינם צעירים בני 18-30 בעלי סגנון חיים אורבני ומאמצי חדשנויות, הנמצאים בתנועה בלתי פוסקת ומחפשים הפסקות פינוק קטנות. הזדמנויות הצריכה של הקטגוריה רבות ומגוונות- בחוף הים, בפארקים, בזמן שופינג, תחנות רכבת ועוד.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

הכירו את Bestevia® מבית SweeGen המעבר של צרכנים רבים ממדינות אסיה לאימוץ אורח חיים
Bestevia® Reb M של סוויג'ן בדרך לאישור הסופי באיחוד האירופי SweeGen הודיעה שממתיק הסטיביה מהדור הבא שלה Bestev
SweeGen מודיעה על המסחור של Bestevia® Reb N SweeGen מאפשרת עולם יותר בריא, יותר נטול אשמה ויות
שבועות, חג הביכורים והיינות הלבנים לרגל חג הגבינות והביכורים שכולם אוהבים, ריכזנו עבו
מסעדת "שושנה וראובן" - דור שלישי למסעדנות מסעדת שושנה וראובן היא הגשמת חלומו של עמית נחום: ה
מטבעוני ועד על האש - סוגי קייטרינג לאירועים קיימים סוגים שונים של קייטרינג מסוג המטבח ועד הפרז
בר שייקים לאירוע בלתי נשכח בר שייקים הוא הדרך הקלה להציע לאורחים שלכם כיבוד ט
The Boiling Crab מודיעה על הסכם הרישוי הבינ"ל השני The Boiling Crab®, שהפכה לפופולרית כי היא מגישה דג
האקדמיה הקולינרית היפנית משיקה את Japanese-cuisin האקדמיה הקולינרית היפנית, שנמצאת במחוז קיוטו, יצרה
התה הירוק Oi Ocha של ITO EN מגיע בקרוב לוולמארט ITO EN (North America) INC. המובילים הגלובליים בתה
Blue Magic Inc. תשיק את japanese-cuisine.com Blue Magic Inc. תשיק את japanese-cuisine.com, תוך
ניקוי מנדפים וארובות במסעדות כיצד מנקים מנדפים על פי תקן 1001-6 הישראלי, ותקן N
סטארבקס וקבוצת עליבאבא יוצרות שותפות אסטרטגית כדי לשנות את חוויית הלקוח בענף הקפה בסין חברת הקפה סטארבקס ו-Alibaba Group Holding Ltd הודי
קייטרינג חלבי, זה כל הסיפור קייטרינג חלבי מספק במה למעצבים בתחום האוכל, כך שאם
ענף המאפים בסין בתערוכת Bakery China 2018 עם שטח תצוגה של יותר מ-200,000 מטרים רבועים השנה,
אמיליה אירועים – המקום שלכם לכל אירוע מאז ומתמיד נודעו מקומות לאירועים בראשון לציון כמקו
איך מוצאים אולם אירועים קטן בשרון? כשאתם שואפים למצוא אולם אירועים קטן בשרון, המשימה
המותג האמריקני הגדול Chefman משיק את ״אתגר החדשנות״ בישראל Chefman גאה להכריז על אתגר החדשנות של Chefman, הז
Retail Food Group שמה על הכוונת את המזרח התיכון כחלק מהתרחבות גלובלית חברת המזון והמשקאות הגלובלית עושה גלים בשווקים הבי
הכירו את אטורה החיפוש אחר אולם אירועים במרכז אינו פשוט. בלב הפועם
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)