הפקות טלוויזיה

הייטק וטכנולוגיה :  |   | 16/5/2017
דרוג:

אוכלוסייה רבה בעולם מקדישה חלק גדול מזמנה לצפייה בסרטים, בחדשות, בקליפים ובסוגים אחרים נוספים של תוכן. למעשה, רבים נחשפים אליהם לאורך כל שעות היממה - בין אם זה בבית בשעות הערב, בעבודה, בהמתנה לתור לקבלת שירות ועוד.

המידע והתוכן זורמים אלינו כיום במהירות כל העת, בין אנשים דרך פייסבוק, טוויטר, גוגל ועוד רשתות חברתיות ופלטפורומות דומות. משמעות הדבר היא שמרבית האוכלוסייה הופכת לסוג של לקוחה שבויה וכל גוף שמצליח להגיע אליה רוכש יתרון רב על מתחריו. בסופו של דבר, הרצון של החברות הללו הוא לפרסם את עצמן ועל הדרך למכור מוצרים, שירותים, וכן, תכנים ולהרוויח מהם. שיקול זה הינו אחד מכמה שמסביר למה חברות טכנולוגיה, קמעונות, פרסום ואחרות החלו ליזום הפיק הפקות טלוויזיה שונות, בין אם בכוחות עצמן ובין אם באמצעות חברות המתמחות בתחום. 
 

מגמה שמתעצמת

לטלוויזיה יש היסטוריה רבת שנים והיא מתמודדת בהצלחה גם מול הסרטים ששלטו בכיפה לאורך שנים טרם הופעתה. העובדה היא שכוכבי הוליווד רבים שהדירו רגליהם בעבר מהפקות טלוויזיה משתתפים בסרטי טלוויזיה למיניהם. חברות טכנולוגיה יודעות לזהות את המגמה של התעצמות הפרסום שמתבטאות בשנים האחרונות ביתר שאת בדיגיטל ובמובייל ומעריכות כי המגמה תמשיך ואף תתגבר בעתיד. הן רוצות להפוך לשחקניות משמעותיות בתחום מתוך ראייה עתידית. יש בעולם חברות ענק שרווחיהם מגיעים ממכירות קמעוניות דוגמת עלי בבא ואמזון, חברות שהכנסותיהם מפרסום כמו גוגל ועוד. כבר כיום יש מגמה אצל חברות אלו להשקיע במיזמים טכנולוגיים שאינם קשורים בעיסוקים הללו. לכן, ניתן לומר כי המחשבה והמגמה על פיזור השקעות קיימת כבר אצלם.
 

מינוף לתחומים מרתקים

הפקות טלוויזיה הינן יקרות אבל המוצלחות שביניהן עשויות להכניס כסף רב. הדבר הוכח כבר הלכה למעשה כאשר סדרות כמו "בית הקלפים" "כתום זה השחור החדש" הצליחו מאוד, נמכרו בכל העולם והכניסו כסף רב למפיקותיהן. חברות כמו "נטפליקס"  "אמזון" ואחרות שמבצעות הפקות טלוויזיה משדרגות את המותג שלהן. המשתמשים שלהן מעריכים אותם יותר ורואים בהן חברות כל יכולות. בדרך זאת הן ממנפות עצמן לתחומים חדשים ומרתקים ועל הדרך מוסיפים עוד נדבך למוניטין. השקעה מקצועית בסדרות טובות דורשת כספים שיש בידי חברות הענק והעובדה הזאת מקלה על קבלת ההחלטות. כך, ניתן להביא תסריטאים וכותבים מוכשרים, במאים ושחקנים ידועים.
 

פרסום מוסווה

עולם הפרסום הינו רבגוני ובין היתר ניתן לראות סרטונים וקליפים יצירתיים המפרסמים מוצרים ושירותים שונים. קיים גם פרסום מוסווה שמועבר בסרטים ובסדרות טלוויזיה. מפיקת תוכן כמו גוגל שיש לה עניין בפרסום מוצריה יכולה לפרסמם ביתר קלות בסרטים שהיא מפיקה. הפקות טלוויזיה, נעשות אם כן, מתוך רצון להרחיב את העניין במותג הסטטי של המותג, מתוך רצון להרחיב השקעות ולפזר סיכונים ומתוך ראייה עתידית. הן גורסות כי ניתן להרוויח כסף גם בתחומים אחרים ותחום הפקות הטלוויזיה הינו מרתק ויש לו תדמית טובה. מעבר לכך, הפקות טלוויזיה נעשות עבור קהל בינלאומי עצום ורחב שחלקו או מרביתו נמנה על לקוחות החברות הללו.    
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ריסקיפייד מכריזה על Ascend 2026: "בינה בתנועה" לעידן הבא של המסחר האלקטרוני .Riskified Ltd ריסקיפייד (NYSE: RSKD), חברה מובילה
Nyxoah מודיעה על השקה מסחרית של Genio® Breakthrough Therapy בהולנד Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Datavault AI מכריזה על הצטרפותו של חבר היכל התהילה של ההוקי ג'רמי רוניק למוניטיזציה של נתוני ספורט ולהובלה של הבורסה הבינלאומית החלוצית NIL Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
זום משיקה את AI Companion 3.0 עם תזרימי עבודה מבוססי סוכנים, שהופכים שיחות לפעולה היום, Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה
Denodo נבחרה כמובילה ב-2025 Gartner® Magic Quadrant™ לכלי שילוב נתונים זו השנה השישית ברציפות Denodo, מובילה בתחום ניהול נתונים, הודיעה היום כי
גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)