הפקות טלוויזיה

הייטק וטכנולוגיה :  |   | 16/5/2017
דרוג:

אוכלוסייה רבה בעולם מקדישה חלק גדול מזמנה לצפייה בסרטים, בחדשות, בקליפים ובסוגים אחרים נוספים של תוכן. למעשה, רבים נחשפים אליהם לאורך כל שעות היממה - בין אם זה בבית בשעות הערב, בעבודה, בהמתנה לתור לקבלת שירות ועוד.

המידע והתוכן זורמים אלינו כיום במהירות כל העת, בין אנשים דרך פייסבוק, טוויטר, גוגל ועוד רשתות חברתיות ופלטפורומות דומות. משמעות הדבר היא שמרבית האוכלוסייה הופכת לסוג של לקוחה שבויה וכל גוף שמצליח להגיע אליה רוכש יתרון רב על מתחריו. בסופו של דבר, הרצון של החברות הללו הוא לפרסם את עצמן ועל הדרך למכור מוצרים, שירותים, וכן, תכנים ולהרוויח מהם. שיקול זה הינו אחד מכמה שמסביר למה חברות טכנולוגיה, קמעונות, פרסום ואחרות החלו ליזום הפיק הפקות טלוויזיה שונות, בין אם בכוחות עצמן ובין אם באמצעות חברות המתמחות בתחום. 
 

מגמה שמתעצמת

לטלוויזיה יש היסטוריה רבת שנים והיא מתמודדת בהצלחה גם מול הסרטים ששלטו בכיפה לאורך שנים טרם הופעתה. העובדה היא שכוכבי הוליווד רבים שהדירו רגליהם בעבר מהפקות טלוויזיה משתתפים בסרטי טלוויזיה למיניהם. חברות טכנולוגיה יודעות לזהות את המגמה של התעצמות הפרסום שמתבטאות בשנים האחרונות ביתר שאת בדיגיטל ובמובייל ומעריכות כי המגמה תמשיך ואף תתגבר בעתיד. הן רוצות להפוך לשחקניות משמעותיות בתחום מתוך ראייה עתידית. יש בעולם חברות ענק שרווחיהם מגיעים ממכירות קמעוניות דוגמת עלי בבא ואמזון, חברות שהכנסותיהם מפרסום כמו גוגל ועוד. כבר כיום יש מגמה אצל חברות אלו להשקיע במיזמים טכנולוגיים שאינם קשורים בעיסוקים הללו. לכן, ניתן לומר כי המחשבה והמגמה על פיזור השקעות קיימת כבר אצלם.
 

מינוף לתחומים מרתקים

הפקות טלוויזיה הינן יקרות אבל המוצלחות שביניהן עשויות להכניס כסף רב. הדבר הוכח כבר הלכה למעשה כאשר סדרות כמו "בית הקלפים" "כתום זה השחור החדש" הצליחו מאוד, נמכרו בכל העולם והכניסו כסף רב למפיקותיהן. חברות כמו "נטפליקס"  "אמזון" ואחרות שמבצעות הפקות טלוויזיה משדרגות את המותג שלהן. המשתמשים שלהן מעריכים אותם יותר ורואים בהן חברות כל יכולות. בדרך זאת הן ממנפות עצמן לתחומים חדשים ומרתקים ועל הדרך מוסיפים עוד נדבך למוניטין. השקעה מקצועית בסדרות טובות דורשת כספים שיש בידי חברות הענק והעובדה הזאת מקלה על קבלת ההחלטות. כך, ניתן להביא תסריטאים וכותבים מוכשרים, במאים ושחקנים ידועים.
 

פרסום מוסווה

עולם הפרסום הינו רבגוני ובין היתר ניתן לראות סרטונים וקליפים יצירתיים המפרסמים מוצרים ושירותים שונים. קיים גם פרסום מוסווה שמועבר בסרטים ובסדרות טלוויזיה. מפיקת תוכן כמו גוגל שיש לה עניין בפרסום מוצריה יכולה לפרסמם ביתר קלות בסרטים שהיא מפיקה. הפקות טלוויזיה, נעשות אם כן, מתוך רצון להרחיב את העניין במותג הסטטי של המותג, מתוך רצון להרחיב השקעות ולפזר סיכונים ומתוך ראייה עתידית. הן גורסות כי ניתן להרוויח כסף גם בתחומים אחרים ותחום הפקות הטלוויזיה הינו מרתק ויש לו תדמית טובה. מעבר לכך, הפקות טלוויזיה נעשות עבור קהל בינלאומי עצום ורחב שחלקו או מרביתו נמנה על לקוחות החברות הללו.    
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
זום חשפה את AI Companion 3.0 ב-Zoomtopia 2025 לשיפור השימוש בסוכני בינה מלאכותית ברחבי פלטפורמת Zoom Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה עידן
Denodo Platform 9.3 זמינה כעת עם תמיכה פורצת דרך בחדשנות בינה מלאכותית Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על תמיכה
UBiqube משחררת לראשונה בתעשייה את SASE Map עם מבט מקיף על ארכיטקטורת הענן של SASE UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
אירוע Blue Magic Netherlands השני נקבע ל-18 בנובמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
חברת Quest Software מכריזה על אסטרטגיית חברה חדשה ופלטפורמת ניהול נתונים מאוחדת להצלחה בתחום הבינה המלאכותית Quest Software, מובילה עולמית בניהול נתונים, אבטחת
Nedap מאפשרת פרטי כניסה לנייד ב-Google Wallet Nedap (AMS:NEDAP), מובילה עולמית בפתרונות אבטחה פי
Space42 ו-Viasat משיקות את Equatys Venture עם גישה לבלוק ספקטרום התדרים המתואם הגדול בעולם עבור שירותי תקשורת גלובליים ישירות למכשירים Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
GA-ASI ו-AeroVironment השלימו את השיגור האווירי הראשון אי פעם של Switchblade 600 מהכטב"ם MQ-9A General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
זום הוכרה לראשונה ב- Magic Quadrant™  של Gartner®  לשנת 2025 בתחום שירות לקוחות כשירות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
AI-Media תציג את ההרחבה של LEXI Suite עם LEXI Voice, LEXI Direct API ו-LEXI AD (Audio Description) במהלך IBC 2025 באמסטרדם AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בפתרונות שפה מב
Evonik Oxeno עולה לאוויר עם פלטפורמת תכנון ממוקדת החלטות משודרגת בענן OMP ו-Evonik Oxeno מכריזות על עלייה לאוויר מוצלחת
Elixir מקדמת טכנולוגיית בינה מלאכותית עם הפתרון Catalyst, שממתין לאישור כפטנט, כדי לחולל מהפכה בהגירת CCM Elixir הכריזה היום על התקדמות משמעותית בבקשת הפטנט
Xsight Labs מספקת פלטפורמת מיתוג אוניברסלית מסוג Top-of-Rack ‏ (TOR) ‏Xsight Labs, חברה מובילה למוליכים מחצה ללא ייצור
הדמיה ברמה גבוהה יותר והעצמת הזרימה - AGFA HealthCare ב-RSNA 2025 ב-RSNA 2025, חברת AGFA HealthCare תחשוף את חבילת ח
Bristol Bay Cellular ו-RINA משיקות את רשת הליבה מבוססות הענן של אלסקה בהפעלה של Mavenir Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הכריזה ה
Mavenir העלתה לאוויר מערכת טעינה מרובת דיירים מתכנסת עבור SETAR הפועלת בקריביים Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הודיעה ע
UBiqube מעצימה את האספקה של SASE עם השקת שוק האוטומציה של SASE OpsLab UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
זום זוכה בפרס Emmy® להנדסה, מדע וטכנולוגיה עבור חדשנות בתרומה לשידור האקדמיה לטלוויזיה העניקה ל-Zoom Communications, In
Merit רוכשת את Excela Merit רוכשת את Excela הרכישה תרחיב את סל שירותי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)