CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה במיקור חוץ

דרוג:

ניכר צורך גובר והולך בשירותי תמיכה טכנית בשפה הרוסית, עבור חברות טכנולוגיה ומחשבים

בעקבות צורך גובר והולך בשירותי תמיכה טכנית בשפה הרוסית לחברות הייטק, מספקת חברת ,CGS שירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ, בשפה הרוסית, עבור לקוחות החברה - חברות טכנולוגיה ומחשבים, במזרח אירופה והבלקן, לרבות: רוסיה, אסטוניה, אוקראינה, לטביה, ליטא ואזרבייג'ן, באמצעות מרכז התמיכה של CGS בישראל.

CGS היא אחת מחברות ה- IT המובילות בתחומה, ספקית עולמית לפתרונות עיסקיים מתקדמים ושירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ.

 

לפני שנה וחצי הקימה  CGSאת מרכז התמיכה החדשני והמודרני שלה בישראל, הממוקם בנתניה ומצויד בתשתיות תקשורת מהמתקדמות ביותר. לקוחות CGS ישראל נהנים מצוות התמיכה הטכנית של החברה, הדוברים מגוון שפות וביניהן אנגלית, עברית, צרפתית, ערבית, רוסית ועוד. מרכז התמיכה בישראל מצטרף למרכזי התמיכה הגלובליים של ,CGS המספקים שירותים במגוון שפות ופועלים באמריקה הצפונית, דרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה.

 

"לאור הגידול בביקוש בשירותי תמיכה בשפות שונות, לרבות רוסית, עברית וערבית, זהו מהלך מתבקש מבחינתנו, ליצור נוכחות גם במזרח התיכון ובמיוחד בישראל, הנחשבת למדינה מובילה בתחום הטכנולוגיה ומכילה אוכלוסיות הדוברות שפות רבות", אומר פיל פרידמן מנכ"ל ומייסד CGS העולמית ומוסיף: "מאז הקמת מרכז התמיכה שלנו בישראל בשנת 2015, מדווחת CGS ישראל על גידול מתמיד בפעילות שלה, הבאה לידי ביטוי בגידול של 60%  בכוח האדם שהיא מעסיקה, גידול של 50% במספר משתמשי הקצה בקרב הלקוחות ואחוז גידול דומה בכמות הטיפול בשיחות נכנסות.

 

"העובדה שישראל ידועה בכוח האדם האיכותי והיצירתי שלה ובאוכלוסייה המגוונת שלה,  מתיישבת מבחינה אסטרטגית עם התרבות היזמית של CGS ועם הצרכים העסקיים של לקוחותיה הרבים" אומר עודד שפירא, מנהל הפעילות של CGS ישראל ומוסיף: "CGS גאה באיכות וברמה הטכנית הגבוהה של עובדיה, אשר נותנים מענה מדוייק, מהיר ומקצועי לפתרון תקלות עבור לקוחותינו, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר"

 

עוד אומר שפירא "בזכות ההחלטה של CGS העולמית לפתוח בישראל מחלקה לתמיכה טכנית ללקוחותיה הגלובליים, לרבות ללקוחותיה במזרח אירופה וברוסיה ובעזרת שיתוף פעולה עם משרדי הממשלה ועיריית נתניה, ניתנת לנו הזדמנות להגשים את החלום הציוני עבור עובדים רבים ב- CGS - עולים חדשים, דוברי רוסית, אשר הגיעו לא מכבר לישראל ורובם מדברים עברית בסיסית בלבד.

 

CGS עוזרת להם להשתלב במהירות בהוויה הישראלית ובשוק העבודה הישראלי, אשר מחסום השפה בו משמעותי ביותר. צוות נציגי התמיכה הטכנית שלנו כולל צעירים מוכשרים בעלי רקע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וביניהם: מתכנתים, מתמטיקאים, מהנדסי תוכנה ועוד. העובדה שבישראל ישנם דוברי רוסית רבים, מסייעת לחברה לשרת לקוחות באזורים בעולם אשר אינם דוברי אנגלית. CGS ישראל מאפשרת להרחיב את מעגל התעסוקה, לאוכלוסיות מגוונות בישראל, במקצועות היי-טק ותומכי היי-טק, כך שכולם מרוויחים מהמהלך".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עם בסיס של אלפי אנשי צוות תמיכה רב לשוניים ומסורים ברחבי הגלובוס, CGS תומכת כיום ברבים מהמותגים המובילים בתעשייה העולמית, בתחומים כגון קמעונאות, בריאות, טכנולוגיה ותקשורת וכן במותגים מובילים בתחום האירוח. פתרונות מיקור החוץ החדשניים, המדויקים והגמישים של CGS כוללים מוקדי תמיכה טכנית, שירות לקוחות, מכירות, ניהול הפצה, מימון וחשבונאות

 

אודות CGS

חברת טכנולוגיה עולמית שמרכזה בעיר ניו-יורק ונחשבת לאחת מחברות ה- IT המובילות בתחומה מזה 30 שנה. החברה מתמחה במתן פתרונות מתקדמים ושירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ, במגוון שפות, לחברות מובילות ברחבי הגלובוס.

 

CGS מעסיקה מעל 7,500 עובדים במרכזי התמיכה של החברה, הממוקמים באמריקה הצפונית, דרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה.

 

לפני שנה וחצי הקימה  CGSאת מרכז התמיכה החדשני והמודרני שלה בישראל, הנמצא בנתניה. CGS ישראל מספקת שירותי תמיכה טכנית למחשבים, שרתים ותוכנות, עבור לקוחות החברה, בישראל וברחבי העולם, במגוון שפות וביניהן: אנגלית, עברית, צרפתית, ערבית, רוסית ועוד.

אתר החברה  www.cgsinc.com

 


תגיות של המאמר: CGS ישראל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Internexa משיקה PoP בדאטה סנטר של HostDime בבוגוטה, קולומביה HostDime, חברת דאטה סנטרים גלובלית המספקת שירותים
Quantexa נבחרה כחדשנית טכנולוגית ברשימת InsurTech100 לשנת 2025 Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
משתמשי Denodo משיגים החזר השקעה של 345%, זמן לתובנות מהיר פי 3-4 ויתרונות נוספים, כאשר הם נפרסים לצד אגמי נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על הזמינ
AWS ו-SAP מרחיבות את שיתוף הפעולה לקידום הריבונות הדיגיטלית ברחבי אירופה ‏Amazon Web Services. (AWS), חברת Amazon.com ‏(נאס
זום זכתה בפרס Magic Quadrant של Gartner לשנת 2025 בתחום תקשורת מאוחדת כשירות זו השנה השישית ברציפות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
VeriSilicon משיקה פלטפורמת IP אלחוטית (FD-SOI) עבור יישומי IoT מגוון ומוצרי חשמל VeriSilicon ‏(688521.SH) הציגה היום את פלטפורמת ה-
Founders Fund ו-Sequoia תומכות בסטארטאפ הבינה המלאכותית הברזילאי Enter בהיקף של 350 מיליון דולר בהימור על השוק המשפטי הקשה בעולם בברזיל יש כמעט 80 מיליון תביעות משפטיות פעילות - פ
NanoQT מודיעה על סגירה ראשונה בהיקף של 14 מיליון דולר במימון באמצעות סדרה A כדי להגדיר מחדש את המחשוב הקוונטי Nanofiber Quantum Technologies, Inc (NanoQT), חברת
Mavenir נבחרה בידי Iridium לספק באופן גלובלי ליבת רשת לשירותי NB-IoT ו-D2D מבוססי לוויין Mavenir, ספקית תשתית הרשתות מבוססת הענן שבונה את ע
Nyxoah מספקת עדכון על הנוכחות המורחבת במזרח התיכון Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
פסיפיק גרין קיבלה היתר תכנוני לפארק האנרגיה של פורטלנד שיציע הספק של 1 גיגה-וואט / 2.5 גיגה-וואט שעה פסיפיק גרין, חברה גלובלית לאחסון אנרגיה בסוללות, ה
מכון המחקר TII מאבו דאבי בשיתוף עם NVIDIA משיקים את מעבדת המחקר המשותפת הראשונה של NVAITC לבינה מלאכותית ורובוטיקה במזרח התיכון המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), זרוע המחקר היישומי
ליין מערכות המטוסים ללא טייס של GA-ASI עובר את 9 מיליון שעות הטיסה פעילות הטיסה המתמשכת של מטוס הקרב השיתופי החדש YFQ
פתרונות ההגנה מפני הונאות מבוססי הבינה המלאכותית של Mavenir זכו בפרס של FutureNet Asia עבור חדשנות בחוויית לקוח חבילת ההונאה והאבטחה המשולבת ביותר של Mavenir מעצי
Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
זום חשפה את AI Companion 3.0 ב-Zoomtopia 2025 לשיפור השימוש בסוכני בינה מלאכותית ברחבי פלטפורמת Zoom Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה עידן
Denodo Platform 9.3 זמינה כעת עם תמיכה פורצת דרך בחדשנות בינה מלאכותית Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על תמיכה
UBiqube משחררת לראשונה בתעשייה את SASE Map עם מבט מקיף על ארכיטקטורת הענן של SASE UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
אירוע Blue Magic Netherlands השני נקבע ל-18 בנובמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
חברת Quest Software מכריזה על אסטרטגיית חברה חדשה ופלטפורמת ניהול נתונים מאוחדת להצלחה בתחום הבינה המלאכותית Quest Software, מובילה עולמית בניהול נתונים, אבטחת
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)