סטארבקס וקבוצת עליבאבא יוצרות שותפות אסטרטגית כדי לשנות את חוויית הלקוח בענף הקפה בסין

דרוג:

שנגחאי והנגז'ו, סין, 2 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):

חברת הקפה סטארבקס ("סטארבקס") (NASDAQ: SBUX) ו-Alibaba Group Holding Ltd. ("עליבאבא") (NYSE: BABA) הודיעו היום על שותפות עמוקה ואסטרטגית בשם "קמעונאות חדשה" שתאפשר חוויית סטארבקס חלקה ותשנה את ענף הקפה בסין.

תוך שיתוף פעולה עם עסקים חשובים בסביבה של עליבאבא, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס הודיעה על תוכניות לפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, להקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" למילוי הזמנות משלוחים, ולשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים -- חוויית סטארבקס מקוונת ללא מקבילים ואפילו יותר אישית ללקוחות הסיניים.
 ההודעה היא רגע היסטורי כששתי חברות גלובליות איקוניות מתבססות על החוזקות הייחודיות שלהן בקמעונאות וטכנולוגיה כדי לחולל מהפיכה בחוויית הלקוח. תוך שימוש בסביבה של עליבאבא ובתשתית הקמעונאות החדשה, סטארבקס תוכל לאחד יותר חוויית סטארבקס חלקה ללקוחות בין הסניפים שלה והאינטרנט.

"הודות לחוויית הלקוח המרוממת שמעניקים יותר מ-45,000 השותפים שלנו, סטארבקס צומחת ומחדשת מהר יותר בסין מאשר בכל מקום אחר בעולם", אמר קווין ג'ונסון, נשיא ומנהל עסקים ראשי, חברת הקפה סטארבקס. "השותפות הטרנספורמטיבית עם עליבאבא תעצב מחדש את הקמעונאות המודרנית, והיא ציון דרך משמעותי במאמצינו לעלות על הציפית של הצרכנים הסיניים. כדאי לעקוב אחרי סטארבקס סין, ויש לי אמון מלא בצוות שיפיח חיים בחידוש החדש שמאחורי חוויית סטארבקס".

דניאל ז'אנג, מנהל העסקים הראשי של קבוצת עליבאבא, אמר: "סטארבקס היא יותר מיעד לקפה פרימיום ואנחנו שותפים לאותו חזון להיות חלוצים בתרבות וסגנון חיים חדשים של קפה באמצעות חדשנות וטכנולוגיה. עליבאבא שמחה להרחיב את שיתוף הפעולה הקיים שלנו עם סטארבקס על ידי שימוש בתשתית הקמעונאות החדשה שבחוד החנית שלנו ובעוצמה הדיגיטלית כדי לאפשר חוויה ללא תקדים לצרכנים. השותפות הזאת היא שוב עדות להצלחה של אסטרטגיית הקמעונאות החדשה שלנו".

השותפות האסטרטגית היא חלק ממאמץ הקמעונאות החדשה הרחב יותר של עליבאבא, שמיועד להפוך את האופן שבו מנהלים מסחר על ידי שילוב חוויות מקוונות ולא מקוונות. עליבאבא הציגה את הקמעונאות החדשה ב-2016 והיא הפכה מאז לאסטרטגיה שהיא סמל איכות בענף הקמעונאות.

יצירת חוויית הזמנה ומשלוח ללא מקבילים שמופעלת על ידי הסביבה של עליבאבא

שירות משלוחי קפה הטוב בענף באמצעות Ele.me

באמצעות עבודה עם Ele.me, הפלטפורמה למשלוחי מזון לפי דרישה המובילה בסין עם שלושה מיליון משלוחנים רשומים, סטארבקס תתחיל בפיילוט של משלוחים בספטמבר השנה ב-150 סניפים שנמצאים באזורי מסחר חשובים בביג'ינג ושנגחאי עם תוכניות להאיץ ולהרחיב את תוכנית המשלוחים שלה ליותר מאלפיים סניפי סטארבקס ב-30 ערים עד סוף השנה הקלנדרית 2018.

סטארבקס ו-Ele.me עבדו ביחד כדי לפתח תשתית משלוחים ייחודית ומותאמת אישית שנקבעה בקפדנות בכל שלב לאורך הדרך, כולל משלוחנים ייעודיים של Ele.me, זמן מסירה מדויק ומנשאים מותאמים ספציפית. שתי החברות יצרו תוכנית סטארבקס מותאמת מהזמנה למסירה שמקיימת את החוויה והאיכות ללא מקבילים שהלקוחות התרגלו לצפות בסניפים של סטארבקס. באמצעות שותפות המשלוחים הזאת, סטארבקס ו-Ele.me יצרו אמות מידה חדשות של שירות משלוחי קפה הטוב בענף ללקוחות הסיניים.

"ל-Ele.me יש תשתית חזקה של משלוחים לפי הזמנה בסין. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם סטארבקס בהשקת שירותי המשלוחים האמינים האלה כדי למלא את הצרכים של אנשים ולנצל את הפוטנציאל העצום של מגזר המשלוחים. זה ציון דרך חשוב עבור Ele.me כדי להעמיק את העבודה המשותפת שלנו עם רשתות קמעונאיות ולהרחיב עוד את החדירה שלנו במגזר משלוחי המזון", אמר וואנג ליי, מנהל העסקים הראשי של Ele.me.

יכולות מילוי הזמנות ומשלוח ייחודיות באמצעות הסופרמרקטים של Hema

בנוסף, סטארבקס תשתף פעולה עם הסופרמרקטים של Hema ותהיה המותג הקמעונאי הראשון שיקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ייעודיים בסניפים שלה. "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ינצלו את יכולות מילוי ההזמנות והמשלוח הייחודיות של Hema כדי להשלים את המשלוח של משקאות קפה ותה מלאכת יד של סטארבקס שמוצעים באמצעות סניפי סטארבקס קיימים. סטארבקס גם תנצל את התובנות המאוד יעילות של Hema על צרכנים ואת המומחיות הייחודית במילוי הזמנות כדי לחדור יותר ולשרת טוב יותר את הצרכים של יחידים ומשפחות בקהילות ברחבי סין.

האסטרטגיה שבכוונה תחילה הזאת תהווה את הבסיס של תכנון הרשת העתידית של סניפי סטארבקס חדשים, יחד עם סניפי "מטבחי משלוחים של סטארבקס", כדי להרחיב בעתיד את הגודל וטווח ההגעה של שירותי המשלוחים של סטארבקס, ובתוך כך לאפשר לשותפים (העובדים) שלנו לרומם ללקוחות את חוויית המקום השלישי. סטארבקס תפתח "מטבחי משלוחים של סטארבקס" בסופרים נבחרים של Hema בשנגחאי והנגז'ו כבר בספטמבר 2018, עם תוכניות להרחיב את נוכחותה לערים אחרות עם הזמן.

"ללקוחות הסיניים שלנו יש ציפיות גבוהות מהחוויה של סטארבקס ואנחנו גאים להציג חוויית משלוחי פרימיום שמשקפת את אותם שירות ואיכות שהם למדו לאהוב ולצפות מאיתנו בסניפים שלנו - לעולם לא נתפשר", אמרה מנהלת העסקים הראשית של סטארבקס סין, בלינדה וונג. "ויותר חשוב, באמצעות השותפות שלנו עם עליבאבא, אנחנו שוברים את המחסומים הפיזיים והווירטואליים בין הבית, המשרד, הסניף והמרחב הדיגיטלי, הופכים את סין לשוק הראשון של סטארבקס שיעניק חוויית סטארבקס חלקה בכל היבטי החיים של לקוחותינו ומשקפים יותר את הייחודיות והחשיבות האסטרטגית של השוק".

חידושים דיגיטליים משנים את ענף הקמעונאות

יוזמה חשובה במסגרת השותפות היא פיתוח של סניף סטארבקס וירטואלי חלוצי, הראשון מסוגו בסין. במסגרת השותפות הדיגיטלית הזאת עליבאבא תפתח מוקד ניהול מקוון מרכזי, עם יכולות ייחודיות לשלב ולהעניק חוויית סטארבקס עקבית בפלטפורמות דיגיטליות מרובות. החידוש הזה יתעלה על המגבלות המסורתיות של ביקור באמצעות אפליקציה אחת על ידי הענקה ללקוח חוויית סטארבקס דיגיטלית מרוממת ואפילו יותר מותאמת אישית באפליקציה של סטארבקס ובאפליקציות הסלולר שפונות ללקוח של עליבאבא, כולל Taobao, Alipay, Tmall ו-Koubei.

החידוש האחרון הזה יחולל מהפכה במודל המסורתי של מלא מקוון למקוון על ידי הרחבה יעילה של תחום ההגעה של חוויית סטארבקס לתוך ריטואל סגנון החיים היומיומי של הצרכן הסיני, ללא קשר לזמן ולמקום. בין אם בבית או במשרד, בסניף של סטארבקס או באינטרנט, לקוחות סטארבקס יוכלו לגשת וליהנות מחוויית סטארבקס במקום אחד כשהם רוכשים מוצרים באינטרנט, קונים משקה סטארבקס מלאכת יד שיישלח לחבר או שולחים מתנת אהבה של סטארבקס בפלטפורמת נתינת המתנות החברתית Say it with Starbucks. סטארבקס תשלב בהדרגה את פלטפורמת החברות של ההטבות של סטארבקס במערכת המרכזית כדי להשתמש בתובנות על הצרכנים שלה כדי להעניק ללקוחותיה חוויה שבאמת מותאמת אישית, תוך יצירת בסיס חזק לפיתוח העתידי של חוויית סטארבקס הדיגיטלית בסין.

סטארבקס ועליבאבא הן שותפות עסקיות אמינות שחולקות ערכים משותפים ברוח החדשנות ובחתירה הבלתי מתפשרת למצוינות במוצרים ובשירותים. השותפות הזאת שהועמקה היא צעד משמעותי כששתי החברות חוברות יחד כדי לרומם את חוויית הלקוח בסין.

אודות סטארבקס

מאז 1971, חברת הקפה סטארבקס מחויבת להשיג ולקלות באופן אתי קפה ערביקה באיכות גבוהה. כיום, עם סניפים ברחבי העולם, החברה היא הקולה והקמעונאית הראשונה במעלה של סוגי קפה מיוחדים בעולם. באמצעות המחויבות הבלתי מעורערת שלנו למצוינות והעקרונות המנחים שלנו, אנחנו מחיים את חוויית סטארבקס הייחודית עבור כל לקוח בכל ספל. כדי לחלוק את החוויה, בקרו אותנו בבקשה בסניפים שלנו או באינטרנט בכתובת www.starbucks.com או באמצעות חדר החדשות של סטארבקס.

אודות קבוצת עליבאבא

המשימה של קבוצת עליבאבא היא להקל על עשיית עסקים בכל מקום. מטרת החברה היא לבנות את התשתית העתידית של המסחר. החזון שלה הוא שלקוחותיה ייפגשו, יעבדו ויחיו בעליבאבא, ושהיא תהיה חברה שתתקיים לפחות 102 שנים.

אנשי קשר

Starbucks
Media Relations
press@starbucks.com
או
Alibaba Group
Katie Lee, +852 9728 0979

k.lee@alibaba-inc.com
או
Candice Huang, 202-716-7446
candicehuang@alibaba-inc.com

מקור: Starbucks Coffee Company

גלריית מולטימדיה חכמה

במסיבת עיתונאים בשנגחאי היום, סטארבקס וקבוצת עליבאבא חשפו פרטים על שותפות אסטרטגית שתאפשר חוויית סטארבקס חלקה ותשנה את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה בעסקים חשובים, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס תתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, תקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ב-Hema ותשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים. השותפות מבטיחה להעניק  ללקוחות הסיניים חוויית סטארבקס מקוונת אפילו יותר אישית. (תמונה: Business Wire). פרטים על שותפות אסטרטגית בין סטארבקס ועליבאבא פורסמו היום, במטרה לשנות את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה בעסקים חשובים, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס תתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, תקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ב-Hema ותשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים. (תמונה: Business Wire).

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

מטבעוני ועד על האש - סוגי קייטרינג לאירועים קיימים סוגים שונים של קייטרינג מסוג המטבח ועד הפרז
בר שייקים לאירוע בלתי נשכח בר שייקים הוא הדרך הקלה להציע לאורחים שלכם כיבוד ט
The Boiling Crab מודיעה על הסכם הרישוי הבינ"ל השני The Boiling Crab®, שהפכה לפופולרית כי היא מגישה דג
האקדמיה הקולינרית היפנית משיקה את Japanese-cuisin האקדמיה הקולינרית היפנית, שנמצאת במחוז קיוטו, יצרה
התה הירוק Oi Ocha של ITO EN מגיע בקרוב לוולמארט ITO EN (North America) INC. המובילים הגלובליים בתה
Blue Magic Inc. תשיק את japanese-cuisine.com Blue Magic Inc. תשיק את japanese-cuisine.com, תוך
ניקוי מנדפים וארובות במסעדות כיצד מנקים מנדפים על פי תקן 1001-6 הישראלי, ותקן N
קייטרינג חלבי, זה כל הסיפור קייטרינג חלבי מספק במה למעצבים בתחום האוכל, כך שאם
ענף המאפים בסין בתערוכת Bakery China 2018 עם שטח תצוגה של יותר מ-200,000 מטרים רבועים השנה,
אמיליה אירועים – המקום שלכם לכל אירוע מאז ומתמיד נודעו מקומות לאירועים בראשון לציון כמקו
איך מוצאים אולם אירועים קטן בשרון? כשאתם שואפים למצוא אולם אירועים קטן בשרון, המשימה
המותג האמריקני הגדול Chefman משיק את ״אתגר החדשנות״ בישראל Chefman גאה להכריז על אתגר החדשנות של Chefman, הז
Retail Food Group שמה על הכוונת את המזרח התיכון כחלק מהתרחבות גלובלית חברת המזון והמשקאות הגלובלית עושה גלים בשווקים הבי
הכירו את אטורה החיפוש אחר אולם אירועים במרכז אינו פשוט. בלב הפועם
כאשר המארחת רק רוצה לברוח לחו"ל, תנו לה את זה... מי לא רוצה לסיים את ארוחת החג ולצאת לחופשה שניה א
כנסים בתל אביב - אזור מושלם לארגון הכנס שלך כל מה שכדאי לדעת רגע לפני שחושבים להפיק ולהרשים כנ
Publicis Groupe: פתיחת המסעדה החדשה Le Drugstore Publicis Drugstore זוכה לחיים חדשים עם הפתיחה של ה
רון פוגל מונה לנשיא מסדר אבירי הגריל בישראל רון פוגל מונה לנשיא מסדר אבירי הגריל בישראל, פוגל,
כלי מטבח לבית - המתנה המושלמת הידעת כי אם יש לך חברה שרוטנת על הקשיים בבישול במט
תפריט אוכל מוכן לאירועים מאז ומתמיד שאפו בעלי אירועים להזמנת קייטרינג כחלק
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)