ווסרה מציגה Smartbadge לביש חדש שנבנה במיוחד לתחום הרפואה

דרוג:

סן חוזה, קליפורניה, 7 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):

Vocera Communications, Inc. (NYSE:VCRA), מובילה מוכרת בפתרונות של תקשורת וזרימת עבודה קליניות, הודיעה היום על ההשקה של קטגוריה חדשה של מכשירי תקשורת לבישים שמאפשרת לקלינאים גמישות ומאיצה את הטיפול בחולים. Vocera Smartbadge משלב שימושיות של סמארטפון עם החופש של ידיים חופשיות של Vocera Badge כדי להגדיר מחדש את התקשורת הרפואית - שוב.

"המשימה של ווסרה היא לשפר את חייהם של המטופלים, המשפחות וצוותי הטיפול כבר יותר מ-18 שנה. ועל סמך משוב של הלקוחות, תכננו במחשבה רבה מכשיר אלגנטי, קל משקל, לביש וחכם שיאפשר לצוותי הטיפול לתקשר ולשתף פעולה בקלות רבה יותר", אמר ברט לנג, נשיא ומנכ"ל ווסרה. "Smartbadge החדש נבנה מתוך מטרה לנצל את יכולת התוכנה המלאה של Vocera Platform המורחבת -- שיחות קוליות, העברת הודעות, התראות ואזעקות קליניות ועוד - באמצעות תצוגת מסך המגע הגדולה יותר".

היתרון הגדול ביותר של Vocera Smartbadge החדש על פני הגרסאות הקודמות של מכשיר התקשורת הלביש הוא הגודל של מסך המגע 2.4”, שמאפשר לקלינאים לקבל ולקרוא הודעות עם יותר הקשר על המטופלים. לדוגמה, אחות שמקבלת התראת אלח דם יכולה לראות את מספר החדר של המטופל, בתוספת שם המטופל, הגיל וסימנים חיוניים. המסך הגדול יותר גם מאפשר לקלינאים לצפות ברשימות אנשי קשר, וגם לקרוא ולשלוח הודעות טקסט ישר מה-Smartbadge שלהם.

המסך של המכשיר גדול יותר מה-Vocera Badge המקורי, אבל ה-Smartbadge החדש עדיין קטן, קל משקל, לביש ואידיאלי לקלינאים עסוקים שצריכים ידיים חופשיות כדי לטפל במטופלים. מיקרופונים ורמקולים משופרים מאפשרים קול באיכות גבוהה כשמתקשרים עם עמיתים גם במצב דיבורית וגם במצב שפופרת. לחצן מצוקה בלחיצה אחת חדש, ייעודי, תוכנן לאפשר לצוות להזעיק עזרה מהר יותר ובקלות רבה יותר במצבי חירום. בנוסף, ל-Smartbadge חיי סוללה ארוכים יותר, טעינת USB ויציאה למערכת אוזניות, ועיצוב עמיד וחסין מים.

"Vocera Smartbadge הוא גורם משנה מצב בתחום הבריאות וישפר את האופן שבו צוותי טיפול מתחברים, משתפים פעולה ומטפלים במטופלים", אמר טום סטפורד, סגן נשיא ומנהל מערכות מידע ב-Halifax Health. "הרשים אותי האופן שבו Smartbadge עדיין קטן וקל משקל אפילו עם מסך הודעות גדול יותר, שהוא עכשיו מסך מגע. ווסרה באמת הקשיבה ללקוחות שלה ותכננה את המכשיר החדש הזה שעונה על כל צורכי התקשורת הסלולרית של האחיות, הרופאים וחברי הצוות האחרים".

קלינאים יכולים לתקשר עם ידיים חופשיות, לקבל מידע עם הקשר על המטופלים, להגיע לאדם הנכון לפי שם, תפקיד או קבוצה ולקבל עזרה במקרה חירום בלחיצה על לחצן. Smartbadge ישתלב עם יותר מ-140 מערכות קליניות ותפעוליות, כולל תיקים רפואיים אלקטרוניים, מערכות קריאה לאחיות, מוניטורים פיזיולוגיים ועוד. באמצעות Vocera Platform, הנתונים נאספים מרוב המערכות שמשמשות בבתי חולים כיום. אפשר להציג ב-Smartbadge מידע על מטופלים, אירועים קליניים מתועדפים וזמינות של צוותי הטיפול. המכשיר הסלולרי האינטואיטיבי יעזור להגביר את היעילות של זרימת העבודה, להפחית עייפות הפרעות ולשפר את הטיפול במטופלים ואת חוויית המטופל.

בנוסף, לפלטפורמת התוכנה של ווסרה יש עכשיו יכולות ייחודיות שתוכננו במיוחד כדי לתמוך ברווחתם של עובדי הבריאות. בזמנים של מתח רב או תשישות רגשית, חברי צוות הטיפול יכולים להשתמש ב-Smartbadge כדי "להכריז על מצב לבנדר". הפקודה הקולית הפשוטה הזאת תשלח התראה לחברים בקבוצה רב תחומית שתגיב במהירות ותציע תמיכה גופנית, רוחנית ורגשית למטופלים, משפחות ואנשי צוות במצוקה. לאנשי צוות טיפול מותשים שצריכים רגע קצר כדי להירגע או לחזור לתפקוד, במכשיר הסלולרי החדש יש שלוש מדיטציות מודרכות.

אודות ווסרה

המשימה של Vocera Communications, Inc. היא לפשט ולשפר את החיים של אנשי מקצועות הרפואה והמטופלים, ובתוך כך לאפשר לבתי חולים לשפר את איכות הטיפול והיעילות התפעולית. בשנת 2000, כשהחברה הוקמה, התחלנו לשנות לתמיד את האופן שבו צוותי טיפול מתקשרים. כיום ווסרה ממשיכה להציע את הפלטפורמה המובילה של תקשורת וזרימת עבודה קליניות. יותר מ-1,700 מוסדות ברחבי העולם, כולל קרוב ל-1,500 בתי חולים ומוסדות רפואיים, בחרו בפתרונות שלנו כדי שאנשי הצוות ישלחו הודעות טקסט באופן בטוח באמצעות סמארטפונים או יבצעו שיחות עם ידיים חופשיות באמצעות Vocera Badge שלנו. יכולת עבודה הדדית בין ווסרה ו-140 מערכות קליניות ותפעוליות עוזרת להפחית עייפות התראות, להאיץ את זמני התגובה של הצוות ולשפר את הטיפול במטופלים ואת הבטיחות והחוויה שלהם. בנוסף לבריאות, ווסרה בבית במלונות יוקרה, מוסדות לטיפול בקשישים, מתקנים גרעיניים, ספריות, חנויות ועוד. ווסרה גורמת לשינוי בכל ענף שבו העובדים בתנועה וצריכים להתקשר מיידית עם אנשי צוות ולגשת במהירות למשאבים או מידע. ב-2017 ווסרה נכנסה לרשימת מאה החברות הכי אמינות באמריקה של פורבס. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.vocera.com ותעקבו אחר @VoceraComm בטוויטר.

Vocera® והלוגו של ווסרה הם סימני מסחר של Vocera Communications, Inc. שרשומים בארצות הברית ותחומי שיפוט אחרים. כל סימני המסחר האחרים המופיעים בהודעה זאת הם רכושם של בעליהם, בהתאמה.

אנשי קשר

Shanna Hearon
Vocera Communications, Inc.
669.999.3368

[email protected]

מקור:  Vocera Communications, Inc


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
NPU IP VIP9000NanoOi-FS של VeriSilicon מקבל אישור ISO 26262 ASIL B ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום כי ה-NPU IP V
פלטפורמת התכנון Unison Planning™ של OMP, מונעת הבינה המלאכותית, משפרת את הזריזות בשרשרת האספקה ​​עבור McCormick & Co OMP מסייעת ל-McCormick & Co, המובילה העולמית בשוק
Nedap ו-iLOQ מכריזות על שותפות טכנולוגית אסטרטגית לפתרונות גישה שמוכנים לעתיד Nedap (AMS:NEDAP), חברה מובילה עולמית לפתרונות אבט
EZVIZ זכתה בפרסInternational Innovation  עבור חלוציות בזיהוי חיות בר, וקידום הדור הבא של מצלמות חוץ חכמות, בעלות יכולות גבוהות יותר שמתאימות את עצמן לסביבה EZVIZ חוגגת ציון דרך משמעותי עם זכייתה הראשונה אי
AI-Media משיקה את יוזמת התאימות ADA Title II לתמיכה בגופים ציבוריים שצריכים לעמוד בלוחות הזמנים של WCAG 2.1 AA AI-Media, מובילה עולמית בטכנולוגיית יצירת כתוביות
OpenAI מצטרפת לברית העולמית נגד הונאות כחברה מייסדת לחיזוק התגובה הגלובלית נגד הונאות מבוססות בינה מלאכותית בעת שנוכלים מאמצים שיטות מתוחכמות יותר ויותר המונע
SINTX Technologies חותמת על הסכם אספקה ​​עם EVONIK לייצור תרכובת סיליקון ניטריד עם PEEK עבור שתלים ייעודיים למטופלים המודפסים בתלת ממד בסיוע בינה מלאכותית SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
Datavault AI חותמת על הסכם עם מועצת האגרוף העולמית, ומאפשרת מונטיזציה גלובלית מונעת אירועים בקנה מידה גדול Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
Denodo צוינה כמובילה ב-IDC MarketScape עבור פלטפורמות תוכנה לשילוב נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה כי הוכרה
AWS ו-HUMAIN מרחיבות את השותפות בעסקה הכוללת תשתית AI של NVIDIA ושבב AWS AI לקידום חדשנות גלובלית בבינה מלאכותית ‏Amazon Web Services, Inc. (AWS), חברת Amazon.com,
Luma AI מגייסת 900 מיליון דולר בסדרה C ובהובלת HUMAIN ושותפים בצביר על של AI בהספק 2 ג'יגה-וואט בערב הסעודית ‏Luma AI, החברה המובילה לבינה מלאכותית הבונה AGI
כנס OMP מיאמי 2025: המרת חזון שרשרת האספקה ​​להשפעה אמיתית עם סינרגיה בין אדם לבינה מלאכותית OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, קיב
 Anaqua תחשוף פתרונות בינה מלאכותית פורצי דרך Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותי טכנולוגי
Quantexa נבחרה כמובילת קטגוריה בדו"חות AML Transaction Monitoring ו- KYC Solutions ל- 2025 של Chartis Research Quantexa, חלוצה עולמית בתחום של מודיעין לקבלת החלט
Quantexa מכריזה על זמינות כללית של Quantexa Unify עבור Microsoft Fabric Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
Denodo צוינה כ-"אחת שכדאי לעקוב אחריה" בדו"ח נתוני שיווק מודרני: כיצד משווקים הופכים לסוכני שינוי בעולם מונע בינה מלאכותית של Snowflake ל-2026 Denodo, מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי צוינה כ-"א
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)