P&G מצטרפת ל-Loop של TerraCycle - פלטפורמת מסחר אלקטרוני

דרוג:

דאבוס, שווייץ, 24 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום על ההכנסה לשימוש של אריזות שניתנות לשימוש ומילוי חוזר בכמה מהמוצרים הכי פופולריים שלה כחלק מפעילות חדשה שמטרתה לשנות את התלות של העולם באריזות לשימוש בודד ופסולת חד פעמית.

בנוסף, פתרונות מעגליים חדשים "אסוף ומחזר" שעוזרים להפחית פסולת מוכנסים אף הם לשימוש כחלק משותפות עם LoopTM, פלטפורמת מסחר אלקטרוני מעגלית שפותחה על ידי המובילה הבינ"ל במיחזור TerraCycle. רבים מהמותגים הגדולים ביותר של P&G, ביניהם PanteneTM, TideTM, CascadeTM ו-Oral-BTM ישתתפו בפלטפורמה החדשנית הזאת בהמשך השנה הזאת.

Loop הוא פתרון אריזה וקניות מעגלי גלובלי ראשון מסוגו שמטרתו לשפר את הביצועים הסביבתיים ואמות המידה של הנוחות בהשוואה לפתרונות המסחר האלקטרוני הנוכחיים באמצעות אריזות שאוספים אותן, מנקים, ממלאים מחדש ומשתמשים מחדש. Loop גם מציע את האפשרות לאסוף מוצרים משומשים מבית הצרכן למיחזור או שימוש חוזר. P&G הייתה חברת מוצרי הצריכה הראשונה שמצטרפת ל-Loop.

השותפות הזאת, שהוכרזה במפגש השנתי של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ, מקדמת עוד את יעדי הקיימות  "שאיפה 2030" של P&G והמחויבות המתמדת של החברה להפוך כוונות של קיימות למעשים יומיומיים חיוביים.

המדענים והמהנדסים של P&G פיתחו פתרונות ייצור, אריזה והפצה חדשניים שישמחו את הצרכנים ויקלו על החיים המקיימים של הצרכנים המשתתפים. אחד עשר מותגים של P&G יהיו זמינים ב-Loop באחד משלושה פורמטים. המערכת של Loop תעבור תיקוף ומיטוב באמצעות ניסויי למידה אמיתיים בשוק החל מאמצע 2019 בניו יורק ופריס.

אריזות בנות קיימא

מותגים אהובים שנמצאים בכל בית כגון פנטן, טייד, Cascade ו-CrestTM תכננו אריזות חדשות בנות קיימא שאפשר למלא מחדש, עם מיכלים יוקרתיים בעלי תכונות ופונקציות חדשות.

·   פנטן מציג בקבוק ייחודי שמיוצר מאלומיניום קל משקל ובר קיימא לשמפו ולמייצב השיער שלו.

·  טייד, חומר הכביסה #1 של אמריקה, משתתף ב-Loop עם חומר הכביסה המבוסס על צמחים שלו Tide purclean בבקבוק בר קיימא חדש שעשוי מפלדת אלחלד עם מכסה מסתובב פשוט וזרבובית למזיגה קלה.

·   Cascade, שמחפש כל הזמן דרכים לעשות את חוויית ניקוי הכלים ליותר טובה וידידותית לסביבה, פיתח אריזה מאוד בת קיימא בשביל Cascade ActionPacs שמאפשרת לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת.

·  קרסט מקדם קיימות בבריאות הפה באמצעות הנוזל לשטיפת הפה החדש Crest Platinum, פורמולה ייחודית שמרעננת את הנשימה ומונעת כתמים בבקבוק זכוכית בר קיימא שאפשר למלא מחדש.

·        ArielTM ו-FebrezeTM משתתפים עם אריזה בת קיימא שאפשר למלא מחדש שגם זמינה בחנויות, ובודקים מודל חדש של מילוי מחדש ושימוש חוזר ישר לצרכן.

מיחזור מילויים מחדש של מוצרים

·  Oral-B, המוביל בחדשנות בבריאות הפה כבר יותר מ-50 שנה, יבדוק פתרונות מעגליים למברשות השיניים החשמליות הנטענות והידניות שלו. Oral-B CLIC, עיצוב איקוני חדש של מברשות שיניים ידניות, כולל ידית בת קיימא שמצוידת במנגנון ייחודי שמאפשר לצרכנים להחליף רק את ראש המברשת. הפלטפורמה Loop תמחזר ראשי מברשות משומשים של מברשות ידניות וחשמליות.

·  GilletteTM ו-VenusTM יספקו חבילות נסיעה פרימיום כאריזה בת קיימא שהצרכן ישמור בנוסף לידית. החלקים והלהבים המשומשים ממוצרי הטיפוח האלה ייאספו מהצרכנים למיחזור נוסף על ידי TerraCycle.

מיחזור מוצרי היגיינה משומשים

·  PampersTM ו-AlwaysTM  יבדקו איסוף מוצרי היגיינה משומשים מבתי הצרכנים למיחזור נוסף באמצעות טכנולוגיה קניינית פורצת דרך שפותחה על ידי Fater, מיזם משותף של P&G ו-Angelini Group. הטכנולוגיה הופכת מוצרי היגיינה סופגים משומשים לחומרי גלם משניים ליישומים עם ערך גבוה יותר.

"אנחנו מתבססים על יותר מ-180 שנה של חדשנות ותובנות צרכנים מהמעלה הראשונה כדי לאפשר צריכה אחראית בקנה מידה גדול", אמרה וירז'יני הליאס, סגנית נשיא ומנהלת קיימות ראשית של P&G. "אנחנו גאים לשתף פעולה עם TerraCycle כחברת מוצרי הצריכה הארוזים הראשונה שהיא חלק מהתוכנית הטרנספורמטיבית הזאת, וזאת רק אחת מהדרכים הרבות שאנחנו מממשים את יעדי "שאיפה 2030" שלנו כדי להאיץ חדשנות בת קיימא וליצור פתרונות מעגליים".

"הזמן לפעול הוא עכשיו. אנחנו להוטים לרתום את העוצמה של ההגעה הגלובלית שלנו  והכוח של המותגים הגלובליים האמינים שלנו כדי להגדיל עוד פתרונות בני קיימא. שותפויות טרנספורמטיביות הן המפתח להשגת המשימה הזאת ואף אחד לא יכול להצליח לבד", המשיכה.

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם P&G ומותגים גלובליים אחרים, קמעונאים, חברות תשתית והפורום הכלכלי העולמי כדי ליצור דרך חדשה לצרוך מוצרים באופן יותר אחראי", אמר מנכ"ל TerraCycle טום שאקי. "המטרה של Loop היא לא רק לבטל את הרעיון של פסולת אריזות אלא גם לשפר מאוד את חוויית המוצר ואת נוחות הקנייה שלנו. באמצעות Loop, הצרכנים יוכלו  לצרוך מוצרים באופן אחראי באריזות בנות קיימא, ניתנות לשימוש חוזר או ניתנות למיחזור מלא שתוכננו במיוחד. באמצעות העוצמה וההגעה של מותגים אמינים כמו אלה של P&G נצליח לשנות את הרגלי הצרכנים ולהשיג את הגודל שהמודל צריך כדי להשיג את מטרותיו".

אופן הפעולה של Loop

·  קנייה: הצרכנים ייגשו לאתר של Loop או לאתרים של הקמעונאים השותפים של Loop ויקנו מותגים אמינים שתוכננו עכשיו מחדש כנטולי פסולת אריזות.

·  קבלה: הצרכנים יקבלו את המוצרים בני הקיימא שלהם בתיק המשלוח החדיש המעוצב בלעדית של Loop שמבטל את הצורך בחומרי משלוח לשימוש חד פעמי כמו קופסאות קרטון.

·  הנאה: הצרכנים חווים אלגנטיות ונוחות וכל זאת תוך ביטול הרעיון של פסולת אריזות שמושלכת.

·  איסוף: אין צורך לנקות ולהשליך את האריזה. כשהצרכנים גומרים את המוצרים שלהם, הם שמים את האריזה הריקה באחד מתיקי ה-Loop שלהם. Loop תאסוף ישירות מביתם.

·  ניקיון: צוות המדענים של P&G פיתח טכנולוגיות ניקוי מותאמות כך שאפשר יהיה להשתמש שוב באופן בטוח בכל מוצר.

·  מילוי חוזר, מיחזור או שימוש חוזר: Loop מחדשת מייד את המלאי של מוצרים לפי הצורך ומחזירה את תיקי המשלוח שמולאו מחדש לצרכן. אם יש מוצרים משומשים שאפשר להשיב כמו חיתולים, פדים, סכיני גילוח או חלקי מברשות, הם יושבו לשימוש חוזר או מיחזור.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות TerraCycle

TerraCycle היא חברת ניהול פסולת חדשנית עם משימה לבטל את הרעיון של פסולת®. TerraCycle, שפועלת באופן כלל ארצי ב-21 מדינות, משתפת פעלה עם חברות מוצרי צריכה מובילות, קמעונאים, ערים ומתקנים כדי למחזר מוצרים ואריזות, מחיתולים מלוכלכים ועד בדלי סיגריות, שאחרת היו מגיעים למטמנות או נשרפים. בנוסף, TerraCycle עובדת עם חברות מוצרי צריכה מובילות כדי לשלב תזרימי פסולת שקשה למחזר, כמו פלסטיק ימי, במוצרים והאריזות שלהם. TerraCycle זכתה ביותר מ-200 פרסים על קיימות ותרמה יותר מ-25 מיליון דולר לבתי ספר וארגוני צדקה מאז הקמתה לפני 15 שנה. למידע נוסף על TerraCycle או למעורבות בתוכניות המיחזור בקרו בבקשה באתר www.terracycle.com.

אנשי קשר

Becky East
Associate Director, H&K Strategies

[email protected]
+442074933093

מקור: Procter & Gamble

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
NPU IP VIP9000NanoOi-FS של VeriSilicon מקבל אישור ISO 26262 ASIL B ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום כי ה-NPU IP V
פלטפורמת התכנון Unison Planning™ של OMP, מונעת הבינה המלאכותית, משפרת את הזריזות בשרשרת האספקה ​​עבור McCormick & Co OMP מסייעת ל-McCormick & Co, המובילה העולמית בשוק
Nedap ו-iLOQ מכריזות על שותפות טכנולוגית אסטרטגית לפתרונות גישה שמוכנים לעתיד Nedap (AMS:NEDAP), חברה מובילה עולמית לפתרונות אבט
EZVIZ זכתה בפרסInternational Innovation  עבור חלוציות בזיהוי חיות בר, וקידום הדור הבא של מצלמות חוץ חכמות, בעלות יכולות גבוהות יותר שמתאימות את עצמן לסביבה EZVIZ חוגגת ציון דרך משמעותי עם זכייתה הראשונה אי
AI-Media משיקה את יוזמת התאימות ADA Title II לתמיכה בגופים ציבוריים שצריכים לעמוד בלוחות הזמנים של WCAG 2.1 AA AI-Media, מובילה עולמית בטכנולוגיית יצירת כתוביות
OpenAI מצטרפת לברית העולמית נגד הונאות כחברה מייסדת לחיזוק התגובה הגלובלית נגד הונאות מבוססות בינה מלאכותית בעת שנוכלים מאמצים שיטות מתוחכמות יותר ויותר המונע
SINTX Technologies חותמת על הסכם אספקה ​​עם EVONIK לייצור תרכובת סיליקון ניטריד עם PEEK עבור שתלים ייעודיים למטופלים המודפסים בתלת ממד בסיוע בינה מלאכותית SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
Datavault AI חותמת על הסכם עם מועצת האגרוף העולמית, ומאפשרת מונטיזציה גלובלית מונעת אירועים בקנה מידה גדול Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
Denodo צוינה כמובילה ב-IDC MarketScape עבור פלטפורמות תוכנה לשילוב נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה כי הוכרה
AWS ו-HUMAIN מרחיבות את השותפות בעסקה הכוללת תשתית AI של NVIDIA ושבב AWS AI לקידום חדשנות גלובלית בבינה מלאכותית ‏Amazon Web Services, Inc. (AWS), חברת Amazon.com,
Luma AI מגייסת 900 מיליון דולר בסדרה C ובהובלת HUMAIN ושותפים בצביר על של AI בהספק 2 ג'יגה-וואט בערב הסעודית ‏Luma AI, החברה המובילה לבינה מלאכותית הבונה AGI
כנס OMP מיאמי 2025: המרת חזון שרשרת האספקה ​​להשפעה אמיתית עם סינרגיה בין אדם לבינה מלאכותית OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, קיב
 Anaqua תחשוף פתרונות בינה מלאכותית פורצי דרך Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותי טכנולוגי
Quantexa נבחרה כמובילת קטגוריה בדו"חות AML Transaction Monitoring ו- KYC Solutions ל- 2025 של Chartis Research Quantexa, חלוצה עולמית בתחום של מודיעין לקבלת החלט
Quantexa מכריזה על זמינות כללית של Quantexa Unify עבור Microsoft Fabric Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
Denodo צוינה כ-"אחת שכדאי לעקוב אחריה" בדו"ח נתוני שיווק מודרני: כיצד משווקים הופכים לסוכני שינוי בעולם מונע בינה מלאכותית של Snowflake ל-2026 Denodo, מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי צוינה כ-"א
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)