מעבדת החדשנות של וורנרמדיה ממשיכה לאמץ טכנולוגיות עתידות עם כמה הודעות חשובות

דרוג:

ניו יורק, 17 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

מעבדת החדשנות של וורנרמדיה הודיעה היום כמה הודעות חשובות, שמעמיקות את המחויבות שלה לטכנולוגיות שבחזית הקידמה ופיתוח של מוצרים, שירותים וחוויות חדשים שפונים לצרכנים.

ההודעות האלה כוללות את המקום של המרחב הפיזי שלה בעיר ניו יורק שיופעל על ידי רשת ה-
G5 של AT&T, ויהיה אחד ממרכזי חווית ה-G5 הקבועים הראשונים של AT&T. המעבדה גם מסרה פרטים נוספים על השותפות שלה עם WarnerMedia Ad Sales ועם זנדר, חברת הפרסום והניתוחים המתקדמים של AT&T. המעבדה הודיעה גם על המינוי של חברת אדריכלות למתכננת הראשית של המרחב הפיזי.
 מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תהיה מבנה חדש של 20,000 רגל רבוע שנמצא בשכונת צ'לסי במנהטן, שיכלול אזור אופף להצגת חוויות מוכנות לצרכן שגלויות לציבור, שטחי אירועים גמישים בפנים ובחוץ, סביבות מו"פ ייעודיות וחלל עבודה מודרני פתוח ושיתופי.

"המעבדה היא יותר מחממת טכנולוגיות, היא גם בית חרושת לחלומות כדי שניצור בו את הפליאה שהמעריצים למדו לאהוב אצל וורנרמדיה ולצפות ממנה", אמר ג'סי רדינס, מנהל כללית, מעבדת החדשנות של וורנרמדיה. "כאן נפעיל את היכולות הטובות ביותר של וורנרמדיה לספר סיפורים יחד עם טכנולוגיה בחזית הקידמה של AT&T והשותפים שלנו כדי לספק חוויות שידברו עליהן כל החיים".

המעבדה, שמיועדת לפתות את הדלתות שלה לשותפים אסטרטגיים וצוותים מיחידות עסקיות אחרות של וורנרמדיה בתחילת 2020, תפיח חיים בחוויות G5 באמצעות יוזמות חקר ופיתוח, ותאפשר סביבת עבודה משותפת וירטואלית בזמן אמת במוצרים של וורנרמדיה ו-AT&T. החדשות של היום מבוססות על המחויבות של AT&T להציע G5 בנכסים של וורנרמדיה. ממעבדת החדשנות בניו יורק עד האחים וורנר בלוס אנג'לס בזמן ל-AT&T SHAPE, ל-The Lounge by AT&T בסיאטל והאולפנים של וורנרמדיה באטלנטה, ל-G5 יש את הכוח לשנות את האופן שבו התוכן של וורנרמדיה נוצר ונצרך.

"על ידי העבודה בכל AT&T, אנחנו יכולים לשלב את ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיות G5 עם חוויות תוכן אופפות ויכולות פרסום בחזית הקידמה", אמר דייוויד כריסטופר, מנהל AT&T Mobility and Entertainment. "מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תהיה מקום שבו מפתחים, יוצרים ומבקרים יקבלו השראה לדחוף את גבולות הבידור, כשהכל מופעל על ידי החברה שהציגה לארה"ב לראשונה את הכוח של סלולר G5".

המחויבות של וורנרמדיה ליכולת של המעבדה לחולל מהפכה בחוויה הכוללת של המעריצים כוללת גם פרסום. דן ריס, מנהל הפרסום המתקדם והתוכן הממותג, WarnerMedia Ad Sales, אמר: "לספר סיפורים זה הדנ"א של החברה שלנו וחלק מהחוויה הזאת הוא איך נהנים מהתוכן, כולל פרסום. המעבדה היא חלק קריטי מהניסוי והלמידה שלנו על החוויות החדשות בפרסום שנשיק לשוק".

מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תקבל תמיכה גם מתובנות צרכנים וטכנולוגיה מזנדר, חברת הפרסום והניתוחים המתקדמים של AT&T, כשהיא ממשיכה לבדוק ולפתח יכולות פרסום חדשות שהופכות את המסרים של מותגים ליותר רלבנטיים ומרתקים לצרכנים. השילוב העוצמתי הזה יפיק חוויות צרכנים חדשניות ויקדם רוח יזמית בכל תיק המותגים של וורנרמדיה.

"בכל יום, זנדר מחפשת דרכים חדשניות חדשות לעזור למשווקים וליצור חוויית צפייה טובה יותר לצרכנים", אמר קירק מקדונלד, מנהל השיווק, זנדר. "כשאנו עובדים עם העמיתים שלנו ב-AT&T Communications ו-וורנרמדיה, אנחנו בעמדה ייחודית לפתח חידושי פרסום חדשים שמערבים את הצרכנים ומספקים משוב משולב למשווקים ומותגים. מעבדת החדשנות של וורנרמדיה תאיץ את האימוץ של פורמטים חדשים בפרסום ותספק סביבה להצגת העבודה המשותפת שלנו".

הפיתוחים החדשים בפרסום גם מאפשרים למשווקים ללמוד איך המסרים שלהם מהדהדים אצל הצופים, כשהמעבדה חושפת איזון חדש בקשר פרסום, טכנולוגיה ותוכן. החידושים יכללו יישומי MR/VR, שימושי G5 שמחזקים יכולת פרסום חדשות וחוויות UI/UX טובות יותר כדי שהפרסום ישפיע.

חברת התכנון האדריכלי Design Republic קיבלה את פרויקט השירותים למרחב הפיזי של המעבדה בניו יורק, והעבודה תתחיל בקיץ הזה. Design Republic היא חברת תכנון אדריכלי זוכה בפרסים שמתמחה במקומות עבודה תאגידיים, קמעונאות ותכנון טכנולוגיות מדיה, ונבחרה בגלל ההתאמה התרבותית שלה עם וורנרמדיה וגישה ורעיונות תכנון חדשניים, כפי שמעידה העבודה לאחרונה עם לקוחות כמו נסדא"ק, Bvlgari ו-Bleacher Report של וורנרמדיה עצמה.

"Design Republic שמחה לעבוד שוב עם וורנרמדיה בהזדמנות הזאת", אמרה אינגה קרוליין, LEED AP, מייסדת שותפה ומנהלת, Design Republic. "אנחנו נרגשים להתחיל את המסע הזה כשאנו מפתחים את הסיפור מאחורי מעבדת החדשנות ועוזרים להפיח חיים והתרגשות בחוויה הבאמת אופפת הזאת".

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.warnermediagroup.com

אודות וורנרמדיה

וורנרמדיה WarnerMedia  היא חברת מדיה ובידור מובילה שיוצרת ומפיצה תוכן פרימיום ופופולרי ממערך מגוון של מספרי סיפורים ועיתונאים מוכשרים לקהלים גלובליים באמצעות המותגים הצרכניים שלה, כולל: HBO, Warner Bros., TNT, TBS, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, truTV ואחרים.

וורנרמדיה היא חלק מ-AT&T Inc. (NYSE:T).

אנשי קשר

Ashok Sinha
[email protected]
212-275-5447

Lisa Marzullo
[email protected]
212-275-6190

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ריסקיפייד מכריזה על Ascend 2026: "בינה בתנועה" לעידן הבא של המסחר האלקטרוני .Riskified Ltd ריסקיפייד (NYSE: RSKD), חברה מובילה
Nyxoah מודיעה על השקה מסחרית של Genio® Breakthrough Therapy בהולנד Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Datavault AI מכריזה על הצטרפותו של חבר היכל התהילה של ההוקי ג'רמי רוניק למוניטיזציה של נתוני ספורט ולהובלה של הבורסה הבינלאומית החלוצית NIL Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
זום משיקה את AI Companion 3.0 עם תזרימי עבודה מבוססי סוכנים, שהופכים שיחות לפעולה היום, Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה
Denodo נבחרה כמובילה ב-2025 Gartner® Magic Quadrant™ לכלי שילוב נתונים זו השנה השישית ברציפות Denodo, מובילה בתחום ניהול נתונים, הודיעה היום כי
גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)