ג'קדה משתפת פעולה עם קולמיינר

דרוג:

אטלנטה, 15 באפריל 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada, Inc., הספקית המובילה של פתרונות סיוע בזמן אמת לנציגי שירות, הודיעה על שותפות טכנולוגית אסטרטגית חדשה עם CallMiner, הספקית המובילה של ניתוח דיבור ותקשורת עם לקוחות.

על שימוש מתואם בפלטפורמה Eureka של קולמיינר ובפלטפורמת האוטומציה דלת הקוד Interact של ג'קדה, ארגונים יכולים לבנות ולהפעיל במהירות סיוע בזמן אמת לנציגים ופתרונות אחרים של אוטומציה חכמה. מרכזי שירות יכולים להשתמש בסיוע בזמן אמת לנציגים כדי לנתח תקשורת קולית בין לקוחות ונציגים בזמן אמת, להפוך לאוטומטיות מטלות חוזרות ולהנחות נציגים ברגעים שהכי חשובים בזמן תקשורת חיה עם לקוחות.

כמה מהיכולות הכי פופולריות של סיוע לנציגים הן כלהלן:

  • זרימות עבודה שהופכות תהליכים לאוטומטיים ומנחות נציגים בכל שלב של שיחה עם לקוח.
  • בוטים של RPA (אוטומציה רובוטית של תהליכים) שהופכים לאוטומטיות עבודות כפיים בשולחן העבודה של הנציג.
  • מסייעים אוטומטיים עונים על שאלות באופן פרואקטיבי ומעלים פריטים רלבנטיים בזמן הנכון, וגם בוטים מאמנים שמציעים עצות בזמן כדי שהסוכן ישתפר.

קל להתחיל עם סיוע לנציגים. מנתחים עסקיים יכולים לתכנן את המסייע למציגים בכלי תכנון חזותי על ידי הקשות עכבר, לא קוד. הניתוחים אחרי השיחה והתובנות בזמן אמת של קולמיינר עוזרים למסייע לנציגים לספק חוויות נציג ולקוח יותר מותאמות אישית. כשהם מוכנים, מרכזי שירות יכולים להפעיל את המסייע לנציג, לנטר את השימוש בו ולחזק ברציפות KPIs רלבנטיים על ידי כיוונון שלו לפי הצורך.

"אנחנו שמחים במיוחד לשתף פעולה עם קולמיינר ולעשות עוד צעד חשוב למימוש החזון שלנו לגבי סיוע לנציגים, כי הלקוחות שלנו נרגשים מהכוח המשולב של ניתוח שיחות בזמן אמת ואוטומציה רובוטית של שולחן העבודה", אמר יואל גולדנברג, מנהל מוצר ראשי בג'קדה.

ג'קדה הוכיחה את היכולת שלה לממש את הטיעון עסקי של סיוע לנציגים על ידי הפחתת זמן הקליטה של נציגים ב-75%, הטעויות ב-90% ונטישת הסוכנים ב-20%. השותפות מתבססת על ההובלה בענף הזאת בכך שהיא מאפשרת לארגונים להגדיל את האוטומציה והיעילות של מרכזי השירות, וזה מביא תועלת בכל הארגון.

"על ידי שילוב הכוח של ניתוח השיחות של קולמיינר עם היכולת של ג'קדה להנחות נציגים ולהפוך עבודות כפיים לאוטומטיות בזמן אמת, אנחנו מקלים על ארגונים להכניס שיפורים במרכז השירות ובכל העסק שלהם", אמר ג'ף גלינו, מייסד ומנהל טכנולוגיות ראשי בקולמיינר. "אנחנו נרגשים מהתועלת שהשותפות הזאת ללא ספק תביא ללקוחות המשותפים".

למידע נוסף על השותפות הזאת, לצפות בהדגמה חיה ולתקשר עם המומחים שלנו, הירשמו לוובינר הזה: Make Every Agent Your Best Agent With Real-time Speech Analytics and RPA

אודות קולמיינר

קולמיינר CallMiner  היא מובילה מוכרת בענף התוכנה לניתוח דיבור, שקוצרת תובנות לקוחות ותפעוליות חשובות מתקשורת רב ערוצית עם לקוחות. יחד עם הלקוחות והשותפים שלנו, הפלטפורמה שלנו מייעלת את מרכז השירות, נותנת חוויה חיובית ללקוחות ולעובדים ומשפרת משמעותית את ביצועי החברה בסך ההכנסות ובשורת הרווח.

אודות ג'קדה

ג'קדה Jacada  היא ספקית מובילה של תוכנה לאוטומציה של מרכזי שירות, שמוכרת בזכות היכולות המשולבות שלה בנציגים וירטואליים חכמים ואוטומציה רובוטית של תהליכים. מובילים במרכזי נתונים וחוויית הלקוח בחברות Fortune 1000 סומכים על ג'קדה בסיוע ללקוחות ולנציגי השירות ברגעים שחשובים. מנתחים עסקיים ומפתחים משתמשים בפלטפורמת האוטומציה דלת הקוד שלנו כדי לבנות ולהפעיל במהירות פתרונות של סיוע בזמן אמת לנציגים שמשתמשים בבינה מלאכותית ו-RPA תוך שבועות ולממש תשואה על ההשקעה תוך חודשים.

לשאלות מהעיתונות, התקשרו עם סקוט מריט בטלפון 770-361-5900 או מייל [email protected]

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

פתרונות בינה מלאכותית בקצה מהדור הבא עבור העולם האמיתי: ניווט אוטונומי לרחפנים, למעקב ורובוטיקה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Gevers מתחילה עידן חדש של ניהול קניין רוחני של לקוחות עם השקתה של AQX Law Firm של Anaqua Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותים טכנולוג
GA-ASI מוסיפה יכולת התרעה מוקדמת מוטסת של Saab ל-MQ-9B General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
Atos חושפת מרכז פעילות אבטחה מונע בינה מלאכותית בקטאר, המחזק את חוסן הסייבר האזורי Atos, מובילה עולמית בהמרה דיגיטלית ואבטחת סייבר, ח
eSIM Go ו- CSG Accelerateמפשטים את המסע של MVNO בעת שהשוק הגלובלי של מפעילי רשת וירטואלית ניידת (M
Hypernative מגייסת 40 מיליון דולר בסבב Series B להסרת מכשולי אבטחה למען אימוץ נרחב של Web3 ‏Hypernative, הספקית המובילה של פתרונות למניעת איו
DALI Alliance זוכה בגדול ב-LightFair 2025 עם שני פרסי חדשנות עבור +DALI DALI Alliance גאה להכריז כי +DALI, טכנולוגיית בקרת
VeriSilicon מציגה ביצועים גבוהים וניתנים להרחבה עםIPs  של מחשוב GPGPU-AI, המעצימים פתרונות AI לתעשיית הרכב ושרתי קצה VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על החידוש האחר
הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית LG Electronics משיקה את הקמפיין החדש שלה, "בינה מל
Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום
Denodo השיגה את ההסמכה Snowflake Financial Services Competency, מה שמחזק את התמיכה בחדשנות בתעשייה ובמשילות של נתונים Denodo, מובילה בתחום ניהול הנתונים, הודיעה כי השיג
ExaGrid זכתה ב-2 פרסי תעשייה חדשים בתחרות פרסי האחסון ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
פתרון השבב המותאם AI-ISP של VeriSilicon מאפשר ייצור המוני של סמארטפונים ללקוחות ‏VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה לאחרונה כי פתרון
זום משלימה את ההשקה של Zoom Phone בשישה מעגלי טלקום, עם תוכניות להתרחבות נוספת בהודו Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
דו"ח המלחמה בהונאות של Bitget מראה כי הונאות הקשורות לבינה מלאכותית גרמו להפסדים של 4.6 מיליארד דולר בשוק הקריפטוגרפיה בשנת 2024 Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Enlaps השיקה את המצלמה Tikee mini+ ‏Enlaps, החברה המובילה בפתרונות ניטור ארוכי טווח ל
ה-NPU של VeriSilicon עם צריכת אנרגיה נמוכה מפיק למעלה מ-40 TOPS עבור הסקת LLM במכשיר עצמו עבור יישומים לנייד VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה כי יחידת עיבוד הרש
Meltwater ו-8x8 משתפות פעולה כדי לשפר את תמיכת הלקוחות באמצעות בינה חברתית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
כובשת את העולם : הטכנולוגיה הניוטרינו-וולטאית מגדירה מחדש את התשתית הגלובלית ההשתנות האנרגטית הגלובלית כבר אינה בגדר אפשרות - ה
e Sono ו-POCUS Certification Academy משיקות חבילות לפי דרישה לבדיקת מיומנות באולטרסאונד עבור הסמכות קליניות ומומחיות מפתח e Sono (מבית 3B Scientific), חברה מובילה ומוכרת בא
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)