Merkle חושפת את 2022 Imperatives כדי לתת מענה לחוויית הלקוח בעידן חדש

דרוג:

 

Merkle חושפת את 2022 Imperatives כדי לתת מענה לחוויית הלקוח בעידן חדש

 

המדריך השנתי מציע תובנות על שלושה תחומים חיוניים כולל נתוניo, מדידה ונאמנות לטווח ארוך של הצרכנים

 

 

קולומביה, מרלינד, 25 בינואר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Merkle (www.merkleinc.com), חברה מובילה לניהול חוויית לקוח (CXM) מבוססת טכנולוגיה, חשפה את 2022 Customer Experience Imperatives. המדריך למנהלים הזה נועד לעזור למותגים לזהות את השיקולים האסטרטגיים המרכזיים שיעצבו את השנה הקרובה, ולספק למנהלים העסקיים תובנות מעשיות שיעזרו להם ליצור יתרון תחרותי באמצעות שיווק. השנה, ההנחיות הללו בוחנות שלושה נושאים, כולל נתונים, מדידה והשפעת המסחר על נאמנות הלקוחות, והם מציינים דרכים בהן המותגים יכולים להשתמש כדי להתייחס לכל אחד מהם במטרה להישאר בקדמת העקומה בתעשיות שלהם.

 

"ב-Merkle, אנו מחויבים לעזור למובילי המותגים להבין את התפקיד שחוויית הלקוח ממלאת בהנעת העסק שלהם קדימה. בשנה הקרובה, יצירת קשרים עמוקים ומתגמלים יותר עם הלקוחות תהיה פעילות הכרחית עבור כל עסק שירצה להשיג את מטרותיו", אמר מייקל קומסינסקי, מנכ"ל גלובלי ב-Merkle/CXM. "2022 Customer Experience Imperatives מציע הנחיות שדוחפות את מנהלי המותגים לחשוב אחרת לגבי הגישה העסקית שלהם. באמצעות אסטרטגיית חוויית לקוח חזקה, הבנויה סביב נתונים, מדידה ונאמנות, מותגים יכולים לנקוט בצעדים כדי למצות באופן מירבי את עומק קשרי הלקוחות שלהם, וכתוצאה מכך לקדם את העסק שלהם לרמות חדשות".

 

במשך יותר מעשור, Customer Experience Imperatives מספקים למנהלים עסקיים תובנות לגבי התפוקות והמדדים החשובים בזמן שארגונים ממשיכים לבנות את יכולות ופלטפורמות הנתונים שלהם. הנושאים המרכזיים המתוארים בדו"ח 2022, שהינם עזרים קריטיים למשווקים שרוצים להשיג חוויית הלקוח ונאמנות מרבית, הם:

 

*הרחיבו את החזון לנתוני לקוחות - נתונים הם נכס הליבה והם נמצאים בבסיס הדרך בה מותגים מתחברים ללקוחות שלהם. הגיע הזמן לחשוב על נתונים אחרת; זה הכרחי לוותר על האסטרטגיה של איסוף כמויות אדירות של נתונים הקשורים למחזורי מוצר ורכישה. גישה לנתונים דרך חשיבה על חוויית הלקוח תעודד סוג אחר של איסוף, פרשנות ותפעול של נתונים. כדי להפוך את חוויית הלקוח לבעלת ערך רב יותר, מותגים צריכים לתרגל נזילות, להפעיל תקשורת באמצעות מדיה, להרחיב אסטרטגיות תוכן אל מעבר לאקו סיסטם של אתר האינטרנט, וליישם טכנולוגיות חדשות עבור חוויות לקוח.

 

*השתמש במדידה כזרז לשינוי - בכלכלה תחרותית ביותר המבוססת על חוויית לקוח, התאמת מסגרת המדידה מהתמקדות במה שניתן למדוד למה שצריך למדוד יכולה להוביל להבדל גדול. מסגרת מדידה יעילה מודדת את כל הפעילויות של המחלקות ביחס להשפעה שלהן על העסק.

 

*ספקו חוויות מסחר כדי לעודד את הנאמנות של הדור הבא - עשרים השנים הראשונות של ההמרה הדיגיטלית בעולם, ואף יותר, התמקדו במידה רבה בנוחות: רתימת הטכנולוגיה כדי להפוך את המשימות היומיומיות למהירות יותר, קלות יותר, אינטואיטיביות יותר, ויותר מותאמות באופן אישי. למרות שהעקרונות הללו הגיוניים, בעת הזו מתרחש שינוי בתעשייה - כעת מתמקדים יותר בבניית מערכות יחסים. התעשייה נכנסת לעידן חדש של נאמנות שכולל יותר מסתם נקודות ותגמולים. כעת זה זיקה לטווח ארוך יותר, בליווי הסברה.

 

"הרגש של הצרכנים השתנה באופן משמעותי במהלך השנה האחרונה", אמרה ארין האצ'ינסון, מנהלת שיווק ותקשורת עולמית, מרקל/CXM. "המותגים מחפשים דרכים חדשות להגיע לקהל היעד שלהם ולהעניק להם חוויה שחשובה להם. על ידי גישה לתפעול הנתונים באמצעות חשיבה בהיבט של חוויית לקוח, מדידת השפעת הפעילויות על התוצאות העסקיות ותעדוף נאמנות לקוחות, מותגים יכולים לתקשר עם הקהלים שלהם טוב יותר מאי פעם".

 

2022 imperatives זמינים בספר אלקטרוני להורדה ונתמכים בידי סדרת סמינרים מקוונים. בקרו כאן להורדה והרשמה.

 

אודות Merkle

 

Merkle היא חברה מובילה לניהול חוויית לקוח (CXM) מונעת נתונים, המתמחה באספקת חוויות לקוח ייחודיות ומותאמות על פני פלטפורמות והתקנים. במשך יותר מ-30 שנה, חברות Fortune 1000 וארגונים מובילים ללא מטרות רווח שיתפו פעולה עם Merkle כדי להביא למרב את ערך הפורטפוליו של הלקוחות שלהם. המורשת של החברה בתחום הנתונים, הטכנולוגיה והאנליטיקה מהווה את הבסיס למיומנויות שאין כמותה בהבנת תובנות צרכניות המניעות אסטרטגיות שיווק מותאמות. החוזקות המשולבות שלה במדיה ביצועית, חוויית לקוח, ניהול קשרי לקוחות, נאמנות וטכנולוגיית שיווק ארגונית מניעה תוצאות שיווקיות משופרות ויתרון תחרותי. עם יותר מ-14,000 עובדים, המטה של מרקל ממוקם בקולומביה, מרילנד, עם יותר מ-50 משרדים נוספים ברחבי אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה-פסיפיק. מרקל היא חברה של dentsu. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר עם מרקל ב-1-877-9-Merkle  או בקרו בכתובת www.merkleinc.com.

 

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220125005294/en/

 

ליצירת קשר:

Kite Hill PR for Merkle
Bridget Callahan
[email protected]

 

מקור: Merkle

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Merkle |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

UPAD משיקה את Rakija Gate - פרוטוקול האנטי-בוטים הראשון בבלקן- במהלך ההתקפה הגדולה ביותר על מכירות כרטיסים לקונצרט בהיסטוריה האזורית UPAD, סטארט-אפ מתקדם בתחום התשתית למכירת כרטיסים ה
Graid Technology משלימה את הסכם הרישוי של Intel VROC, ומרחיבה את המובילות שלה בשוק פתרונות האחסון הארגוניים Graid Technology הודיעה על השלמה מוצלחת של ההסכם ש
GA-ASI השלימה מבחן התעייפות בקנה מידה מלא של MQ-9B ב-31 באוקטובר 2025, חברת General Atomics Aeronauti
GA-ASI ו-Saab יציגו AEW&C ב-MQ-9B ב-2026 בעקבות הודעתן כי ישלבו מערכת התרעה מוקדמת ובקרה מו
Xsolla ו-Airbridge חוברות ומספקות תבונות מאוחדות לביצועי רשת וניידים עבור מפתחי משחקים ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחר אשר מסייעת למפתחים להש
VeriSilicon וגוגל משיקות במשותף את Coral NPU IP בקוד פתוח VeriSilicon (688521.SH) הכריזה לאחרונה על השקה משו
לופקין מציגה את SROD™ V9.2.0 לופקין תעשיות - LUFKIN Industries, חלוצה בפתרונות
Insight משיקה את Insight AI, דרך חדשה להשגת תוצאות בתחום הבינה המלאכותית ‏Insight Enterprises ‏(נאסד"ק NSIT:) הכריזה על השק
InterSystems משיקה את HealthShare AI Assistant למיטוב אחזור נתונים ומעורבות קלינית בעזרת בינה שיחתית InterSystems, ספקית טכנולוגיית נתונים יצירתית המפע
Denodo השיגה מעמד של שותפה ברת תוקף של Databricks בזכות האינטגרציה החלקה שלה בתמיכה עבור בינה מלאכותית ואנליטיקה Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי השיגה
John Crane משיקה את Performance Plus™ - עידן חדש של מצוינות בשירות עבור ציוד מסתובב John Crane, מובילה עולמית בפתרונות ציוד מסתובב וחב
SASE OpsLab משתפת פעולה עם Netskope כדי לחולל מהפכה בפריסות בקנה מידה גדול של SASE, וכדי להבטיח חוויית לקוח חלקה UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
חברות פארק המדע והטכנולוגיה HKSTP הצטרפו למשלחת הונג קונג המבקרת בערב הסעודית לחיזוק קשרי החדשנות וההשקעות ביוזמת ההשקעות העתידית התשיעית (FII9) תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג - Hong K
mimik מחוללת מהפכת בינה מלאכותית בהתקני קצה באבו דאבי - יוזמה משותפת חדשה יוצרת טביעת רגל גלובלית עבור AI עצמאי בהתקני קצה ‏mimik, חלוצה גלובלית בתחום Continuum AI בהתקנים
מפתחי משחקים יכולים כעת ללכוד יותר ביקוש בחגים עם תיק התשלומים המורחב של Xsolla Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחי משחקים יכולים כעת לחזק את נאמנותם ואבטחתם של השחקנים בעזרת מערכת הפינטק המורחבת של Xsolla בעונת החגים הזו Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחים לנייד נכנסים לעידן חדש של חופש בפלטפורמה עם העדכונים האחרונים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button ‏Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Denodo הוכרה כספקית מובילה בדו"ח Dresner Advisory Active Data Architecture™, בפעם השנייה ברציפות Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי דורגה
DDPAI השיקה את סדרת Z90 בריאד: "נולדה להוביל" מגדירה סטנדרט חדש במצלמות דשבורד חכמות DDPAI השיקה רשמית את סדרת הדגל שלה Z90 והציגה את ה
ZincFive חושפת את BC 2 AI אשר יפעיל את מרכזי הנתונים מונעי בינה מלאכותית בעידן הבא ‏ZincFive ®, חברה עולמית מובילה לפתרונות המבוססים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)