ג'נסיס דורגה כמובילה בדו"ח רבוע הקסם של גרטנר

דרוג:

ג'נסיס דורגה כמובילה בדו"ח רבוע הקסם של גרטנר לתשתית מוקדי שירות. לאחרונה העמיקה החברה את נוכחותה בישראל: מינתה ג'נסיס את יובל רון למהנדס בכיר בנציגות שלה בישראל ורכשה את UTOPY הישראלית.

ג'נסיס (Genesys), ספקית מובילה של פתרונות לשירות לקוחות ומוקדי שירות (Contact Centers), הכריזה  כי חברת הייעוץ גרטנר (GARTNER INC) מיצבה אותה כמובילה בדו"ח "רבוע הקסם לתשתית מוקדי שירות". הדו"ח בוחן ספקי תשתיות למוקדי שירות בהיבט של שלמות החזון שלהם ויכולתם לממשו ומדרג אותם באחד מארבעה רביעים: בעלי חזון, שחקני נישה, שחקנים עולים ומובילים. זו הפעם התשיעית ברציפות שג'נסיס מדורגת ברביע המובילות בתחום התשתית למוקדי שירות.

חברת ג'נסיס מעמיקה את נוכחותה בישראל ולאחרונה מינתה את יובל רון (37) למהנדס בכיר (Senior Solutions Engineer) בנציגות שלה בישראל. במסגרת תפקידו יתמוך יובל בלקוחות ג'נסיס בישראל ובאירופה. ליובל נסיון של יותר משבע שנים בחברת נייס, בניהול אסטרטגי של לקוחות בתחום מוקדי השירות. יובל יצטרף לאפוסטולוס קמוס, מנהל מכירות אזורי של ג'נסיס בישראל. בנוסף, מוקדם יותר השנה רכשה ג'נסיס את חברת UTOPY של היזמים הישראליים רועי טברסקי ויוחאי קניג. UTOPY היא חברה ותיקה שהוקמה ב-1999, מפתחת תוכנה לניתוח דיבור וטקסט המיועדת למרכזי שירות לקוחות.

בשנה שחלפה שיפרה ג'נסיס את מעמדה ברביע הקסם הן מבחינת שלמות החזון והן מבחינת יכולת הביצוע. זו השנה השלישית ברציפות שגרטנר מכירה בג'נסיס כחברה בעלת החזון השלם ביותר. מעמד מוביל זה השתקף גם בניתוח נתח השוק במוקדי שירות, אשר גרטנר פרסמה באפריל. ניתוח זה הראה שג'נסיס, הפועלת כיום בנפרד מאלקטל-לוסנט, היא אחד משני הספקים המובילים בעולם במכירות משתמש סופי.  

בדו"ח רביע הקסם למוקדי שירות, מצהירה חברת גרטנר, "יותר ויותר מנהלי מרכזי שירות מעדיפים לרכוש את רוב או כל מרכיבי התשתית הדרושים למרכזי השירות ממקור אחד, במטרה להשיג אינטגרציה קלה וארוכת טווח. לכן, ספקי תשתית המציעים קו שלם של פתרונות, הכולל מוצרים שלהן, של שותפים עסקיים ושל ספקים אסטרטגיים אחרים, זוכים להעדפה בקרב הלקוחות."

עוד מציין הדו"ח כי: "גרטנר הייתה עדה לגידול יציב בעניין מצד לקוחות בפריסות מבוססות ענן, החל בפתרונות 'מרכזי שירות כתוכנה' (CCasS) וכלה בפתרונות מתארחים ייעודיים לחברה מסוימת. גם פתרונות אלה התפתחו מאספקת ניתוב שיחות בסיסי לתמיכה במסלולים מורכבים של ניתוח לקוחות, לרבות כאלה שתומכים במגוון אמצעי תקשורת ובפילוח מתוחכם של הפונים."

פלטפורמת Customer Engagement של ג'נסיס (שאליה מתייחס הדו"ח כפלטפורמה "לניהול אינטראקציה עם הלקוחות" או CIM), נמצאת בליבה של כל התקנה של ג'נסיס. זוהי הפלטפורמה השלמה ביותר בתעשייה וחברות יכולות לפרוס עליה מוקד שירות מקיף שכולל הכל במקום אחד, מכל סוג ובקצב המתאים לצרכיהן העסקיים. הפריסה יכולה להיות בענן, באתר או בפתרון כלאיים (היברידי) המשלב ענן ואתר. פריסות אופייניות הן של מרכזי שירות לשיחות נכנסות ויוצאות, יישומי שירות עצמי וארגון קדימויות בתהליכי משרד אחורי. ג'נסיס הכריזה לאחרונה על יכולות אלה בפריסות ענן או כלאיים בהשקה של Genesys Cloud.

ריד הנרי, מנהל שיווק ראשי בג'נסיס, מסר: "ג'נסיס מחויבת לאספקת המגוון השלם ביותר של פתרונות למוקדי שירות, הנפרסים מהענן או בשילוב של ענן ואתר וממלאים את הצרכים של עסקים מכל הגדלים. אנו נרגשים לזכות בהכרה זו כמובילים ברביע הקסם של גרטנר לתשתית מוקדי שירות."

למידע נוסף: Gartner’s Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.

אודות ג'נסיס

ג'נסיס היא ספקית מובילה של פתרונות למוקדי שירות ושירות לקוחות. עם יותר מ-3,000 לקוחות ב-80 מדינות, התוכנה של ג'נסיס מנתבת יותר מ-100 מיליון אינטראקציות מדי יום בין מוקדי שירות למשרדים אחוריים  ומסייעת לחברות לספק שירות מהיר, פשוט ואישי עם חוויית לקוח אישית במגוון ערוצים. ג'נסיס גם מתעדפת את הקדימויות בזרם העבודה של עובדי המשרד האחורי, הנוצר מכל אינטראקציה עם לקוח, זרמי עבודה פנימיים או יישומים עסקיים וממטבת את ביצועיהם של נציגי השירות בארגון.
www.genesyslab.com

 


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

DebitMyData מספקת פתרון למשבר איסור היצוא העולמי של H20, חושפת את התפקיד הקריטי של Human Energy Grid DebitMyData™, Inc פרסמה עדכון חשוב עבור בעלי עניין
השקת מוצר סוף שנת 2025 של  Meltwater מספק אינטליגנציה מדיה חכם יותר עם חידושים חדשים בתחום הבינה המלאכותית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
HKSTP ו-HKTDC הובילו 22 חדשנים מהונג קונג למזרח התיכון ואפשרו למעלה מ-200 התאמות עסקיות כדי לפתוח הזדמנויות חגורה ודרך תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג (HKSTP),
ExaGrid הוכרזה כמועמדת סופית לזכייה בפרס ערוץ MSP לשנת 2025 ®ExaGrid, פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה
מלזיה מרחיבה את פריסת מערכות התקשורת המאובטחות של BlackBerry עבור אירועי ASEAN Summit ה-46 וה-47 BlackBerry Limited (NYSE:BB) (TSX:BB) הודיעה כי מל
 InterSystems ו-Google Cloud משלבות את InterSystems HealthShare עם Healthcare API של Google Cloud ‏InterSystems, ספקית יצירתית של טכנולוגיית נתונים
אחים, בני 19 ו-20, שנשרו מסטנפורד, גייסו 4.1 מיליון דולר בסבב גיוס עם רישום יתר לבניית Golpo AI שמדמיינת מחדש יצירת וידאו שמבוססת על בינה מלאכותית Golpo, פלטפורמת הבינה המלאכותית שהופכת מסמכים והנח
SINTX Technologies מקבלת אישור FDA לטכנולוגיית השתלת כף רגל וקרסול SINAPTIC® SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
QuickTopUps.com: פלטפורמת טעינה דיגיטלית גלובלית מושקת בפקיסטן כדי להרחיב את הגישה לבידור מקוון קראצ'י, 18 בספטמבר 2025. QuickTopUps.com הושקה באו
סייביאיישן משתפת פעולה עם בואינג לשיפור אבטחת הסייבר והמוכנות הרגולטורית של מטוסים חברת סייביאיישן (CyViation), המתמחה באבטחת סייבר י
GITEX 2025: הצלחה של אבטחת בסייבר ברת אומדן על ידי Genians ו-RASInfotech באמצעות NAC, ‏EDR, ו-Universal ZTNA ‏Genians, הגוף המוביל בקוריאה בתחום בקרת גישה לרשת
Hammerspace בוחרת ב-Xsight Labs E1 800G DPU לפיתוח ארכיטקטורת רשת שטוחה ופתוחה עבור אחסון חם של AI ‏Xsight Labs הכריזה היום על שותפות עם Hammerspace
Xsight Labs ו-Cyber Forza חוברות לאספקה של פתרונות סייבר מהפכניים עבור AI ותשתית ענן ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה עם Cyber Forza
ExaGrid מכריזה על תכונות חדשות עבור MSPs בגרסה 7.4.0 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)