ג'נסיס דורגה כמובילה בדו"ח רבוע הקסם של גרטנר

דרוג:

ג'נסיס דורגה כמובילה בדו"ח רבוע הקסם של גרטנר לתשתית מוקדי שירות. לאחרונה העמיקה החברה את נוכחותה בישראל: מינתה ג'נסיס את יובל רון למהנדס בכיר בנציגות שלה בישראל ורכשה את UTOPY הישראלית.

ג'נסיס (Genesys), ספקית מובילה של פתרונות לשירות לקוחות ומוקדי שירות (Contact Centers), הכריזה  כי חברת הייעוץ גרטנר (GARTNER INC) מיצבה אותה כמובילה בדו"ח "רבוע הקסם לתשתית מוקדי שירות". הדו"ח בוחן ספקי תשתיות למוקדי שירות בהיבט של שלמות החזון שלהם ויכולתם לממשו ומדרג אותם באחד מארבעה רביעים: בעלי חזון, שחקני נישה, שחקנים עולים ומובילים. זו הפעם התשיעית ברציפות שג'נסיס מדורגת ברביע המובילות בתחום התשתית למוקדי שירות.

חברת ג'נסיס מעמיקה את נוכחותה בישראל ולאחרונה מינתה את יובל רון (37) למהנדס בכיר (Senior Solutions Engineer) בנציגות שלה בישראל. במסגרת תפקידו יתמוך יובל בלקוחות ג'נסיס בישראל ובאירופה. ליובל נסיון של יותר משבע שנים בחברת נייס, בניהול אסטרטגי של לקוחות בתחום מוקדי השירות. יובל יצטרף לאפוסטולוס קמוס, מנהל מכירות אזורי של ג'נסיס בישראל. בנוסף, מוקדם יותר השנה רכשה ג'נסיס את חברת UTOPY של היזמים הישראליים רועי טברסקי ויוחאי קניג. UTOPY היא חברה ותיקה שהוקמה ב-1999, מפתחת תוכנה לניתוח דיבור וטקסט המיועדת למרכזי שירות לקוחות.

בשנה שחלפה שיפרה ג'נסיס את מעמדה ברביע הקסם הן מבחינת שלמות החזון והן מבחינת יכולת הביצוע. זו השנה השלישית ברציפות שגרטנר מכירה בג'נסיס כחברה בעלת החזון השלם ביותר. מעמד מוביל זה השתקף גם בניתוח נתח השוק במוקדי שירות, אשר גרטנר פרסמה באפריל. ניתוח זה הראה שג'נסיס, הפועלת כיום בנפרד מאלקטל-לוסנט, היא אחד משני הספקים המובילים בעולם במכירות משתמש סופי.  

בדו"ח רביע הקסם למוקדי שירות, מצהירה חברת גרטנר, "יותר ויותר מנהלי מרכזי שירות מעדיפים לרכוש את רוב או כל מרכיבי התשתית הדרושים למרכזי השירות ממקור אחד, במטרה להשיג אינטגרציה קלה וארוכת טווח. לכן, ספקי תשתית המציעים קו שלם של פתרונות, הכולל מוצרים שלהן, של שותפים עסקיים ושל ספקים אסטרטגיים אחרים, זוכים להעדפה בקרב הלקוחות."

עוד מציין הדו"ח כי: "גרטנר הייתה עדה לגידול יציב בעניין מצד לקוחות בפריסות מבוססות ענן, החל בפתרונות 'מרכזי שירות כתוכנה' (CCasS) וכלה בפתרונות מתארחים ייעודיים לחברה מסוימת. גם פתרונות אלה התפתחו מאספקת ניתוב שיחות בסיסי לתמיכה במסלולים מורכבים של ניתוח לקוחות, לרבות כאלה שתומכים במגוון אמצעי תקשורת ובפילוח מתוחכם של הפונים."

פלטפורמת Customer Engagement של ג'נסיס (שאליה מתייחס הדו"ח כפלטפורמה "לניהול אינטראקציה עם הלקוחות" או CIM), נמצאת בליבה של כל התקנה של ג'נסיס. זוהי הפלטפורמה השלמה ביותר בתעשייה וחברות יכולות לפרוס עליה מוקד שירות מקיף שכולל הכל במקום אחד, מכל סוג ובקצב המתאים לצרכיהן העסקיים. הפריסה יכולה להיות בענן, באתר או בפתרון כלאיים (היברידי) המשלב ענן ואתר. פריסות אופייניות הן של מרכזי שירות לשיחות נכנסות ויוצאות, יישומי שירות עצמי וארגון קדימויות בתהליכי משרד אחורי. ג'נסיס הכריזה לאחרונה על יכולות אלה בפריסות ענן או כלאיים בהשקה של Genesys Cloud.

ריד הנרי, מנהל שיווק ראשי בג'נסיס, מסר: "ג'נסיס מחויבת לאספקת המגוון השלם ביותר של פתרונות למוקדי שירות, הנפרסים מהענן או בשילוב של ענן ואתר וממלאים את הצרכים של עסקים מכל הגדלים. אנו נרגשים לזכות בהכרה זו כמובילים ברביע הקסם של גרטנר לתשתית מוקדי שירות."

למידע נוסף: Gartner’s Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.

אודות ג'נסיס

ג'נסיס היא ספקית מובילה של פתרונות למוקדי שירות ושירות לקוחות. עם יותר מ-3,000 לקוחות ב-80 מדינות, התוכנה של ג'נסיס מנתבת יותר מ-100 מיליון אינטראקציות מדי יום בין מוקדי שירות למשרדים אחוריים  ומסייעת לחברות לספק שירות מהיר, פשוט ואישי עם חוויית לקוח אישית במגוון ערוצים. ג'נסיס גם מתעדפת את הקדימויות בזרם העבודה של עובדי המשרד האחורי, הנוצר מכל אינטראקציה עם לקוח, זרמי עבודה פנימיים או יישומים עסקיים וממטבת את ביצועיהם של נציגי השירות בארגון.
www.genesyslab.com

 


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

זום משיקה את AI Companion 3.0 עם תזרימי עבודה מבוססי סוכנים, שהופכים שיחות לפעולה היום, Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה
Denodo נבחרה כמובילה ב-2025 Gartner® Magic Quadrant™ לכלי שילוב נתונים זו השנה השישית ברציפות Denodo, מובילה בתחום ניהול נתונים, הודיעה היום כי
גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
10X Health ו-REVIV Global מכריזות על שותפות אסטרטגית עם M42 להשקת 10XREVIV באבו דאבי 10X Health (ארה"ב) ו-REVIV Global (בריטניה) הכריזו
Acuity Knowledge Partners ממותגת מחדש ל-Acuity Analytics ומשיקה אתר אינטרנט חדש Acuity Knowledge Partners הודיעה היום על שינוי המי
Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)