טומי הילפיגר חוזר לשבוע האופנה בניו יורק

דרוג:

 

 

 

טומי הילפיגר חוזר לשבוע האופנה בניו יורק

ההשקה של טומי הילפיגר בסתיו 2022 סוחפת את הקהל בחקר מותגים המגשרים בין קישוריות IRL ומטאוורס בהמשך לפלטפורמת "ראה עכשיו, קנה עכשיו" הגדולה ביותר בתעשייה

חוויות מותג בזמן אמת מתרחשות בנוף מולטימדיה עתיר אנרגיה שמעביר את המשתתפים מאירוע החוף של ברוקלין לעולם הגיימינג של רובלוקס ולקונספטים מסחריים חדשים של phygital  ברחבי העולם

 

אמסטרדם, 14 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE) :

טומי הילפיגר (Tommy Hilfiger), שבבעלות PVH Corp [NYSE: PVH], מודיע על חזרתו לשבוע האופנה בניו יורק לראשונה מזה שלוש שנים עם אירוע מסלול חווייתי שיחשוף את קולקציית סתיו 2022 האחרונה "See Now, Buy Now" תוך שאיבת קהלים פיזית ודיגיטלית לתוך עולם מותגים רענן.

החוויה האינטראקטיבית, שתתקיים ב-11 בספטמבר בשעה 19:00 בערב EDT, שואבת השראה מהסצנה היצירתית הייחודית של ניו יורק: מוקד של אנשים ותת-תרבויות, התנגשות של לו-פיי והיי-טק, ומיזוג של סגנון ויצירתיות. האירוע, החדור באווירה ובנחרצות גולמית של העיר ניו יורק – מקום הולדתו של המותג TOMMY HILFIGER  – יחבר בין אנשים באמצעות רגעים ספונטניים של יצירתיות בתצוגת ראווה של IRL המתרחשת ב- Skylineדרייב-אין בברוקלין ובהפעלה מקבילה של מטאוורס.

"לבי הלך מיד לתרבות היצירתית האייקונית של ניו יורק כשחשבתי היכן להשיק את שבוע החזרה שלנו לאופנה", אמר טומי הילפיגר. "זה המקום שבו אופנה, אמנות, מוזיקה ובידור התאחדו כשרק התחלתי בתעשייה. והיום, הגישה הזו היא שמעוררת בי השראה לעסוק בקהילות החדשניות שבונות חוויות יצירתיות חדשות. העונה הזו עוסקת בהתנגשות של ההשראות הארכיוניות האהובות עלי עם קונספטים חדשים של אירועים חיים ועולמות וירטואליים. זה הביטוי המושלם של מה שאנחנו מייצגים כשאנחנו חולקים כבוד לשורשים שלנו עם החזרה ל-NYFW".

הפעלות חדשניות של מותגי מולטימדיה יפיחו חיים בקולקציית TOMMY HILFIGER  בסתיו 2022 - מניו יורק לבירות אירופה לצ'נגדו, ומעבר לה. קונספטים קמעונאיים חדשים בחנויות נבחרות של TOMMY HILFIGER  והשתלטויות עם שותפים סיטונאיים וטהורים מרכזיים ברחבי העולם ישלימו את חלון הראווה של phygital. שותפויות עם כישרונות גלובליים יופיעו לראשונה על המסלול ומחוצה לו, ויהוו את שורשיו של טומי הילפיגר בניעור קלאסיקות ההכנה.

לראשונה בתעשייה, מסלול "See Now, Buy Now" יועבר בשידור חי לקהילת Roblox העולמית המונה למעלה מ-50 מיליון משתמשים יומיים, בליווי אווטארים הלבושים בסתיו 2022 בסגנון TOMMY HILFIGER  שישתלטו על העיר הווירטואלית המחודשת ניו יורק. כל סגנון שיגיע למסלול הפיזי יהיה זמין לרכישה ברחבי העולם באמצעות הקונספט " See Now, Buy Now" של טומי הילפיגר, כולל מוצרים דיגיטליים בלעדיים ב-Roblox. השותפות של המותג עם פלטפורמת המולטיוורס העולמית הושקה בדצמבר 2021 וממשיכה להתרחב בשלבים חדשים.

הצטרפו לשיחה ברשתות החברתיות באמצעות #TommyHilfiger   @TommyHilfiger.

אודות טומי הילפיגר

 

טומי הילפיגר הוא אחד ממותגי סגנון החיים ברמת הפרימיום המוכרים בעולם, והוא מרומם ומעורר השראה בצרכנים מאז 1985. המותג יוצר סגנון איקוני, שמתעורר לחיים בצומת שבין הקלאסי לחדש, שנוצר במשותף עם אנשים שמעצבים תרבות ברחבי העולם. טומי הילפיגר חוגג את המהות של הסגנון האמריקני הקלאסי עם טוויסט מודרני. טומי הילפיגר מציע איכות וערך פרימיום לצרכנים ברחבי העולם תחת סגנון החיים TOMMY HILFIGER ו-TOMMY JEANS, עם מגוון רחב של קולקציות הכוללות בגדי ספורט לגברים, נשים וילדים, ג'ינס, אביזרים והנעלה. לטומי הילפיגר יש מחויבות בלתי מתפשרת לקיימות והכללה.

 

המכירות הקמעונאיות העולמיות של מוצרי טומי הילפיגר עמדו על כ- 9.3 מיליארד דולר ב- 2021, והמותג קבוצת טומי הילפיגר מופעלת על ידי יותר מ-16,000 שותפים ברחבי העולם - ומתהדרת ברשת הפצה נרחבת המשתרעת על פני 100 מדינות ויותר מ-2,000 חנויות קמעונאיות, כולל חנות הדגל העולמית הגדולה ביותר שלה tommy.com. PVH רכשה את טומי הילפיגר בשנת 2010 וממשיכה לפקח על גישה ממוקדת להגדלת הרלוונטיות, הנוכחות והצמיחה ארוכת הטווח של המותג ברחבי העולם.

 

אודות PVH Corp.

 

PVH היא פלטפורמת הצמיחה של קלווין קליין וטומי הילפיגר. באמצעות הנעת כוח המותג והרלוונטיות שלו, אנו מחברים את המותגים הגלובליים והאייקוניים שלנו קרוב יותר לאן שהצרכן הולך מאי פעם, היום ועם הדורות הבאים. מונחים על ידי הערכים שלנו ומתאפשרים על ידי קנה המידה והתפוצה הגלובלית שלנו, אנו מניעים את האופנה קדימה לתמיד, כצוות אחד עם חזון אחד ותוכנית אחת. זה הכוח שלנו, זה הכוח של PVH+.

 

אנשי קשר

Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Senior Manager Global Communications & PR
[email protected]

מקור:  PVH Corp.

מולטימדיה

 Photo

Tommy Hilfiger (Photo: Business Wire)

 Logo

 

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: טומי הילפיגר | Tommy Hilfiger |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Patton משיקה מחדש את מקודדי ומפענחי ה-AV של Dante עם מקודד Colibri במחיר מופחת Patoon - מובילה עולמית בתחום מוצרי התקשורת האחודה,
Udemy משיקה פלטפורמה מונעת בינה מלאכותית בערבית, לקידום כישורים במזרח התיכון ‏Udemy ‏(נאסד"ק: UDMY), פלטפורמה מובילה ומונעת AI
GN מציגה את ReSound Enzo IA: הבנת דיבור יוצאת דופן וחיי סוללה לאורך כל היום - במכשיר השמיעה הנטען הקטן ביותר בעולם Super Power GN, מובילה עולמית בטכנולוגיית שמיעה, הודיעה היום ע
ממצאים של Picus Security מעלים ש-46% מסיסמאות הארגוניות פגיעות לפריצה – גידול של פי שתיים משנת 2024 Picus Security, חברת אימות האבטחה המובילה, פרסמה א
ציוד מעבדה מדויק זה לא משחק ילדים חשיבות של מעגלים מודפסים מדויקים במכשור מדעי למעבד
31Concept תציג לראשונה טכנולוגיה הממתינה לרישום כפטנט ב- ISS Asia 2025 בסינגפור 31Concept (31C), חברה מובילה בחדשנות בתחום מודיעין
Nyxoah מקבלת אישור מה-FDA למערכת Genio® לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Graid Technology הכריזה על הזמינות הגלובלית של SupremeRAID™ HE (HPC Edition), וכן על הזכייה בפרס Best of Show ב-FMS 2025 Graid Technology, ממציאת מערך ה-RAID הראשון בעולם
חברת  F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות ברבעון השלישי שלה חברת F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות
Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80% Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספק
פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הצלת ציפורים בחוות רוח עם בינה מלאכותית: Boulder Imaging ו-Oikon משיקות את IdentiFlight בקרואטיה Boulder Imaging שיתפה פעולה עם Oikon Ltd, חברת היי
Biolog נכנסת לשוק האבחון האירופי, ומביאה עמה 45 שנות מצוינות באורגניזם אנארובי Biolog, ספקית מובילה של כלים ושירותים לזיהוי מיקרו
נתוני המחקר הפיבוטלי DREAM של Nyxoah פורסמו בכתב העת לרפואת שינה קלינית Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה
פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מציגה יכולות חדשות לזיהוי ומניעת זליגת נתונים במערכות AI פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מ
Leil Storage מכריזה על תמיכה ב-SaunaFS HAMR, ומאפשרת קיבולת אחסון גדולה יותר עבור פריסות מקומיות Leil Storage מכריזה על התמיכה של SaunaFS 5.0 בטכנו
ExaGrid משחררת את גרסה 7.3.0 ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)