Contentsquare מכריזה על שותפות חדשה עם Namogoo כדי למלא פער גדול בתחום האנליטיקה - הבנת המבקר הלא ידוע שמגיע לראשונה

דרוג:

 

Contentsquare מכריזה על שותפות חדשה עם Namogoo כדי למלא פער גדול בתחום האנליטיקה - הבנת המבקר הלא ידוע שמגיע לראשונה

 

המקטעים של Namogo יחזקו חברות קמעונאות, מסחר, CPG, נסיעות, שווקים וחברות פינטק שאינן מנצלות את מלוא הפוטנציאל של כל המבקרים באתר

 

ניו יורק, 8 בספטמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Contentsquare, המובילה הגלובלית באנליטיקה של חוויה דיגיטלית, הכריזה על שותפות חדשה עם Namogoo, הפלטפורמה הראשונה בעולם להמשכיות המסע הדיגיטלי. השותפות המשופרת והאינטגרציה עם Namogoo מוסיפה שכבה חסרת תקדים של מידע הקשרי לתובנות הייחודיות לגבי התנהגות לקוחות של Contentsquare, ומאפשרת הבנה רבה יותר של לקוחות דיגיטליים, במיוחד מבקרים ראשונים שאינם ידועים לאתר - רוב המשתמשים הדיגיטליים בימינו.

 

באמצעות דור חדש של נקודות נתונים ומגזרים ייחודיים בתעשייה שאינם מסתמכים על עוגיות והיסטוריית מבקרים, אינטגרציה זו מאפשרת לעסקים לבנות דיוקן עשיר עוד יותר של הלקוחות שלהם, ולהבין טוב יותר מדוע הם גולשים כפי שהם גולשים.

 

הטכנולוגיה של Namogoo אוספת באופן אוטומטי נתונים לא אישיים על מכשירי לקוחות, ההתנהגות הצרכנית והסביבה כדי לעזור לעסקים להבין את ההשפעה שיש למשתנים אלה על מסע הלקוח הכולל. מההכנסה הצפויה לאורך החיים ועד להסתברות לנטישה, דרך מהירות החיבור ויעילות המכשיר, נקודות הנתונים והמקטעים הייחודיים של Namogoo מוכווני מסחר ועוזרים לצייר תמונה ברורה יותר של הלקוח. שילוב התובנות הללו עם נקודת המבט ההוליסטית של Contentsquare על חוויית הלקוח הדיגיטלי מאפשר לצוותים לפתח הבנה טובה יותר לגבי המבקרים הדיגיטליים שלהם, ולעודד מיטוב חכם יותר והתאמה שמשפיעה יותר.

 

"המיוחד בשותפות הזו הוא שהיא מעניקה למותגים הבנה חסרת תקדים לגבי מבקרים ראשונים ולא ידועים, המסתמכת על תובנות חוויית לקוח הקשריות ולא על המידע שנאסף באופן מסורתי באמצעות פרופיל לקוחות. לדוגמה, כעת אנו יכולים להבין האם מבקרים בפעם הראשונה מתמצאים בטכנולוגיה או לא, מה שמאפשר לעסקים ליצור חוויות מותאמות הרלוונטיות למגזר המסוים הזה", אמר גלעד צוברי, סגן נשיא ביצועי לפיתוח עסקי גלובלי ושותפויות ב-Contentsquare.

 

"השילוב הזה הוא מונומנטלי עבור אנליטיקת קמעונאות מכיוון שהוא נותן מבט מעמיק על מבקרים לא ידועים, התנהגותם, המכשירים שהם משתמשים בהם והמסעות שהם עוברים. המקטעים והתחזיות שלנו לגבי הכוונה של המבקרים, הסבירות לקנות ולבקר שוב או ליצור קשר עם הפעילות של הסוחר - אינם מסתמכים על נתונים אישיים ועל היסטוריה - הם ייחודיים בשוק ונותנים יתרון גדול למי שמשתמש בזה. אנו נרגשים לקראת השלב הבא בשותפותנו עם Contentsquare והחיזוק של פתרון ה-Cookies Experience Analytics שלה, ומצפים לצמיחה מוגברת ולשביעות רצון הלקוחות בחודשים הקרובים", אמר אוהד גרינשפן, מנהל טכנולוגיה ראשי ומייסד שותף של Namogoo.

 

עם חוויית לקוח המפתח שמספק בידול תחרותי עיקרי כיום הוא ההבנה של האופן בו לקוחות בעלי ערך גבוה מתנהגים ומה הם מצפים מהחוויה המקוונת. מדובר בהיבט קריטית להגברת השמחה של הלקוחות, בניית אמון דיגיטלי גדול יותר והנעת צמיחה בהכנסות דיגיטליות. השותפות והשילוב של Namogoo עם Contentsquare שופכים אור על התנהגות מבקרים דיגיטליים, ומאפשרים למותגים להבין טוב יותר את הקהל הדיגיטלי שלהם, לזהות את אוכלוסיות הזהב שהוכחו כמספקות יחס המרה גבוה ב-50%-200% ממבקרים אחרים, להסיר חיכוכים לאורך מסע הלקוח, ונשוט בפעולות מהירות וחכמות.

 

לאחר הודעת השותפות ב-2020, שתי החברות פיתחו את השותפות עם מגוון מותגי קמעונאות ומסחר אלקטרוני מובילים. כיום, המקטעים של Namogoo בנויים על 1.2 מיליארד מבקרים חודשיים ייחודיים בחברות המסחר האלקטרוני והקמעונאות המובילות בארצות הברית ובאירופה. בינתיים, Contentsquare מנתחת 3,200 טריליון אינטראקציות עם לקוחות מדי חודש כדי לספק ללקוחותיה תובנות התנהגות לקוחות ייחודיות.

 

אודות Contentsquare

 

Contentsquare מספקת את הכוח להפוך את העולם הדיגיטלי לאנושי יותר. הפלטפורמה המופעלת בינה מלאכותית מספקת תובנה עשירה והקשרית לגבי התנהגויות, רגשות וכוונות של לקוחות - בכל נקודת מגע במסע שלהם - ומאפשרת לעסקים לבנות אמפתיה וליצור השפעה מתמשכת. Contentsquare, המובילה העולמית באנליטיקה של חוויה דיגיטלית, עוזרת למותגים בכל מקום לשנות את הדרך בה הם עושים עסקים, ומאפשרת להם לנקוט פעולה בקנה מידה ארגוני ולבנות אמון אצל הלקוחות בעזרת אבטחה, פרטיות ונגישות. יותר מ-1,000 מותגים מובילים משתמשים ב-Contentsquare כדי להצמיח את העסקים שלהם, לספק יותר שמחה ללקוחות וכדי לנוע בזריזות רבה יותר בעולם המשתנה ללא הרף. התובנות שלה מעצימות את חוויית הלקוח ביותר ממיליון אתרים ברחבי העולם. Contentquare, שנוסדה בפריז ועם משרדים ברחבי העולם, גייסה מימון השקעות בסך 1.4 מיליארד דולר ממשקיעים מובילים, כולל קרנות וחשבונות המנוהלים על ידי BlackRock, Bpifrance, Canaan, Eurazeo, Highland Europe, KKR, LionTree,  Sixth Streetו- SoftBank Vision Fund 2. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.contentsquare.com

 

אודות Namogoo

 

Namogoo היא הפלטפורמה הראשונה בעולם להמשכיות המסע הדיגיטלי, והיא עוזרת ליותר מ-1,000 מותגים בלתי ניתנים לעצירה לעצב את מסעות הלקוחות שלהם כך שיתאימו לצרכיו של כל קונה וקונה. הפלטפורמה של Namogoo מתאימה עצמה באופן אוטונומי לכל ביקור של לקוח בזמן אמת, מעלה את שיעורי ההמרה וההכנסות, שומרת על שולי רווח עבור הקמעונאיים במסחר האלקטרוני ומחזקת את ההון העצמי של המותג. Namogoo זמינה בכל פלטפורמות המסחר האלקטרוני הגדולות, כולל Shopify, BigCommerce, Salesforce Commerce Cloud ו-Magneto - משרתת למעלה מאלף מותגים גלובליים בכל הגדלים.

 

חבילת המוצרים של החברה כוללת את "מערכת ההפעלה למסע הלקוחות", המספקת את התשתית הבסיסית להפעלת כל מסעות הלקוחות הדיגיטליים בזמן אמת; "קידומים מבוססי כוונות", המנבאה את כוונת המבקר והסבירות לקנות, ומתאימה באופן ייחודי את המבצע המינימלי היעיל ביותר לכל ביקור; ו-"הודעת דואר ומסרון בהתאמה אישית", שיוצרת קשר עם הלקוחות לאספקת מבצעי מכירות בהתאמה אישית ברחבי הרשתות החברתיות, הדואר האלקטרוני והמסרונים כדי לזכות במכירות נוספות. ל-Namogoo שנוסדה בהרצליה בשנת 2014, יש גם משרדים בבוסטון, ניו יורק ולונדון. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת  namogoo.com.

 

למידע נוסף:

 

Erica Ashner
[email protected]

 

מקור: Contentsquare

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Contentsquare | Namogoo |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

מנתונים להחלטות: ממשלות יכולות לחסוך מיליארדים בעזרת תובנות לווייניות מונעות בינה מלאכותית Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
Transoft Solutions מקבלת הסמכת AiRAP Transoft Solutions, מובילה עולמית בתוכנות הנדסה, נ
Internexa משיקה PoP בדאטה סנטר של HostDime בבוגוטה, קולומביה HostDime, חברת דאטה סנטרים גלובלית המספקת שירותים
Quantexa נבחרה כחדשנית טכנולוגית ברשימת InsurTech100 לשנת 2025 Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
משתמשי Denodo משיגים החזר השקעה של 345%, זמן לתובנות מהיר פי 3-4 ויתרונות נוספים, כאשר הם נפרסים לצד אגמי נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על הזמינ
AWS ו-SAP מרחיבות את שיתוף הפעולה לקידום הריבונות הדיגיטלית ברחבי אירופה ‏Amazon Web Services. (AWS), חברת Amazon.com ‏(נאס
זום זכתה בפרס Magic Quadrant של Gartner לשנת 2025 בתחום תקשורת מאוחדת כשירות זו השנה השישית ברציפות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
VeriSilicon משיקה פלטפורמת IP אלחוטית (FD-SOI) עבור יישומי IoT מגוון ומוצרי חשמל VeriSilicon ‏(688521.SH) הציגה היום את פלטפורמת ה-
Founders Fund ו-Sequoia תומכות בסטארטאפ הבינה המלאכותית הברזילאי Enter בהיקף של 350 מיליון דולר בהימור על השוק המשפטי הקשה בעולם בברזיל יש כמעט 80 מיליון תביעות משפטיות פעילות - פ
NanoQT מודיעה על סגירה ראשונה בהיקף של 14 מיליון דולר במימון באמצעות סדרה A כדי להגדיר מחדש את המחשוב הקוונטי Nanofiber Quantum Technologies, Inc (NanoQT), חברת
Mavenir נבחרה בידי Iridium לספק באופן גלובלי ליבת רשת לשירותי NB-IoT ו-D2D מבוססי לוויין Mavenir, ספקית תשתית הרשתות מבוססת הענן שבונה את ע
Nyxoah מספקת עדכון על הנוכחות המורחבת במזרח התיכון Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
פסיפיק גרין קיבלה היתר תכנוני לפארק האנרגיה של פורטלנד שיציע הספק של 1 גיגה-וואט / 2.5 גיגה-וואט שעה פסיפיק גרין, חברה גלובלית לאחסון אנרגיה בסוללות, ה
מכון המחקר TII מאבו דאבי בשיתוף עם NVIDIA משיקים את מעבדת המחקר המשותפת הראשונה של NVAITC לבינה מלאכותית ורובוטיקה במזרח התיכון המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), זרוע המחקר היישומי
ליין מערכות המטוסים ללא טייס של GA-ASI עובר את 9 מיליון שעות הטיסה פעילות הטיסה המתמשכת של מטוס הקרב השיתופי החדש YFQ
פתרונות ההגנה מפני הונאות מבוססי הבינה המלאכותית של Mavenir זכו בפרס של FutureNet Asia עבור חדשנות בחוויית לקוח חבילת ההונאה והאבטחה המשולבת ביותר של Mavenir מעצי
Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
זום חשפה את AI Companion 3.0 ב-Zoomtopia 2025 לשיפור השימוש בסוכני בינה מלאכותית ברחבי פלטפורמת Zoom Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה עידן
Denodo Platform 9.3 זמינה כעת עם תמיכה פורצת דרך בחדשנות בינה מלאכותית Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על תמיכה
UBiqube משחררת לראשונה בתעשייה את SASE Map עם מבט מקיף על ארכיטקטורת הענן של SASE UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)