McKinsey & Companyמשתמשת במודיעין מבוסס בינה מלאכותית כדי לספק חוויות ממוקדות לקוחות עם CustomerOne

דרוג:

 

  McKinsey & Companyמשתמשת במודיעין מבוסס בינה מלאכותית כדי לספק חוויות ממוקדות לקוחות עם CustomerOne

CustomerOne מרחיב את הכוח של קבלת החלטות מבוססות בינה מלאכותית, תוך שימוש בגישה המוכחת והמקיפה שלו כדי לעזור לארגונים להגדיל את ההכנסות בשיעור של עד 20%

 

ניו יורק ולונדון, 11 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

כיום, קבוצות שיווק ומכירות צריכים להתחבר לצרכנים ולקונים שלהם בדרכים חדשות לגמרי. אבל נתונים מפורקים ובלי הקשר, ערמות טכנולוגיה מורכבות ונהלי עבודה מובדלים יכולים להרוס את המאמצים הללו.

זו הסיבה ש-McKinsey & Company מרחיבה את העוצמה של הגישה המוכחת והמקיפה שהיא מציעה עם CustomerOne. באמצעות הנעת התאמות בקנה מידה גדול, צמיחה במכירות ואפשור תמחור המבוסס על נתונים, ארגונים בכל תעשייה יכולים להשיג צמיחה של 10-20% בהכנסות.

CustomerOne, המבוסס על QuantumBlack, בינה מלאכותית מבית McKinsey, משתמש בגישת מודיעין היברידית המשלבת הבנה אנושית עם אינטליגנציה של מכונה ובינה מלאכותית כדי לחשוף תובנות על לקוחות, כדי לזהות הזדמנויות לצמיחה וכדי לספק במהירות השפעה שתמשך לאורך זמן. הוא גם מספק מודלים לתפעול זריז ובונה יכולות שיכולות להפוך תובנות קריטיות לפעולות מול הלקוח.

להציף הצג תובנות מובילות לפעולה עם השתנות בצמיחה מקצה לקצה

ההעדפות, הדרישות והדינמיקה של הלקוחות משתנים במהירות. ארגונים עם פונקציות מובדלות זו מזו וערמות טכנולוגיה מורכבות, מגלים שזה מאתגר להישאר במרחק של כמה צעדים מנעילת עסקה עם הלקוחות שלהם. הזינוק בכמות הנתונים, כמו גם הגידול וההתכנסות של ערוצי המכירה, הופכים את האתגר הזה לקשה אפילו יותר. כדי ללכוד את הרגעים הנכונים בכל ערוץ, לזהות אופקי צמיחה חדשים ולהשיג ערך לטווח ארוך, ארגונים אלה זקוקים לגישה מקצה לקצה המשלבת טכנולוגיה עם מומחיות עמוקה.

CustomerOne משלב בצורה חלקה אסטרטגיה, טכנולוגיה, יכולות צמיחה מבוססות בינה מלאכותית ומאיצי יישום. זה מניע צמיחה בשורה העליונה, יוצר ערך ללקוח גם בטווח הארוך, ומסייע לקבוצות שיווק ומכירה להשיג תשואה גבוהה יותר על ידי מיטוב של יעילות ואפקטיביות לרוחב כל משפך המכירות.

"ראינו הרבה שינויים סיסמיים באופן שבו הצרכנים והקונים משתנים", אמר קלסי רובינסון, שותף בכיר, McKinsey & Company. "יש להם כוח אדיר. היכולת של קבוצות שיווק ומכירות להצליח בעולם החדש הזה תלויה במה שהם עושים עם הכמויות המדהימות של נתונים שצרכנים מרשים לאסוף כדי להתקרב ללקוח, להתאים חוויות אישיות וליצור רגעים 'מתניעים'".

מערך היכולות המורחב של CustomerOne כולל:

* התאמה אישית וניהול ערך לקוח: מניע התאמה אישית בקנה מידה גדול על ידי שילוב נתוני לקוחות אחודים, אלגוריתמים מבוססי לימוד מכונה ואנליטיקה, כך שהמשווקים יכולים להפיק את התובנות הנכונות ולפעול לפיהן. חברות עם ביצועים טובים יותר משיגות 40% יותר מההכנסות שלהן מהתאמה אישית מאשר חברותיהן.

* גידול במכירות: יכולות מבוססות ידי בינה מלאכותית מאפשרות לצוותי מכירות לזכות בלקוחות חדשים, לשפר את שיעור שימור הלקוחות ולעודד נאמנות. חברות שעושות זאת היטב מניבות צמיחה של 10-20% בהכנסות.

* תמחור B2B: עוזר לארגונים לנתח את הדינמיקה המורכבת של השוק, כולל הנכונות של הלקוח לשלם, ללמוד את פילוח הלקוחות והמוצרים ואת ביצועי חוזים. CustomerOne משתמש בתפוקות כדי לנהל באופן דינמי את התמחור והביצועים, ולהשיג שיפורים מעל לשוק. חברות המשתמשות בתמחור מבוסס-נתונים משיגות החזר של 2-7% על המכירות על ידי הרחבת השוליים שלהן.

"שינוי מוצלח משתרע על פני הארגון המסחרי. החל מההחלטה האסטרטגית היכן וכיצד לצמוח, וכלה בתובנות המבססות כל אינטראקציה עם לקוח, רוב הארגונים מתקשים בכל הנוגע להכנסת הכישרונות, המומחיות, היכולות והטכנולוגיה הנכונים לגישה אחת מקיפה כדי להניע שינוי. ההרחבה של CustomerOne מאגדת את היכולות שלנו יחד כאחת כדי להניע טרנספורמציות מהירות יותר מקצה לקצה עבור לקוחותינו בתעשיות שונות", אמר סטיוארט שרדין, שותף ב- McKinsey & Company.

 

"גם בזמנים הטובים ביותר, הצמיחה אינה קלה. למעשה, 25% מהחברות לא צומחות בכלל", אמר ג'ף הארט, שותף, McKinsey & Company. "הליבה של מה שאנחנו עושים היא לעזור ללקוחותינו בתעשיות שונות לעמוד ברגע זה עם גישה מוכחת, מבוססת טכנולוגיה, שמקלה על צריכת תובנות והמלצות, ולפתוח במהירות הזדמנויות צמיחה חדשות. לדוגמה, חברת לוגיסטיקה שהשתמשה בגישה זו הצליחה להגדיל את שולי הרווח שלה ב-44%, בעוד שחברת כימיקלים השיגה תשואה של 2% על המכירות תוך שישה שבועות".

 

למידע נוסף על CustomerOne, לחצו כאן.

 

אודות McKinsey Growth, Marketing & Sales

 

המשימה של פרקטיקות הצמיחה, שיווק ומכירות של McKinsey  הוא לעזור למנהלי לקוחות צרכנים ועסקים לעסקים ליצור צמיחה גורמת שינוי באמצעות המרות משמעותיות ורווח שמונע בידי שיווק. הפרקטיקה עוזרת ללקוחותינו לקבוע את הכיוון האסטרטגי שלהם, לפתח את יכולות השיווק והמכירות שלהם ולחבר את הארגון שלהם כדי לממש את מלוא הפוטנציאל של ההזדמנויות הרב-ערוציות של ימינו. הלקוחות נהנים מהניסיון של McKinsey בתחומי הליבה של השיווק, תמחור B2B ו-B2C, חוויית לקוח וניהול מכירות וערוצים.

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:

 

US: Digennaro Communications
MaryLiz Ghanem – EL
[email protected]
917-518-8422

UK: 3THINKRS
Ruth Jones / Becca Ross
[email protected]
+44 208 0872843 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: McKinsey & Company |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

GA-ASI מוסיפה יכולת התרעה מוקדמת מוטסת של Saab ל-MQ-9B General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
Atos חושפת מרכז פעילות אבטחה מונע בינה מלאכותית בקטאר, המחזק את חוסן הסייבר האזורי Atos, מובילה עולמית בהמרה דיגיטלית ואבטחת סייבר, ח
eSIM Go ו- CSG Accelerateמפשטים את המסע של MVNO בעת שהשוק הגלובלי של מפעילי רשת וירטואלית ניידת (M
Hypernative מגייסת 40 מיליון דולר בסבב Series B להסרת מכשולי אבטחה למען אימוץ נרחב של Web3 ‏Hypernative, הספקית המובילה של פתרונות למניעת איו
DALI Alliance זוכה בגדול ב-LightFair 2025 עם שני פרסי חדשנות עבור +DALI DALI Alliance גאה להכריז כי +DALI, טכנולוגיית בקרת
VeriSilicon מציגה ביצועים גבוהים וניתנים להרחבה עםIPs  של מחשוב GPGPU-AI, המעצימים פתרונות AI לתעשיית הרכב ושרתי קצה VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על החידוש האחר
הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית LG Electronics משיקה את הקמפיין החדש שלה, "בינה מל
Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום
Denodo השיגה את ההסמכה Snowflake Financial Services Competency, מה שמחזק את התמיכה בחדשנות בתעשייה ובמשילות של נתונים Denodo, מובילה בתחום ניהול הנתונים, הודיעה כי השיג
ExaGrid זכתה ב-2 פרסי תעשייה חדשים בתחרות פרסי האחסון ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
פתרון השבב המותאם AI-ISP של VeriSilicon מאפשר ייצור המוני של סמארטפונים ללקוחות ‏VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה לאחרונה כי פתרון
זום משלימה את ההשקה של Zoom Phone בשישה מעגלי טלקום, עם תוכניות להתרחבות נוספת בהודו Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
דו"ח המלחמה בהונאות של Bitget מראה כי הונאות הקשורות לבינה מלאכותית גרמו להפסדים של 4.6 מיליארד דולר בשוק הקריפטוגרפיה בשנת 2024 Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Enlaps השיקה את המצלמה Tikee mini+ ‏Enlaps, החברה המובילה בפתרונות ניטור ארוכי טווח ל
ה-NPU של VeriSilicon עם צריכת אנרגיה נמוכה מפיק למעלה מ-40 TOPS עבור הסקת LLM במכשיר עצמו עבור יישומים לנייד VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה כי יחידת עיבוד הרש
Meltwater ו-8x8 משתפות פעולה כדי לשפר את תמיכת הלקוחות באמצעות בינה חברתית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
כובשת את העולם : הטכנולוגיה הניוטרינו-וולטאית מגדירה מחדש את התשתית הגלובלית ההשתנות האנרגטית הגלובלית כבר אינה בגדר אפשרות - ה
e Sono ו-POCUS Certification Academy משיקות חבילות לפי דרישה לבדיקת מיומנות באולטרסאונד עבור הסמכות קליניות ומומחיות מפתח e Sono (מבית 3B Scientific), חברה מובילה ומוכרת בא
משרד ההגנה הבריטי חתם עם GA-ASI על חוזה תמיכה ב-Protector משרד ההגנה של בריטניה חתם על חוזה תמיכה ותחזוקה עם
Bitget שמה זרקור על תוכנית שיווק השותפים, והופכת השפעה להכנסה עבור יוצרים קריפטוגרפים Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)