מיזם פרסום חדש: תשלום לפי שיחות מוצלחות

דרוג:

רשת לפרסום שירותים ומוצרים במגוון ערוצי אוף ליין ואון ליין – התשלום רק על פי שיחות נכנסות רלוונטיות (Pay Par Call)

המודל החדש, פרי יוזמת talkmarket, מבוסס על שותפים עסקיים המתמחים בפרסום ושיווק ומציעים ערוצי פרסום שמניבים תוצאות. ככל שהפרסום של השותפים יעיל יותר כך הם נהנים מתגמול גדול יותר

מיזם חדש בישראל: תכנית השותפים talkmarket (www.talkmarket.co.il) מציעה לבעלי עסק המשווקים מוצרים ושירותים לקבל חשיפה בערוצי פרסום שונים באינטרנט ובאמצעי פרסום מסורתיים ולשלם רק כאשר החשיפה הפרסומית הביאה לשיחת טלפון רלוונטית מלקוחות פוטנציאליים.

רשת הפרסום talkmarket מבוססת על שותפים עסקיים, המתמחים בשיווק ופרסום ומספקים לבעלי העסק במה פרסומית בערוצים כגון: פרסום במנועי חיפוש, פרסום ברשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, שילוט חוצות, תחבורה ציבורית, מדיה מודפסת, רדיו, טלויזיה ועוד. השותפים העסקיים, דוגמת חברות מדיה, בעלי אתרים, בעלי אפליקציות, משווקים במייל, מומחי PPC, מומחי קידום אתרים וכדומה, נהנים מהשתתפות ברווחים הגדלים ככל שערוץ הפרסום שסיפקו הביא ליותר שיחות טלפון נכנסות.

איך זה עובד?

בעל עסק (המפרסם) מעלה קמפיין למערכת בו הוא מתאר את העסק, מי הלקוחות
הפוטנציאליים שלו ומהו התשלום שהוא מוכן לשלם עבור שיחה נכנסת. מהצד השני, השותפים רואים את כל רשימת הקמפיינים ובוחרים איזה קמפיין לפרסם ולאיזה עסק משתלם להם להשיג שיחות (על פי העמלה שהוא מוכן לשלם, תחום העסק וכדומה). כל שותף שבחר להצטרף לקמפיין מקבל מספר וירטואלי ייחודי עבורו ועבור הקמפיין הספציפי. כאשר המפרסם מקבל שיחה, השותף שדרכו הגיעה השיחה מתוגמל בעמלה שהוגדרה.

מאחורי המיזם עומדים גל דובינסקי ותומר אהרון, בעלים של חברת השיווק באינטרנט וקידום האתרים ecpm.

"טוקמרקט היא תוכנית שותפים, המהווה מענה  לכל בעל עסק שמעוניין לפרסם את מוצריו או שירותיו ורוצה לשלם רק עבור תוצאות", מסביר תומר אהרון, מנכ"ל משותף ב- talkmarket. "הפלטפורמה שלנו מתאימה לעסקים קטנים עד גדולים, מתקציבים קטנים מאוד ועד גדולים. השירות שלנו אינו כרוך בתשלום בסיס כלשהו. כמנהל שיווק או בעל עסק לא צריך עוד להתלבט היכן להשקיע את תקציבי הפרסום.  אנשי השיווק שלנו ידאגו לפרסם את העסק בדרכי שיווק שונות והעסק משלם רק עבור שיחת טלפון".

 

"לא רק בעלי העסק נהנים, אלא גם השותפים העסקיים שלנו נהנים ממודל המאפשר להם לאתר מקומות פרסום יעילים על מנת לקבל עמלות משתלמות. כך למשל מודל זה משתלב בצורה מעולה עם מהפכת הסמארטפונים והמובייל. שותפים של טוקמרקט שמבינים בשיווק סלולרי יכולים לשווק קמפיינים בצורה חכמה ולהרוויח הרבה כסף".

"בשיטות פרסום אחרות משלמים על חשיפה, קליקים,  לייקים וכדומה מבלי לדעת מה התועלת מן הפרסום וכמה מן המתעניינים באמת יוצרים קשר עם החברה", מסביר גל דובינסקי, מנכ"ל משותף. "אין ספק שלקוחות שמרימים את הטלפון ומחייגים הם לקוחות רציניים המתעניינים בשירות הספציפי שלך ולמעשה כל מה שצריך לעשות הוא לקבוע מחיר שיחה שיהיה אטרקטיבי עבור השותפים. המערכת של טוקמרקט נבנתה במיוחד כדי למנוע הונאות ובמקביל צוות החברה מבצע מעקב שוטף אחר איכות השיחות".

"רשת הפרסום החדשה מסירה התלבטות ממנהלי שיווק ובעלי עסקים היכן כדאי לפרסם והאם הפרסום יביא החזר להשקעה. באמצעות talkmarket בעל העסק יכול להפסיק לבזבז זמן וכסף על פרסום וערוצי שיווק שאינם מניבים פירות– הוא משלם רק כאשר אחד מאפיקי הפרסום הניב לו שיחת טלפון נכנסת מלקוח פוטנציאלי", מסכם דובינסקי.

 

 




תגיות של המאמר: talkmarker |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

DebitMyData מספקת פתרון למשבר איסור היצוא העולמי של H20, חושפת את התפקיד הקריטי של Human Energy Grid DebitMyData™, Inc פרסמה עדכון חשוב עבור בעלי עניין
השקת מוצר סוף שנת 2025 של  Meltwater מספק אינטליגנציה מדיה חכם יותר עם חידושים חדשים בתחום הבינה המלאכותית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
HKSTP ו-HKTDC הובילו 22 חדשנים מהונג קונג למזרח התיכון ואפשרו למעלה מ-200 התאמות עסקיות כדי לפתוח הזדמנויות חגורה ודרך תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג (HKSTP),
ExaGrid הוכרזה כמועמדת סופית לזכייה בפרס ערוץ MSP לשנת 2025 ®ExaGrid, פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה
מלזיה מרחיבה את פריסת מערכות התקשורת המאובטחות של BlackBerry עבור אירועי ASEAN Summit ה-46 וה-47 BlackBerry Limited (NYSE:BB) (TSX:BB) הודיעה כי מל
 InterSystems ו-Google Cloud משלבות את InterSystems HealthShare עם Healthcare API של Google Cloud ‏InterSystems, ספקית יצירתית של טכנולוגיית נתונים
אחים, בני 19 ו-20, שנשרו מסטנפורד, גייסו 4.1 מיליון דולר בסבב גיוס עם רישום יתר לבניית Golpo AI שמדמיינת מחדש יצירת וידאו שמבוססת על בינה מלאכותית Golpo, פלטפורמת הבינה המלאכותית שהופכת מסמכים והנח
SINTX Technologies מקבלת אישור FDA לטכנולוגיית השתלת כף רגל וקרסול SINAPTIC® SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
QuickTopUps.com: פלטפורמת טעינה דיגיטלית גלובלית מושקת בפקיסטן כדי להרחיב את הגישה לבידור מקוון קראצ'י, 18 בספטמבר 2025. QuickTopUps.com הושקה באו
סייביאיישן משתפת פעולה עם בואינג לשיפור אבטחת הסייבר והמוכנות הרגולטורית של מטוסים חברת סייביאיישן (CyViation), המתמחה באבטחת סייבר י
GITEX 2025: הצלחה של אבטחת בסייבר ברת אומדן על ידי Genians ו-RASInfotech באמצעות NAC, ‏EDR, ו-Universal ZTNA ‏Genians, הגוף המוביל בקוריאה בתחום בקרת גישה לרשת
Hammerspace בוחרת ב-Xsight Labs E1 800G DPU לפיתוח ארכיטקטורת רשת שטוחה ופתוחה עבור אחסון חם של AI ‏Xsight Labs הכריזה היום על שותפות עם Hammerspace
Xsight Labs ו-Cyber Forza חוברות לאספקה של פתרונות סייבר מהפכניים עבור AI ותשתית ענן ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה עם Cyber Forza
ExaGrid מכריזה על תכונות חדשות עבור MSPs בגרסה 7.4.0 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)