NielsenIQ ו- TransUnionמשתפות פעולה במטרה לאפשר פרסום ממוקד על בסיס נתוני צד א' של רכישות קמעונאיות

דרוג:

NielsenIQ ו- TransUnionמשתפות פעולה במטרה לאפשר פרסום ממוקד על בסיס נתוני צד א' של רכישות קמעונאיות

 

שיקגו, 17 בינואר 2024, (BUSINESS WIRE):

NielsenIQ חברה מובילה בתחום המדידה וניתוח הנתונים, מכריזה על הסכם עם עסק פתרונות השיווק של TransUnion (סימול בורסת ניו יורק: TRU), ‏TruAudience® , במטרה לחבר את הנתונים הצרכניים של NielsenIQ עם מרחבי הזהות של שותפיה לטובת מידול קהלים. מאמץ משותף זה עושה שימוש בנתוני צד א' של NielsenIQ בנוגע לרכישות FMCG (מוצרי צריכה שוטפים) וב- Identity Resolution של TransUnion עבור קישוריות נתונים, במטרה לסייע לחברות מדיה ו-AdTech ליצור קמפיינים בעלי השפעה בקרב מגזרי קהל על בסיס רכישות צרכניות.

הברית מצליחה להתגבר על מכשולים היסטוריים, שהפריעו למינוף נתונים לא מקוונים אודות התנהגות הרכישות הצרכנית בהקשר עם מוצרי FMCG. הלקוחות יכולים להשתמש בנתונים של NielsenIQ כ"קהל בסיס" (Seed Audience), שיאפשר יצירת מגזרים דומים ומדויקים על סמך נתונים דמוגרפיים והתנהגות הרכישה של מוצרי FMCG. הדגשים העיקריים של שיתוף פעולה זה כוללים:

*טרגוט מדויק, בר השוואה לרשתות המדיה הקמעונאיות: מינוף נתוני הרכישה מאפשר לחברות מדיה ו-AdTech ליצור פתרונות עבור האינטרנט הציבורי.

*עמידות בפני Data Deprecation: נתוני הטרנזקציות אינם מושפעים מתהליכים של ירידת ערך הנתונים, וכאשר הם משולבים עם הזהות הלא מקוונת החסינה שמספק גרף הזהויות של TransUnion, הם יוצרים ערוץ לטרגוט בד בבד עם היעלמות קובצי ה-cookie ומזהי הפרסום הסלולרי.

*קנה מידה גלובלי ונגישות: NielsenIQ היא השחקנית הגלובלית היחידה שמספקת נתונים בקנה מידה שכזה. דרך פלטפורמת Full View™ שלה, חברות המדיה וה-AdTech יכולות להשיג גישה חלקה לנתוני צד א' יקרים מפז, ולשנות לחלוטין את יכולות טרגוט הקהלים שלהן.

 

" NielsenIQיכולה להעצים את חברות המדיה וה-adtech ולאפשר להן לשרת טוב יותר את מותגי ה-FMCG באמצעות תובנות הנתונים המקיפות ביותר הזמינות, המאפשרות נקיטת פעולה", אומר ברט ג'ונס, סמנכ"ל בכיר, ראש גלובלי של חטיבת השותפויות והוורטיקלים החדשים, NielsenIQ. "שיתוף הפעולה עם TransUnion, שמאפשר לחבר את הנתונים שלנו עם פלטפורמות מדיה, מציב אותנו בחזית תהליכי ההגדרה מחדש של עתיד טרגוט הקהלים, תוך אספקת פתרונות ממוקדי פרטיות, והכשרת הקרקע למימושם של קמפיינים משפיעים ומוצלחים יותר".

הזהות של TransUnion מאפשרת לחברות המדיה להתאים את הנתונים של NielsenIQ לתפיסת הזהות שלהן ולהתחיל ליצור קהלים. בשוק שמתקדם לעבר רשתות מדיה קמעונאיות, שיתוף פעולה זה מעצים את חברות המדיה וה-AdTech ומאפשר להן לספק ביצועים איכותיים יותר בעת טרגוט במסגרת האינטרנט הציבורי.

"השותפות האסטרטגית שלנו עם NielsenIQ מאפשרת למשווקי ה-FMCG ולחברות המדיה לספק חוויות מותאמות אישית, ממש כאילו היו בידיהן נתוני צד א' של רשתות המדיה הקמעונאיות", אומרת ג'ולי קלארק, סמנכ"לית בכירה, ורטיקל המדיה והבידור, TransUnion. "יחד, אנחנו מעצבים סביבת פרסום המושתתת על חשיבה קדימה ומתעדפת את הרלוונטיות, האפקטיביות ופרטיות הצרכן".

למידע נוסף אודות מחויבותה הבלתי מתפשרת של NielsenIQ לפרטיות נתונים ולגישה למאגר נתוני צד א' שלה, בקרו בכתובת https://nielseniq.com/global/en/landing-page/media-adtech-hub/ . להבנה מעמיקה יותר של פתרונות השיווק TruAudience של TransUnion, ראו https://www.transunion.com/solution/truaudience..

אודות  NIQ

NIQ היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכנים, והיא מקנה הבנה מלאה של דפוסי התנהגות הרכישה של צרכנים תוך חשיפת מסלולי צמיחה חדשים. בשנת 2023 NIQ חברה ל-GfK, וביחד מביאים שני מובילי תעשייה אלה הישג-יד גלובלי ללא תחרות. NIQ מציגה את התמונה השלמה, Full View™, עם קריאה קמעונאית הוליסטית ותובנות הצרכן המקיפות ביותר - הנמסרות עם אנליטיקה מתקדמת באמצעות פלטפורמות חדשניות.

NIQ היא חברת פורטפוליו של Advent International, עם פעילות ביותר מ-100 שווקים וכיסוי של יותר מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.NIQ.com.

אודות TransUnion (NYSE:TRU)

TransUnion היא חברת בינה ותובנות גלובלית, שלה יותר מ-12,000 עובדים ביותר מ-30 מדינות. אנחנו מבטיחים מהימנות על ידי כך שאנו מוודאים ייצוג אמין של כל אדם בשוק. אנו עושים זאת באמצעות תמונת Tru™ של כל אדם: תצוגה של צרכנים, שמהווה בסיס לפעולה ומגובשת בקפידה. דרך הרכישות והשקעות הטכנולוגיה שלנו, הצלחנו לפתח פתרונות חדשניים שאפשרו לנו להתקדם מן המיצוב הבסיסי שלנו כחברת נתוני אשראי לתחומים כמו שיווק, הונאות, סיכונים וניתוח מתקדם. כתוצאה מכך, הצרכנים והעסקים יכולים לנהל עסקאות בביטחון ולהשיג תוצאות משמעותיות. אנו קוראים לכך Information for Good® - תהליך שיוצר הזדמנויות כלכליות, חוויה חיובית והעצמה אישית עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם. http://www.transunion.com/business

למידע נוסף:

מדיה
ג'יליאן מושר NIQ[email protected]
דיוויד בלומברג TransUnionד - [email protected]

 

מקור:  NIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: NielsenIQ | TransUnion | TruAudience | NIQ |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

פתרונות ההגנה מפני הונאות מבוססי הבינה המלאכותית של Mavenir זכו בפרס של FutureNet Asia עבור חדשנות בחוויית לקוח חבילת ההונאה והאבטחה המשולבת ביותר של Mavenir מעצי
Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
זום חשפה את AI Companion 3.0 ב-Zoomtopia 2025 לשיפור השימוש בסוכני בינה מלאכותית ברחבי פלטפורמת Zoom Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה עידן
Denodo Platform 9.3 זמינה כעת עם תמיכה פורצת דרך בחדשנות בינה מלאכותית Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על תמיכה
UBiqube משחררת לראשונה בתעשייה את SASE Map עם מבט מקיף על ארכיטקטורת הענן של SASE UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
אירוע Blue Magic Netherlands השני נקבע ל-18 בנובמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
חברת Quest Software מכריזה על אסטרטגיית חברה חדשה ופלטפורמת ניהול נתונים מאוחדת להצלחה בתחום הבינה המלאכותית Quest Software, מובילה עולמית בניהול נתונים, אבטחת
Nedap מאפשרת פרטי כניסה לנייד ב-Google Wallet Nedap (AMS:NEDAP), מובילה עולמית בפתרונות אבטחה פי
Space42 ו-Viasat משיקות את Equatys Venture עם גישה לבלוק ספקטרום התדרים המתואם הגדול בעולם עבור שירותי תקשורת גלובליים ישירות למכשירים Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
GA-ASI ו-AeroVironment השלימו את השיגור האווירי הראשון אי פעם של Switchblade 600 מהכטב"ם MQ-9A General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
זום הוכרה לראשונה ב- Magic Quadrant™  של Gartner®  לשנת 2025 בתחום שירות לקוחות כשירות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
AI-Media תציג את ההרחבה של LEXI Suite עם LEXI Voice, LEXI Direct API ו-LEXI AD (Audio Description) במהלך IBC 2025 באמסטרדם AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בפתרונות שפה מב
Evonik Oxeno עולה לאוויר עם פלטפורמת תכנון ממוקדת החלטות משודרגת בענן OMP ו-Evonik Oxeno מכריזות על עלייה לאוויר מוצלחת
Elixir מקדמת טכנולוגיית בינה מלאכותית עם הפתרון Catalyst, שממתין לאישור כפטנט, כדי לחולל מהפכה בהגירת CCM Elixir הכריזה היום על התקדמות משמעותית בבקשת הפטנט
Xsight Labs מספקת פלטפורמת מיתוג אוניברסלית מסוג Top-of-Rack ‏ (TOR) ‏Xsight Labs, חברה מובילה למוליכים מחצה ללא ייצור
הדמיה ברמה גבוהה יותר והעצמת הזרימה - AGFA HealthCare ב-RSNA 2025 ב-RSNA 2025, חברת AGFA HealthCare תחשוף את חבילת ח
Bristol Bay Cellular ו-RINA משיקות את רשת הליבה מבוססות הענן של אלסקה בהפעלה של Mavenir Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הכריזה ה
Mavenir העלתה לאוויר מערכת טעינה מרובת דיירים מתכנסת עבור SETAR הפועלת בקריביים Mavenir, ספקית תשתית הרשתות הפועלות בענן, הודיעה ע
UBiqube מעצימה את האספקה של SASE עם השקת שוק האוטומציה של SASE OpsLab UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
זום זוכה בפרס Emmy® להנדסה, מדע וטכנולוגיה עבור חדשנות בתרומה לשידור האקדמיה לטלוויזיה העניקה ל-Zoom Communications, In
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)