NielsenIQ ו- TransUnionמשתפות פעולה במטרה לאפשר פרסום ממוקד על בסיס נתוני צד א' של רכישות קמעונאיות

דרוג:

NielsenIQ ו- TransUnionמשתפות פעולה במטרה לאפשר פרסום ממוקד על בסיס נתוני צד א' של רכישות קמעונאיות

 

שיקגו, 17 בינואר 2024, (BUSINESS WIRE):

NielsenIQ חברה מובילה בתחום המדידה וניתוח הנתונים, מכריזה על הסכם עם עסק פתרונות השיווק של TransUnion (סימול בורסת ניו יורק: TRU), ‏TruAudience® , במטרה לחבר את הנתונים הצרכניים של NielsenIQ עם מרחבי הזהות של שותפיה לטובת מידול קהלים. מאמץ משותף זה עושה שימוש בנתוני צד א' של NielsenIQ בנוגע לרכישות FMCG (מוצרי צריכה שוטפים) וב- Identity Resolution של TransUnion עבור קישוריות נתונים, במטרה לסייע לחברות מדיה ו-AdTech ליצור קמפיינים בעלי השפעה בקרב מגזרי קהל על בסיס רכישות צרכניות.

הברית מצליחה להתגבר על מכשולים היסטוריים, שהפריעו למינוף נתונים לא מקוונים אודות התנהגות הרכישות הצרכנית בהקשר עם מוצרי FMCG. הלקוחות יכולים להשתמש בנתונים של NielsenIQ כ"קהל בסיס" (Seed Audience), שיאפשר יצירת מגזרים דומים ומדויקים על סמך נתונים דמוגרפיים והתנהגות הרכישה של מוצרי FMCG. הדגשים העיקריים של שיתוף פעולה זה כוללים:

*טרגוט מדויק, בר השוואה לרשתות המדיה הקמעונאיות: מינוף נתוני הרכישה מאפשר לחברות מדיה ו-AdTech ליצור פתרונות עבור האינטרנט הציבורי.

*עמידות בפני Data Deprecation: נתוני הטרנזקציות אינם מושפעים מתהליכים של ירידת ערך הנתונים, וכאשר הם משולבים עם הזהות הלא מקוונת החסינה שמספק גרף הזהויות של TransUnion, הם יוצרים ערוץ לטרגוט בד בבד עם היעלמות קובצי ה-cookie ומזהי הפרסום הסלולרי.

*קנה מידה גלובלי ונגישות: NielsenIQ היא השחקנית הגלובלית היחידה שמספקת נתונים בקנה מידה שכזה. דרך פלטפורמת Full View™ שלה, חברות המדיה וה-AdTech יכולות להשיג גישה חלקה לנתוני צד א' יקרים מפז, ולשנות לחלוטין את יכולות טרגוט הקהלים שלהן.

 

" NielsenIQיכולה להעצים את חברות המדיה וה-adtech ולאפשר להן לשרת טוב יותר את מותגי ה-FMCG באמצעות תובנות הנתונים המקיפות ביותר הזמינות, המאפשרות נקיטת פעולה", אומר ברט ג'ונס, סמנכ"ל בכיר, ראש גלובלי של חטיבת השותפויות והוורטיקלים החדשים, NielsenIQ. "שיתוף הפעולה עם TransUnion, שמאפשר לחבר את הנתונים שלנו עם פלטפורמות מדיה, מציב אותנו בחזית תהליכי ההגדרה מחדש של עתיד טרגוט הקהלים, תוך אספקת פתרונות ממוקדי פרטיות, והכשרת הקרקע למימושם של קמפיינים משפיעים ומוצלחים יותר".

הזהות של TransUnion מאפשרת לחברות המדיה להתאים את הנתונים של NielsenIQ לתפיסת הזהות שלהן ולהתחיל ליצור קהלים. בשוק שמתקדם לעבר רשתות מדיה קמעונאיות, שיתוף פעולה זה מעצים את חברות המדיה וה-AdTech ומאפשר להן לספק ביצועים איכותיים יותר בעת טרגוט במסגרת האינטרנט הציבורי.

"השותפות האסטרטגית שלנו עם NielsenIQ מאפשרת למשווקי ה-FMCG ולחברות המדיה לספק חוויות מותאמות אישית, ממש כאילו היו בידיהן נתוני צד א' של רשתות המדיה הקמעונאיות", אומרת ג'ולי קלארק, סמנכ"לית בכירה, ורטיקל המדיה והבידור, TransUnion. "יחד, אנחנו מעצבים סביבת פרסום המושתתת על חשיבה קדימה ומתעדפת את הרלוונטיות, האפקטיביות ופרטיות הצרכן".

למידע נוסף אודות מחויבותה הבלתי מתפשרת של NielsenIQ לפרטיות נתונים ולגישה למאגר נתוני צד א' שלה, בקרו בכתובת https://nielseniq.com/global/en/landing-page/media-adtech-hub/ . להבנה מעמיקה יותר של פתרונות השיווק TruAudience של TransUnion, ראו https://www.transunion.com/solution/truaudience..

אודות  NIQ

NIQ היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכנים, והיא מקנה הבנה מלאה של דפוסי התנהגות הרכישה של צרכנים תוך חשיפת מסלולי צמיחה חדשים. בשנת 2023 NIQ חברה ל-GfK, וביחד מביאים שני מובילי תעשייה אלה הישג-יד גלובלי ללא תחרות. NIQ מציגה את התמונה השלמה, Full View™, עם קריאה קמעונאית הוליסטית ותובנות הצרכן המקיפות ביותר - הנמסרות עם אנליטיקה מתקדמת באמצעות פלטפורמות חדשניות.

NIQ היא חברת פורטפוליו של Advent International, עם פעילות ביותר מ-100 שווקים וכיסוי של יותר מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.NIQ.com.

אודות TransUnion (NYSE:TRU)

TransUnion היא חברת בינה ותובנות גלובלית, שלה יותר מ-12,000 עובדים ביותר מ-30 מדינות. אנחנו מבטיחים מהימנות על ידי כך שאנו מוודאים ייצוג אמין של כל אדם בשוק. אנו עושים זאת באמצעות תמונת Tru™ של כל אדם: תצוגה של צרכנים, שמהווה בסיס לפעולה ומגובשת בקפידה. דרך הרכישות והשקעות הטכנולוגיה שלנו, הצלחנו לפתח פתרונות חדשניים שאפשרו לנו להתקדם מן המיצוב הבסיסי שלנו כחברת נתוני אשראי לתחומים כמו שיווק, הונאות, סיכונים וניתוח מתקדם. כתוצאה מכך, הצרכנים והעסקים יכולים לנהל עסקאות בביטחון ולהשיג תוצאות משמעותיות. אנו קוראים לכך Information for Good® - תהליך שיוצר הזדמנויות כלכליות, חוויה חיובית והעצמה אישית עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם. http://www.transunion.com/business

למידע נוסף:

מדיה
ג'יליאן מושר NIQ[email protected]
דיוויד בלומברג TransUnionד - [email protected]

 

מקור:  NIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: NielsenIQ | TransUnion | TruAudience | NIQ |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

ריסקיפייד מכריזה על Ascend 2026: "בינה בתנועה" לעידן הבא של המסחר האלקטרוני .Riskified Ltd ריסקיפייד (NYSE: RSKD), חברה מובילה
Nyxoah מודיעה על השקה מסחרית של Genio® Breakthrough Therapy בהולנד Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH), חברת טכנו
Datavault AI מכריזה על הצטרפותו של חבר היכל התהילה של ההוקי ג'רמי רוניק למוניטיזציה של נתוני ספורט ולהובלה של הבורסה הבינלאומית החלוצית NIL Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
זום משיקה את AI Companion 3.0 עם תזרימי עבודה מבוססי סוכנים, שהופכים שיחות לפעולה היום, Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) חשפה
Denodo נבחרה כמובילה ב-2025 Gartner® Magic Quadrant™ לכלי שילוב נתונים זו השנה השישית ברציפות Denodo, מובילה בתחום ניהול נתונים, הודיעה היום כי
גד מדיקל מקבלת אישור רגולטורי להתחיל מכירה של מכשיר מדידה זוויתי אינטראופרטיבי (RJB) של Ruthless Spine בישראל, בסימן התרחבות משמעותית לאחר NASS ‏Ruthless Spine הודיעה היום כי Gad Medical Ltd קיב
Audiencerate מקבלת סטטוס שותפת Google Customer Match, ומחזקת את מעמדה כספקית נתונים גלובלית ‏Audiencerate, חברת טכנולוגיה בינלאומית המתמחה בפת
Learning Tree International משיקה פתרונות כוח עבודה מבוססי בינה מלאכותית מקיפים כדי להעצים ארגונים וסוכנויות ממשלתיות לנצל את מלוא היתרונות של הבינה המלאכותית בעידן הדיגיטלי Learning Tree International, ספקית מובילה של פתרונ
‏מתג 2X של Xsight Labs מאפשר ללוויינים מהדור הבא של Starlink  לספק קישוריות במהירות ג'יגה-ביט Xsight Labs, חברה מובילה בתחום שבבי הקישוריות עתי
1X מודיעה על שותפות אסטרטגית שתספק עד 10,000 רובוטים הומנואידים לפורטפוליו הגלובלי של EQT 1X, חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה שמאחורי NEO, ה
Bodor Laser מספקת פתרון חיתוך פרופילים מוכלל לייצור פלדה מבנית הוצאות התשתית הפדרליות והוצאות ההון במגזר הפרטי מז
CSG Xponent זוכה להכרה מהאנליסטים המובילים ומהתעשייה עבור ניהול מסע הלקוח ויכולות האנליטיקה חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS), הודיעה היום כי פלטפורמת
Patton זכתה בפרס חדשנות ברמה זהב Patton - יצרנית אמריקאית בעלת שם עולמי של טכנולוגי
12BET חוגגת 18 שנים של כנות, יושרה ומשחקיות אחראית 12BET, שמעצבת את נוף המשחקים המקוונים מאז 2007, חו
 Atos ו- N3XT Sportsמשתפות פעולה להאצת טרנספורמציה וצמיחה דיגיטלית בספורט בערב הסעודית Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מאובטחת
LabelVie מקדמת מהפכה בקמעונאות מזון מבוססת בינה מלאכותית באמצעות שיתוף פעולה ארוך טווח עם SymphonyAI במשך למעלה משני עשורים, LabelVie Group נסמכה על Sy
זום מובילה מהפכה במקום העבודה בשם עובדים בכל מקום, זום הכריזה על השקת קמפיין מות
ExaGrid זכתה ב‑3 פרסי תעשייה חדשים במסגרת פרסי MSP Channel Awards ExaGrid®, הפתרון היחיד בתעשייה לאחסון גיבוי רבR
Atos מקדמת את חזון סעודיה 2030 עם טכנולוגיות ספורט ודיגיטל מובילות במהדורה השנייה של כנס הכדורגל העולמי בריאד Atos, מובילה עולמית בטרנספורמציה דיגיטלית מונעת בי
Outpost24 רוכשת את חברת הסייבר הישראלית Infinipoint ומרחיבה את פעילותה לשוק ה–Zero Trust Workforce Access Outpost24, אחת החברות המובילות באירופה בניהול חשיפ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)