Digital 2024: משתמשי המדיה החברתית העולמיים עוברים את ציון הדרך 5 מיליארד

דרוג:

 

Digital 2024: משתמשי המדיה החברתית העולמיים עוברים את ציון הדרך 5 מיליארד

דו"ח חדש מגלה כי בשנה האחרונה נרשמו בממוצע 8.4 משתמשי מדיה חברתית חדשים בשנייה בעולם

סן פרנסיסקו, 30 בינואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

Meltwater, מובילה עולמית במדיה, אינטליגנציה חברתית וצרכנית, ו-We Are Social, סוכנות הקריאייטיב בהובלה  חברתית, פרסמו את Digital 2024, הדו"ח השנתי האחרון שלהם על מדיה חברתית ומגמות דיגיטליות ברחבי העולם.

בשנה מלאה בציוני דרך דיגיטליים, דו"ח Digital 2024 מראה כי זהויות משתמשים פעילים במדיה חברתית* חצו את קו ה-5 מיליארד (5.04 מיליארד), שווה ערך ל-62.3% מאוכלוסיית העולם. הסך העולמי גדל בשנה האחרונה ב-266 מיליון - גידול שנתי של 5.6%.

משתמש המדיה החברתית הטיפוסי מבלה כעת שעתיים ו -23 דקות ביום בפלטפורמות החברתיות המועדפות עליו, ומשתמש ב -6.7 פלטפורמות בכל חודש. לטיקטוק יש את הזמן הממוצע הגבוה ביותר למשתמש אנדרואיד מכל פלטפורמה חברתית בעולם, עם 34 שעות בחודש מרשימות - שווה ערך ליותר משעה ביום בשימוש בפלטפורמה. במקום השני נמצאת יוטיוב, כאשר המשתמש הממוצע מבלה קצת יותר מ-28 שעות בחודש באפליקציית האנדרואיד שלה.

מבחינת הפלטפורמה החברתית 'האהובה' בעולם, אינסטגרם לקחה את הכתר מהזוכה של השנה שעברה, וואטסאפ. Digital 2024 מראה כי 16.5% ממשתמשי האינטרנט בגילאי 16 עד 64 מחשיבים את אינסטגרם לפלטפורמה האהובה עליהם ביותר, מה שדוחף את וואטסאפ למקום השני עם 16.1%.

Digital 2024 הוא דו"ח בן יותר מ- 550 עמודים המכסה נקודות נתונים מכל רחבי המערכת האקולוגית המקוונת, ממדיה חברתית למכשירים חכמים, משחקים למסחר חברתי.

דגשים מרכזיים נוספים מהדו"ח כוללים:

*משתמש האינטרנט הטיפוסי מבלה כעת 6 שעות ו -40 דקות באינטרנט בכל יום - עלייה של 3 דקות ביום, או 1 אחוז, משנה לשנה.

*פייסבוק - שחוגגת את יום הולדתה ה-20 ב-4 בפברואר - הגדילה את היקף המודעות העולמי שלה ביותר מ-200 מיליון ב-12 החודשים האחרונים, והציגה צמיחה שנתית של 10.5%.

*לינקדאין, סנאפצ'ט, WeChat ופינטרסט דיווחו כולן על צמיחה חזקה במספר המשתמשים משנה לשנה.

*ההוצאה על מודעות דיגיטליות גדלה ב-10% משנה לשנה, עם כמעט 720 מיליארד דולר שהושקעו במודעות דיגיטליות ב-2023. ההוצאה על מודעות חברתיות עלתה ב-9.3% ל-207 מיליארד דולר, וההשקעה בפעילויות של משפיענים גדלה ב-17%.

*משתמש האינטרנט הטיפוסי מבלה כיום 17 דקות ביום פחות בצפייה בתכני טלוויזיה מאשר בתקופה זו בשנה שעברה - ירידה של 8.2% משנה לשנה.

*בניתוח עשיר של האשטאגים בטיקטוק, Digital 2024 מדווחים כי טיקטוקים שתויגו עם #fyp (עבור הדף שלכם) צברו בסך הכול 55 וחצי טריליון צפיות - מה שהופך אותו להאשטאג המוביל של הפלטפורמה.

אלכסנדרה סאאב ביירטס, מנהלת אסטרטגיה ראשית ב- Meltwater, אמרה: "כשהמדיה החברתית נכנסת לפרק הבא שלה עם יותר מחמישה מיליארד משתמשים, הבנת דפוסי השימוש, המעורבות והמגמות המתפתחות היא חיונית כדי לעזור למותגים למצוא את הקול הייחודי שלהם בתוך כל השיחות המקוונות. עלייתה של טיקטוק, יחד עם הסטטוס 'המועדף' של אינסטגרם וצמיחתן של פלטפורמות נטוורקינג מקצועיות כמו לינקדאין, מציירות תמונה של העדפות מתפתחות. עם כל כך הרבה אפשרויות פלטפורמה, מותגים צריכים להבין באמת לאן קהל היעד שלהם הולך למידע - ולעצב נרטיבים משכנעים שמעסיקים אותם בדיוק ובאותנטיות שאין שני להם".

נתן מקדונלד, מייסד שותף ומנכ"ל קבוצת We Are Social, אמר: "המדיה החברתית ממשיכה להיות חלק חיוני מהדרך שבה אנו מתחברים זה לזה, החל מבניית קהילות ועד מחקר רכישות וכל מה שביניהם. הפופולריות המתמשכת של טיקטוק שינתה את האופן שבו אנשים מתנהגים ברשת - סושיאל הוא לא מקום שבו גישת שידור עובדת עבור מותגים, והחשיבות של חשיבה חברתית לפני הכול מעולם לא הייתה חשובה יותר. זה מעודד לראות צמיחה חזקה במספר פלטפורמות חברתיות, שכל אחת מהן מציעה משהו שונה, בין אם זה פינטרסט למסחר חברתי או פייסבוק לחיבור עם קהילות. עבור משווקים, הבנת הניואנסים של הפלטפורמה - וכיצד להשתמש במדיה החברתית כדי להתחבר בדרכים רלוונטיות מבחינה תרבותית - תהיה חיונית מתמיד".

*זהויות משתמשים במדיה חברתית עשויות שלא לייצג אנשים ייחודיים

כדי להציג ולהוריד את הדו"ח, בקרו בכתובת:

 https://www.meltwater.com/en/global-digital-trends

למידע נוסף, אנא צרו קשר עם:
Kelly Costello
[email protected]

אודות Meltwater

Meltwater מעצימה חברות עם חבילת פתרונות הכוללת מודיעין מדיה, חברתי, צרכני ומכירות. על ידי ניתוח כ-1 מיליארד פיסות תוכן מדי יום והפיכתן לתובנות חיוניות, Meltwater משחררת את היתרון התחרותי כדי להשיג תוצאות. עם 27,000 לקוחות גלובליים, 50 משרדים בשש יבשות ו-2,300 עובדים, Meltwater היא השותפה המועדפת בתעשייה עבור מותגים גלובליים שמשפיעים. קבל מידע נוסף בכתובת meltwater.com.

אודות We Are Social

אנחנו סוכנות קריאייטיב גלובלית בהובלה חברתית, עם מומחיות ללא תחרות במדיה חברתית. עם למעלה מ-1,300 עובדים ב-19 משרדים ברחבי העולם, אנו מספקים נקודת מבט גלובלית ללקוחותינו בתקופה שבה המדיה החברתית מעצבת את התרבות.

אנחנו ממציאים רעיונות ששווה לדבר עליהם. אנו מבינים התנהגויות חברתיות בתוך קהילות, תרבויות ותת-תרבויות מקוונות, המשתרעות על פני הנוף החברתי והגיימינג. אנחנו עובדים עם המותגים הגדולים בעולם, כולל אדידס, סמסונג, נטפליקס וגוגל, כדי להגיע לאנשים הנכונים בצורה אסטרטגית, רלוונטית ויעילה.

We Are Social היא חלק מ- Plus Company.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.wearesocial.com 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769



תגיות של המאמר: Meltwater |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

העדשות הכפולות של C30 Dual מעניקות להורים יד מסייעת IMILAB, מובילה בטכנולוגיית בית חכם, תשיק את IMILAB
BlinkOps משיקה את הפלטפורמה הראשונה ללא קוד לבניית סוכני אבטחה עבור צוותים ארגוניים BlinkOps, הפלטפורמה המובילה בתחום האוטומציה של האב
Imricor מתחילה בניסוי VISABL-VT ‏ Imricor Medical Systems, Inc. ("החברה" או Imrico
HYCU® חושפת את R-Shield™ כדי לספק כיסוי חוסן סייבר מוחלט עבור סביבות תוכנה כשירות, מחשוב ענן וגם סביבות IT מקומיות HYCU, Inc, מובילה בתחום ההגנה על נתונים מודרניים ע
81% מצוותי אבטחת הסייבר רואים באוטומציית אבטחה מבוססת בינה מלאכותית עדיפות אסטרטגית – חשיפה של סקר שנערך על ידי BlinkOps BlinkOps, פלטפורמת אוטומציית האבטחה המובילה בשוק,
חברת הסטרטאפ Axibo AI מווטרלו הבטיחה 12 מיליון דולר כדי להיות חלוצה בפיתוח רובוטים דמוי אדם ש-'מיוצרים בקנדה' Axibo Inc, חברה חדשנית בתחום הרובוטיקה שפועלת מווט
ניצחונות לבינה המלאכותית בתחרות הנחשבת ביותר לרחפנים אוטונומיים באבו דאבי ליגת המרוצים לרחפנים אוטונומיים של אבו דאבי (A2RL)
OMP ממוקמת גבוה מכולן בקטגוריית יכולת הביצוע ב-Gartner® Magic Quadrant™ לשנת 2025 עבור פתרונות תכנון שרשרת אספקה OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, הוכ
AI-Media חושפת את LEXI Voice בתערוכת NAB 2025 - זמין גלובלית עם תרגום קולי מועצם בינה מלאכותית AI-Media (ASX: AIM), מובילה עולמית בטכנולוגיית כתו
Zoom Workplace for Frontline זמין כעת כדי לשפר את התקשורת במשמרת ואת ניהול העבודה לעובדים בשטח Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הכריזה היום
GA-ASI מכריזה על השקעות טכנולוגיות מאירוע Blue Magic Netherlands General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
VeriSilicon משיקה מעבד גרפי OpenGL ES עם צריכת הספק נמוכה ביותר וביצועי 3D/2.5D היברידיים להתקנים לבישים VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת GCNano
VeriSilicon חושפת את VC9000D_LCEVC: מפענח וידאו LCEVC יעיל במיוחד התומך ב-8K Ultra HD ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על השקת VC900
Gradiant זוכה בפרס הזהב בטקס פרסי Edison לשנת 2025 עבור ForeverGone PFAS Removal and Destruction ‏Gradiant, חברה מובילה בעולם בתחום הטיפול המתקדם ב
SolarWinds מציגה באירועים הגלובליים של GITEX 2025 ‏SolarWinds (NYSE:SWI), ספקית מובילה של תוכנה פשוט
ExaGrid מרעננת את משפחת המוצרים שלה בדגמים חדשים ומוציאה את גרסה 7.2.0 ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
GA-ASI חתמה על עסקת שיתוף פעולה עם Hanwha מדרום קוריאה General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bitget משיקה את Bitget Onchain כדי להעניק למשתמשי CEX גישה מוקדמת לנכסי בלוקצ'יין מבטיחים Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
DPI מקבלת את אישור ISO 27001 היוקרתי על ניהול אבטחת מידע ‏Datalec Precision Installations (DPI), ספקית מובי
GA-ASI מרחיבה את יכולת הכיוון למטה עבור MQ-9B SeaGuardian® General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)