Equativ חושפת את Maestro by Equativ: פלטפורמת אצירת התוכן מקצה להקצה המתקדמת ביותר שלה לשיפור ביצועי הקמפיין ועבור שליטה רבה יותר למפרסמים

דרוג:

Equativ חושפת את Maestro by Equativ: פלטפורמת אצירת התוכן מקצה להקצה המתקדמת ביותר שלה לשיפור ביצועי הקמפיין ועבור שליטה רבה יותר למפרסמים

החלוצה בטכנולוגיית אצירת התוכן חושפת את פתרון הדור הבא שנועד לאפשר עסקאות יעילות ושקופות וחלוקת ערך הוגנת לאורך האקו סיסטם של הפרסום הדיגיטלי

 

ניו יורק, 22 בינואר 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

 

Equativ, חברת פרסום דיגיטלי (אד-טק) עצמאית וגלובלית, הודיעה על שדרוגים בפלטפורמת אצירת התוכן המוכללת שלה, Equativ Buyer Connect (EBC), שתכונה מעתה Maestro by Equativ, מערכת ניהול המרכזת קמפיינים פרוגרמטיים ומספקת לרוכשי מודעות גישה ישירה לאספקה ​​בקנה מידה גדול ובאיכות גבוהה. מאז השקת פלטפורמת אצירת התוכן שלה לפני ארבע שנים, Equativ אספה משוב מלמעלה מ-500 סוכנויות מדיה (כולל כל שש סוכנויות הפרסום הגדולות), מפיקים ואוצרי נתונים - שיצרו ביחד יותר מ-30,000 עסקאות שהנתונים לגביהן נשמרו - שתרם לשכלול ולהשקה של Maestro by Equativ המשופר. התפתחות זו מעניקה לאוצרי תוכן שליטה רבה יותר באמצעות ממשק ממוטב המאפשר להם להגדיר קריטריונים מדויקים למיקומי מודעות תוך הבטחת קמפיינים שמתיישרים עם הסטנדרטים של הבטיחות, הרלוונטיות והקיימות של המותג, ובסופו של דבר מניבים תוצאות טובות יותר.

"אנו אסירי תודה ל-Equativ על תמיכתם ביצירת מלאי תוכן עבור הקמפיינים שלנו, מה שמוביל ל-CTR טוב יותר, יותר צפיות וטווח הגעה רחב יותר", אמר סבסטיאן אורדווויני (Sebastián Orduvini), מנהל התחום הפרוגרמטי ב-OMG Marketplace. "זה מדגיש את ההשפעה של Maestro יחד עם המחויבות של Equativ למצוינות וחדשנות בפרסום".

קטע מדיה הנלווה להודעה זו זמין על ידי לחיצה על קישור זה

Maestro by Equativ מתגאה בטווח הגעה עולמי הכולל אינטגרציה ישירה עם יותר מ-70 DSP ולמעלה מ-30 ספקיות נתונים, כולל LiveRamp, Lotame, IAS, Audigent ועוד כדי להוציא את המרב מכל קמפיין. הממשק האינטואיטיבי והתמיכה המותאמת המוצעת ב-19 מדינות מבטיחים אימוץ ותפעול קלים ברחבי העולם. חלק מהתכונות המורחבות של Maestro  המשופר מבית Equativ כוללות:

*יכולות נתונים מתקדמות: שילוב חלק של נתוני צד ראשון, פתרונות ללא קובצי Cookie, מזהים חלופיים ותמיכה בספקי נתונים אגנוסטיים עבור תרחישי שימוש מגוונים כגון מיקוד והגבלת תדרים.

* Meta Deals for Optimization: כלים מתקדמים לניהול עסקאות המאפשרים תפעול יעיל ותוצאות טובות יותר עבור רוכשי הקצה.

*הפעלת מסע פרסום: לאוצרים יש את היכולת לבצע עסקאות ישירות תוך מינוף המלאי הישיר ברמת הפרמיום של Equativ.

בנוסף, תכונות חדשות המקושרות למורשת המומחיות של Sharethrough ישוחררו בעתיד הקרוב:

*שיפורים יצירתיים: פתרונות יצירתיים בלעדיים המגובים במחקר שנועדו לשפר את הביצועים והמעורבות.

*GreenPMPs™: באמצעות פתרון מיתוג פשוט וייחודי, אוצרים יוכלו להפחית את פליטות גזי החממה הנובעים מהקמפיינים שלהם על ידי הסרת אתרי סיכון אקלים עם פליטות גבוהות שלא לצורך, כפי שנמדד ברמת מכלול 3.

"כשפיתחנו את אצירת התוכן מהדור הראשון שלנו ב-2020, המטרה שלנו הייתה יצירת ערך עבור רוכשי מדיה ועבור מפרסמים כאחד", אמר פרג ווהרה (Parag Vohra), מנהל הכנסות ראשי ב-Equativ. "ככל שהשוק וצרכי ​​הלקוחות התפתחו, שיללנו את פלטפורמת אצירת תוכן המוכללת האינטואיטיבית שלנו, כדי להציע לרוכשי מודעות שליטה ללא תחרות, מה שמאפשר להם לייעל אסטרטגיות רב-ערוציות, למנף נתוני צד ראשון ולהגדיר את קנה המידה של הקמפיינים באופן יעיל יותר תוך תמיכה באקו סיסטם הרחב יותר".

"מאסטרו עוזרת לנו להגיע ליותר משתמשים ולהשתמש בפורמטים שונים של מודעות, באופן מקומי וגם בינלאומי", אמר פיוטר וויקטור (Piotr Wiktor), ראש תחום מסחר פרוגרמטי ושותפויות ב-IPG Mediabrands. "אפשרויות הבחינה של הפלטפורמה מאפשרות לנו להקצות טוב יותר את תקציבי הלקוחות, ועל ידי השוואת ביצועים באמצעות ה-DSP שלנו, אנו בוחרים בפלטפורמות עם החזר ההשקעה הטוב ביותר. הפתרונות של Equativ מציעים בדרך כלל ביצועים טובים יותר מאלו של המתחרים, ותמיד היינו מרוצים מהתמיכה שלהם כשהם עוזרים לעסק שלנו לצמוח בכיוון הנכון".

"Equativ הייתה פנטסטית, וסיפקה הכשרה ותמיכה רבי ערך", אמרה אליסה אלן (Alyssa Allen), סגנית נשיא לתפעול מסחרי ב-Frameplay. "הם עזרו לנו להפעיל קמפיינים של מותגים במשחקים בשבריר מהעלויות המסורתיות, כשהם מגיעים לקהלים מאוד מעורבים".

למידע נוסף על Maestro by Equativ, בקרו באתר האינטרנט שלנו כאן.

 

לפניות בנושא מדיה, אנא צרו קשר: Caroline Millié Figueiredo בכתובת: [email protected]

 

אודות Equativ


Equativ, פלטפורמת מודעות עצמאית מובילה, מביאה קנה מידה גדול ופשטות לפרסום דיגיטלי. לאחר המיזוג האחרון שלה עם Sharethrough ורכישת Kamino Retail, מפרסמים, בעלי מדיות ושותפים טכנולוגיים מסתמכים על שירותי ה-SSP המתקדמים, אצירת התוכן והטכנולוגיה הקמעונאית של Equativ כדי להשיג תוצאות עסקיות מרביות. עם התמקדות בווידאו פרוגרמטי, CTV ופתרונות מונעי נתונים, וכשהפרטיות עומדת בראש, Equativ מאפשרת ללקוחות לפעול באקו סיסטם הדיגיטלי תוך הגנה על פרטיות הצרכן. המומחיות הגלובלית של החברה מגובה גם על ידי צוות של מעל 750 עובדים ב-19 מדינות.

הצוותים הבינלאומיים של Equativ, שהמטה שלה נמצא בפריז ובניו יורק, מחויבים למימוש ההבטחה של פרסום דיגיטלי adtech, ומבטיחים חילופי שווי הוגן ברחבי המערכת האקולוגית. www.equativ.com / @equativ / https://www.linkedin.com/company/equativ

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

 

https://www.youtube.com/embed/_L2rgnOnHKA

 

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Equativ | Maestro by Equativ |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Internexa משיקה PoP בדאטה סנטר של HostDime בבוגוטה, קולומביה HostDime, חברת דאטה סנטרים גלובלית המספקת שירותים
Quantexa נבחרה כחדשנית טכנולוגית ברשימת InsurTech100 לשנת 2025 Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
משתמשי Denodo משיגים החזר השקעה של 345%, זמן לתובנות מהיר פי 3-4 ויתרונות נוספים, כאשר הם נפרסים לצד אגמי נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על הזמינ
AWS ו-SAP מרחיבות את שיתוף הפעולה לקידום הריבונות הדיגיטלית ברחבי אירופה ‏Amazon Web Services. (AWS), חברת Amazon.com ‏(נאס
זום זכתה בפרס Magic Quadrant של Gartner לשנת 2025 בתחום תקשורת מאוחדת כשירות זו השנה השישית ברציפות Zoom Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
VeriSilicon משיקה פלטפורמת IP אלחוטית (FD-SOI) עבור יישומי IoT מגוון ומוצרי חשמל VeriSilicon ‏(688521.SH) הציגה היום את פלטפורמת ה-
Founders Fund ו-Sequoia תומכות בסטארטאפ הבינה המלאכותית הברזילאי Enter בהיקף של 350 מיליון דולר בהימור על השוק המשפטי הקשה בעולם בברזיל יש כמעט 80 מיליון תביעות משפטיות פעילות - פ
NanoQT מודיעה על סגירה ראשונה בהיקף של 14 מיליון דולר במימון באמצעות סדרה A כדי להגדיר מחדש את המחשוב הקוונטי Nanofiber Quantum Technologies, Inc (NanoQT), חברת
Mavenir נבחרה בידי Iridium לספק באופן גלובלי ליבת רשת לשירותי NB-IoT ו-D2D מבוססי לוויין Mavenir, ספקית תשתית הרשתות מבוססת הענן שבונה את ע
Nyxoah מספקת עדכון על הנוכחות המורחבת במזרח התיכון Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
פסיפיק גרין קיבלה היתר תכנוני לפארק האנרגיה של פורטלנד שיציע הספק של 1 גיגה-וואט / 2.5 גיגה-וואט שעה פסיפיק גרין, חברה גלובלית לאחסון אנרגיה בסוללות, ה
מכון המחקר TII מאבו דאבי בשיתוף עם NVIDIA משיקים את מעבדת המחקר המשותפת הראשונה של NVAITC לבינה מלאכותית ורובוטיקה במזרח התיכון המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), זרוע המחקר היישומי
ליין מערכות המטוסים ללא טייס של GA-ASI עובר את 9 מיליון שעות הטיסה פעילות הטיסה המתמשכת של מטוס הקרב השיתופי החדש YFQ
פתרונות ההגנה מפני הונאות מבוססי הבינה המלאכותית של Mavenir זכו בפרס של FutureNet Asia עבור חדשנות בחוויית לקוח חבילת ההונאה והאבטחה המשולבת ביותר של Mavenir מעצי
Zoom Cares מתחייבת להשקיע 10 מיליון בדמוקרטיזציה של חינוך לבינה מלאכותית ולהרחבת הזדמנויות Zoom Cares (נאסד"ק: ZM ) הכריזה על התחייבות בשיעור
זום חשפה את AI Companion 3.0 ב-Zoomtopia 2025 לשיפור השימוש בסוכני בינה מלאכותית ברחבי פלטפורמת Zoom Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה עידן
Denodo Platform 9.3 זמינה כעת עם תמיכה פורצת דרך בחדשנות בינה מלאכותית Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה על תמיכה
UBiqube משחררת לראשונה בתעשייה את SASE Map עם מבט מקיף על ארכיטקטורת הענן של SASE UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
אירוע Blue Magic Netherlands השני נקבע ל-18 בנובמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
חברת Quest Software מכריזה על אסטרטגיית חברה חדשה ופלטפורמת ניהול נתונים מאוחדת להצלחה בתחום הבינה המלאכותית Quest Software, מובילה עולמית בניהול נתונים, אבטחת
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)