כנס השירות וחווית הלקוח של המי"ל – 1/4/2014

דרוג:

המי"ל יקיים את כנס השירות וחווית הלקוח השנתי בסימן האבולוציה של השירות

הכנס יתקיים ביום ג', 1 באפריל 2014, בכפר המכביה ברמת גן

כוחם העולה של הצרכנים לצד מהפכת הדיגיטל, המובייל והרשתות החברתיות מחייבים כיום את החברות והארגונים לבחון מחדש ובאופן מתמיד את רמת השירות וחוויית הלקוח שהם מעניקים ללקוחותיהם. מתן מענה מקצועי ללקוח כבר מזמן אינו מספק נוכח רמת הציפייה הגבוהה של הצרכנים לקבל שירות מרגש, מפתיע ועם חוויית לקוח מהנה. כל אלה הביאו למהפכות בעולם השירות בארגונים שעבר תהליך אבולוציוני של ממש.

נושא זה של האבולוציה של השירות יעמוד במרכז כנס השירות וחווית הלקוח השנתי שיקיים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

כנס השירות וחוויית הלקוח השנתי, המתקיים זאת השנה השישית, מזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים והפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח, במסגרתו מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים  בתחום הניהול, השירות, השיווק, הפרסום  והאסטרטגיה העסקית.

השנה הדוברת המרכזית בכנס תהיה אליסיה מאת'סון, יועצת עסקית בינלאומית מובילה בתחום ,אשר  עבדה כ-20 שנה בחברת דיסני העולמית ועיצבה שם את חווית הלקוח עבור לקוחות החברה. כזו שגרמה ותגרום  להם לחוויה בלתי נשכחת.  הרצאתה בכנס תחת הכותרת "העידן החדש בחוויית הלקוח" תחשוף בפני המשתתפים את האסטרטגיות והנוסחה להצלחה בתחום השירות ויצירת חוויית לקוח, שתאפשר לארגונים לרכוש יתרון תחרותי לאורך זמן, עם תוצאות שניתן לראות כבר בטווח הקצר.

כמו כן במסגרת הכנס יוכרזו  החברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח, הנערכת זאת השנה ה-13 , ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. כבכל שנה ניגשים לתחרות עשרות חברות שהובילו מהלכי שירות מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות והזוכים יהיו אלו שנבחרו על ידי צוות השופטים של התחרות.

לדברי לירז כהן, מנהלת המי"ל , "כנס השירות השנתי הוא אחת מהפעילויות המרכזיות שאנו מובילים במהלך השנה במטרה לקדם את העשייה בנושא זה ואת העוסקים בתחום. לנוכח האתגרים הרבים בשירות והצורך של החברות לרכוש את אמונם וליבם של הצרכנים, הכנס מספק הזדמנות מצוינת למשתתפים להיחשף וללמוד על המגמות החדשות והמרכזיות בתחום השירות בצורה חווייתית ומרתקת מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו".

הכנס יתקיים ביום ג', 1 באפריל 2014, בכפר המכביה. ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-6711954 או היכנסו לאתר הכנס : http://www.sherut.hamil.co.il/

 

 

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל ) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, Coaching, שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, רכש ולוגיסטיקה. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק כנסים, תחרויות ופורומים מובילים, כדוגמת Effie Awards, הועידה השנתית למנהלים, כנס ותחרות השירות ועוד. למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/

 


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Zoom משיקה פתרונות סוכני בינה מלאכותית חדשים כדי לחסוך זמן וכדי להניע קשרים Zoom Communications, Inc. זום (נאסד"ק: ZM) הציגה ה
Xsight Labs E1 מבצעת השלמה ראשונה בענף של אימות SONiC-DASH Hero 800G ‏Xsight Labs, חברה מובילה למוליכים למחצה ללא ייצור
F5: ארגונים זקוקים לאסטרטגיות מוכנות פרואקטיביות לעידן הפוסט-קוונטי F5: ארגונים זקוקים לאסטרטגיות מוכנות פרואקטיביות ל
DASA, ספקית האבחון הגדולה ביותר באמריקה הדרומית, בוחרת בפלטפורמת ההדמיה הארגונית של AGFA HealthCare עם חתימה על הסכם דגל DASA (Diagnósticos da América SA) המפעיל
חדשנות חלוצית בתשלומים: כיצד Bitget Wallet בוחנת שילוב קוד QR עבור Web3 Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Altimetrik ו-SLK Software משתפות פעולה ליצירת מרכז עוצמתי ראשון לשירותים הנדסיים עם בינה מלאכותית Altimetrik, חברה לפתרונות AI הנדסיים בתחום הנתונים
ExaGrid מרחיבה את השותפות עם Cohesity באמצעות הסמכת אינטגרציות חדשות, ומאפשרת אחסון גיבוי חלק עבור לקוחות Cohesity NetBackup ו-DataProtect ‏ExaGrid ®, ספקית אחסון הגיבוי העצמאית הגדולה, הכר
Mitiga חושפת את Helios AI: מנוע SecOps אוטומטי המקצר את תהליך סדרי העדיפויות בחירום ב-90% מיטיגה ‏Mitiga, פלטפורמת זמן האמת היחידה בענן לזיה
Synchronoss קיבלה הסמכה עבור EU-U.S. Data Privacy Framework Synchronoss Technologies, Inc. (Synchronoss"") (נ
Gradiant מכריזה על המתקן המשולב המלא הראשון בעולם לייצור ליתיום ממים עודפים משדות נפט Gradiant, מובילה עולמית בניצול של מים ומשאבים, הכר
VeriSilicon מרחיבה את משפחת מוצרי ה-DSP שלה עם סדרת ZSP5000 Vision Core הבדוקה להקניית בינה בהתקני הקצה ‏VeriSilicon ‏(688521.SH) הוציאה היום לשוק את סדרת
IdentiFlight משתפת פעולה עם Aerovantage כדי להציע הגנה על ציפורים מונעת בינה מלאכותית בחוות רוח בצ'ילה Boulder Imaging הודיעה על שותפות אסטרטגית עם Aerov
Bitget מצטרפת לפורטל Sahyog של I4C בהודו כדי לתמוך באכיפת החוק המקומית Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
הופעת הבכורה של Global Electronics Association הגיעה: שם חדש שנושא לגבהים את מורשתה בת 70 השנים של IPC כקול המוביל של תעשיית האלקטרוניקה עם נפח שוק של 6 טריליון דולר פרק חדש מתחיל עבור IPC עם הפיכתה הרשמית ל-Global E
ZeptoMetrix משיקה בקרת H5N1 עם טכנולוגיית חלקיקים דמויי נגיפי חיידקים (PLP) ZeptoMetrix® שמחה להכריז על השקת NATtrol™ Influenz
Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי במפגן ראוי שמתאים לפולקלור של עמק הסיליקון, Ditchi
CSG ו-AWS מאיצות את שיתוף הפעולה ביניהן לצורך האצת המעבר לענן בשירותי תקשורת ובשירותים פיננסיים בכלכלה גלובלית המתפתחת במהירות, חברות המספקות שירו
Ververica מכריזה על שותפות עם Aiven - מעצימה ארגונים מובילים ליצירת ערך מהנתונים שלהם בזמן אמת ‏Ververica, היוצרת המקורית של Apache Flink®‎ והמוב
פתרונות בינה מלאכותית בקצה מהדור הבא עבור העולם האמיתי: ניווט אוטונומי לרחפנים, למעקב ורובוטיקה Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
Gevers מתחילה עידן חדש של ניהול קניין רוחני של לקוחות עם השקתה של AQX Law Firm של Anaqua Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותים טכנולוג
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)