GoWit מקימה את האקוסיסטמה המסחרית הגדולה ביותר באזור EMEA למדיה קמעונאית

דרוג:

GoWit מקימה את האקוסיסטמה המסחרית הגדולה ביותר באזור EMEA למדיה קמעונאית

ניוארק, דלוור, איסטנבול, תורכיה ודובאי, איחוד האמירויות, 30 בספטמבר 2025, (BUSINESS WIRE):

‏GoWit, מובילת אדטק גלובלית בתחום המדיה הקמעונאית מרובת הערוצים, הכריזה על השקת GoWit Commerce Media, פלטפורמת פרסום מאוחדת המקשר בין קמעונאים, מותגים וסוכנויות. GoWit תחליף פתרונות חלקיים ותחבר למעלה מ-7,000 מותגים וסוכנויות עם קמעונאים מובילים בלמעלה מ-20 שווקים, ליצירת רשת הפרסום הגדולה ביותר באזור EMEA. היקף המדיה המסחרית צפוי להגיע עד שנת 2027 לסך של 220 מיליארד דולר, והפלטפורמה תספק למפרסמים ולבעלי המדיה את קנה המידה, התקינה והפשטות להם הם זקוקים.

פורצים את מחסומי הענף

המדיה הקמעונאית הולכת ומתרחבת במהירות, אך התהליך איטי בשל פיצול משאבים, עלויות גבוהות ופערי אומדנים. על פי נתוני IAB Europe, מפרסמים מדווחים כי גורמי ההאטה המשמעותיים ביותר הם פיצול משאבים (51%) וחוסר תקינה (53%), ואילו הקמעונאים מצביעים על תהליך ההקמה התפעולית (54%) ועלויות (40%).

GoWit תיתן מענה לאתגרים הללו באמצעות איחוד של פתרונות לפלטפורמה יחידה, תוך פישוט הפעילות, שחרור תקציבים ועידוד ביצועים ברי מדידה.

עידוד הצמיחה באמצעות שותפויות

השותפויות הן הליבה של המדיה הקמעונאית והמסחריות של GoWit במקומות בהם הדרישה, הטכנולוגיה ופעילות הפרסום מתכנסות לאקוסיסטמה יחידה ומקושרת. שיתוף הפעולה עם Heureka Group, ‏CarrefourSA, ‏Beymen, ‏Kingfisher (Koçtaş), ‏Raneen, ‏Mumzworld, ‏ו-Toters Delivery מאפשרים פעולה בקנה מידה חסר מתחרים ברחבי אירופה ו-MENA. שותפויות עם Tooplay, ‏The Trade Desk DSP, ‏Akinon, ‏Spike E-Media, ‏Goldbach, ו-Craftware בתחום הטכנולוגיות והמכירות מרחיבות את התפוצה השיטתית ואת המומחיות.

*בשוויץ, מארק מג’ג'י, מנהל פיתוח עסקי ב-Goldbach Group AG, הוסיף: "אנו שואבים עידוד רב מהידיעה שנוכל לסמוך על שותפות מועילה מעין זו עם גוף בעל יכולות, במסע שלנו ברחבי המדיה הקמעונאית בשוויץ".

"GoWit היא אבן היסוד שמניעה את חזונה של Spike למנף את המדיה הקמעונאית ואת המסחר ברחבי המזרח התיכון", הוסיף רמי טייבה מ-Spike E-Media.

 

פלטפורמה מאוחדת לקמעונאיםלמותגים ולסוכנויות

מרכז הפרסום מונע הבינה המלאכותית של GoWit מאפשר:

  • לקמעונאים להשתלב תוך דקות, להפעיל פרסומות מרובות ערוצים (תצוגה, רשימות ממומנות, וידאו, מחוץ לאתרים ובחנויות), ולהתחבר לדרישה של המפרסמים.
  • למותגים ולסוכנויות לצורך ביצוע קמפיינים מרובי קמעונאים תוך שימוש בכלי שירות עצמי לצורך סגמנטציה.

 "עתיד הפרסום שייך לאלה שמקשרים את המסחר עם הנתונים וההקשר", אמר אמרא אדסן, מנכ"ל GoWit. "יצירת האקוסיסטמה הגדולה ביותר באזור EMEA תעזור לכל גורם להפוך את הנתונים להזדמנויות מדיה ניתנות למדרוג".

אודות GoWit

GoWit היא חברת האדטק המובילה שמקימה את הרשת המסחרית והמדיה הקמעונאית הגדולה באזור EMEA. הפלטפורמה של החברה משלבת את הטכנולוגיה הטובה ביותר, את פעילות הפרסום ואת הדרישה למקסום הרווח והרלבנטיות.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/20250929777651/en

אנשי קשר

GoWit
 בגנץ’ סויונוב
 ‎+905416333166
 [email protected]   

מקור: GoWit

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: GoWit |

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

Equativ ו-Sharethrough יפעלו מעתה תחת המותג Equativ, ויבססו את מעמדם הגלובלי כפלטפורמת מדיה מובילה מקצה לקצה Equativ הכריזה על איחוד מלא של Sharethrough לתוך ה
Multiply Group מאירה את העולם עם השקת Multiply Media Group, יוצרת מרכז מדיה עוצמתי באיחוד האמירויות Multiply Group (ADX: MULTIPLY), חברת האחזקות וההשק
דגלים ממותגים לעסקים: הבחירה המושלמת לקידום המותג בעידן השיווק המודרני, דגלים ממותגים הפכו לאחד הכלי
קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
להתחיל הליך קידום אתרים בגוגל בשנת 2021 רוצים לקדם אתרים ולא יודעים איך מתחילים? הגעתם למק
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)