|
דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Equativ משיקה את Media Planning Agent לשיפור יעילות הקונים ולשיפור תוצאות של קמפיינים עם בנייה מעל Maestro by Equativ, זהו הראשון מבין חבילת סוכני בינה מלאכותית מלאה של Equativ עבור קונים, והוא מפשט את תכנון המדיה, מניע החלטות חכמות יותר, החזר השקעה במודעות גבוה יותר וביצועים ניתנים להרחבה ניו יורק, 9 בדצמבר 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – Equativ, פלטפורמת המדיה העצמאית המובילה, הכריזה היום על ההשקה הגלובלית של Media Planning Agent, מתכנן משותף מבוסס בינה מלאכותית המוטמע ישירות בפלטפורמת Maestro של Equativ. Media Planning Agent, המבוסס על תשתית ה-SSP של Equativ, הופך את תדריכי המדיה לאסטרטגיות מובילות לעסקאות מעשיות, ועוזר לסוכנויות ולמפרסמים לתכנן מהר יותר, לבצע בדיוק ולשפר את התוצאות תוך שמירה על שקיפות ובקרה באופן מלא. "עם סוכני תכנון המדיה שלנו, הסוחרים נמצאים כל הזמן בכסא הנהג, והסוכן עושה את העבודה הקשה", אמר בן סקינאזי (Ben Skinazi), מנהל שיווק ראשי, Equativ. " המטרה שלנו ברורה: להעצים קונים עם ביצועים ויעילות ניתנים להרחבה, לייצר עבודה טובה יותר שמובילה לתוצאות מוחשיות, לספק קמפיינים מצליחים ולהחזיר להם זמן שהם מאוד צריכים". קטע מדיה המצורף להודעה זו זמין בלחיצה על הקישור הזה. יתרונות עיקריים עבור רוכשי מדיה:
"עסקאות המטא של Maestro פותחות דרך חדשה לחלוטין למבנה רכישות פרוגרמטיות. במקום להסתמך על מכרזים מבודדים, סוכן הבינה המלאכותית אוסף אוטומטית עסקאות קמפיין שונות למדידה נוחה. היא מאפשרת לנו לבדוק יותר, ללמוד מהר יותר ולחדד אסטרטגיות עם שליטה רבה בהרבה—מה שמוביל בסופו של דבר להחלטות השקעה חכמות יותר ולתוצאות חזקות יותר עבור לקוחותינו," מסבירה קריסטינה קרייג (Kristina Craig), סגנית מנהלת השקעות ואחריות בקבוצת Omnicom. "בניגוד לכלי AI רבים שמספקים תשובות בלבד, כל מערך סוכני הבינה המלאכותית שלנו לקונים פועל תוך שמירה על קבלת ההחלטות בהובלת אדם," אמר גרג קורנוז ( Greg Cornuz), מנהל תהליך ראשי CPO של Equativ . "סוכני הבינה המלאכותית שלנו משולבים עמוק בזרימת העבודה של הפלטפורמה, ומחברים תדריכים כדי לשפר את המומחיות האנושית ולבטל עבודה חוזרת." בהתבסס על יסוד זה, Equativ מרחיבה את מערך סוכני הבינה המלאכותית שלה לכלול פתרונות המתמקדים באופטימיזציה, פתרון תקלות ודיווח—ומקדמת את החזון שלה לפלטפורמה פתוחה ואינטרופרבילית, שבה לקוחות ושותפים יכולים לשלב סוכנים משלהם דרך פרוטוקולים פתוחים כמו יוזמת פרוטוקול ההקשר לפרסום (AdCP) או מסגרת ה-RTB הסוכנית (ARTF). "הייתה לי הזדמנות לבדוק את הבטא של סוכן הבינה המלאכותית החדש של Maestro —זה בדיוק לאן ש-Mar/AdTech הולכת: תכנון חכם יותר, מבצעים מהירים יותר, יותר אוטומציה היום, ולבסוף, תחזית ביצועים חדה יותר. האינטגרציה מרגישה מתוכננת היטב עם מפת דרכים ברורה ל-2026, והצוות שלי ואני נרגשים להיות מעורבים כבודקים מוקדמים", מסכם מלגורזטה וושניייבסקה (Małgorzata Waśniewska), ראש פתרונות פלטפורמה ב-Kinesso למידע נוסף, בקרו ב: www.equativ.com/advertisers/ai אודות Equativ Equativ היא פלטפורמת מדיה גלובלית מקצה לקצה המעצימה מפרסמים ומוציאים לאור להשיג תוצאות אמיתיות על ידי איחוד מצאי וקהלי פרימיום עם אצירה מתקדמת וטכנולוגיית הפרסום החדשנית ביותר בכל הערוצים. Equativ, שהוקמה במיוחד עבור כלכלת תשומת הלב, מספקת איכות, מעורבות וביצועים תוך מתן עדיפות לחוויית פרסום מכבדת וממוקדת במשתמש. עם צוות של למעלה מ-750 אנשי מקצוע ב-19 מדינות, Equativ משלבת קנה מידה גלובלי עם מומחיות מקומית עמוקה. למידע נוסף בקרו בכתובת Equativ.com. לפניות בנושא מדיה, אנא צרו קשר: Caroline Millié Figueiredo [email protected]
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |