" חמים יותר ביחד": Moncler מציינת את החום והאהבה, עם החברים המוכרים אל פאצ’ינו ורוברט דה נירו

דרוג:

" חמים יותר ביחד": Moncler מציינת את החום והאהבה, עם החברים המוכרים אל פאצ’ינו ורוברט דה נירו

 הקמפיין החדש של Moncler מאחד בין שני חברים וסמלי תרבות של הוליווד בביטוי קולנועי של ידידות, חיבור וחום אנושי.

מילאנו, 15 באוקטובר 2025, (BUSINESS WIRE):

למעלה משבעים שנות התפתחות ויצירתיות הפכו את Moncler לשם נרדף לחום, לאימוץ ולביצועים וסגנון שאינם פוסקים לרגע. המותג נולד באלפים בשנת 1952 ומשימתו הייתה להגן על מטפסים ועל עובדי ההרים מפני הקור הקיצוני. אך עבור Moncler, חום מעולם לא היה דבר חיצוני.

כיום, כדי לקדם את הרעיון, Moncler חשפה את הסיסמה הגלובלית Warmer Together(חמים יותר ביחד), אשר מפגישה את אל פאצ'ינו עם רוברט דה נירו בקמפיין הראשון בו הם משתפים פעולה.

הקמפיין  Warmer Together אינו מוגבל למילים, והוא לב מהותה של Moncler. עוד מאז שהמותג נולד, היה ברור שהחום האמיתי אינו נמצא רק במעיל שאנו לובשים. הוא מגיע מבפנים. זהו החום שאנו מרגישים כשאנו נפגשים, כשאנו דואגים אחד לשני ונשארים קרובים גם במקומות הקרים ביותר. Moncler אינה מגינה רק מפני פגעי מזג האוויר; היא שומרת על החיבור. המילים חם יותר ביחד (Warmer Together) משתלבות בכל תפר, בהבטחה שקטה לקרב בין בני אדם, ליצור קשרים ולהזכיר לנו שחום הוא הרבה יותר מסתם בידוד. חום אמיתי הוא דבר שמשותף, לא משהו מבודד.

"במשך עשרות שנים, השם Moncler נקשר לחורף ולמעילים עבים, אך תמיד חשתי ש-Moncler הוא דבר הרבה יותר עמוק: זו אהבה ותחושת הביחד. הערכים הללו עיצבו את כל הדברים שעשינו במשך 70 שנים. בכל מוצר ובכל קמפיין ישנו זיק של רגשות וחיבור אנושי. סיפור הידידות בין אל פאצ’ינו לרוברט דה נירו משלב את כל הערכים מאחוריהם Moncler עומדת: חיבה, חום והאמונה שלכולנו טוב וחם יותר כשאנו ביחד", אומר רמו רופיני, יו"ר ומנכ"ל Moncler .

הסיפור של אל פאצ’ינו ורוברט דה נירו, המצולם בניו יורק על ידי הצלם הנודע פלאטון, מסופר בתמונות מרהיבות בשחור לבן ובסדרה של סרטונים קצרים בחמישה נושאים - ידידות, כבוד, חיבור, אמון, חום - כמו גם רגעים מאחורי הקלעים וקו הרקיע של העיר כמוטיבים חוזרים. החיבור ההדדי ביניהם כחברים ברור מאליו. כשהחברים יושבים יחדיו ומשוחחים, האנרגיה של כל אחד מהם מרוממת את הנוכחות של האחר.

"חום אמיתי מעולם לא היה רק כלפי חוץ. הוא היה תמיד קשור למה שקורה בפנים". זאת על פי דברי רוברט דה נירו בקדימון שפורסם לפני ההשקה, אשר משתף את הרעיון שחמים יותר ביחד.

"ידידות היא הדבר הטוב ביותר שיכול להיות. חברים, אנשים עמם אנו חולקים את העולם. יש פה רק אמון מולד. והבנה של החיים" אמר אל פאצ'ינו

Moncler גאה להתחבר עם שני החברים הטובים הללו ושני ענקי הקולנוע כדי להביע את אמונתה בחום האנושי. החל מהיום, Moncler מפיחה חיים בקמפיין Warmer Together ברחבי העולם בשלטי חוצות, באמצעי התקשורת, באינטרנט וברשתות החברתיות, ולאחר מכן בגל שני של סרטונים ורגעים מאחורי הקלעים אשר יתפרסמו בימים שלאחר מכן.

השיר שמלווה את  Warmer Together, מבוצע על ידי האמן ושגריר Moncler טובי נוויגווה יחד עם אשתו פאט, אשר הקליטו גרסה חדשה לשיר הקלאסי  Lean on Me של ביל ווית’רס.  מילות השיר, המנון נצחי של ידידות, של תמיכה ושל סולידריות בזמנים קשים, מעבירות את מסר הנחמה של הקמפיין, אותו מוצאים בחברויות טובות. הסרטון המלווה את השיר משקף את הרוח הקולנועית של הקמפיין על רקע העיר ניו יורק.

 חום אמיתי מעולם לא היה רק כלפי חוץ.
 
הוא היה תמיד קשור למה שקורה בפנים.
 
חום מגיע מהליכות ומשיחות.
 
מישיבה לשיחה. שיחה קשובה.
 
יותר ממזג אוויר,
חום היה ותמיד יהיה הביחד,
בטוב וברע.
 
Warmer Together

מנשר קמפיין Warmer Together

חם יותר עם מעילי Maya 70 ו-Bretagne של Moncler

רוברט דה נירו לובש מעיל Maya 70 עם החום הנצחי במסגרת קמפיין Warmer Together, גרסה מחודשת ומודרנית של המעיל המקורי והמשובץ ואחד מהעיצובים האייקוניים והוותיקים ביותר של המותג. מעיל Maya ממשיך להיות פריט נצחי במלתחה, בין אם הוא חדש או בשימוש מזה עשרות שנים, המשובץ בעצם מהותה של Moncler. התכונות המגדירות את העיצוב, שנגזר מניילון ממוחזר מסוג longue saison המוכר של המותג, כוללות כיס הנושא לוגו על שרוול שמאל וכן כובע ניתק.

כדי להציג את ההתפתחות המתמדת של המותג, תוך שמירה על נאמנות לשורשים, הקמפיין של העונה ייתן במה למעיל Bretagne. המעיל הקצר, העבה והחדש לעונת הסתיו/חורף 2025 עם הכובע מציע הגנה ייחודית מפני מזג האוויר מבלי להקריב נוחות או חופש תנועה. Bretagne תוכנן לספק חום ללא משקל במראה עוטף, והוא פריט מגוון המתאים בצורה מושלמת לזירת החוץ העירונית.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/20251015925807/en

אנשי קשר

 [email protected]

 

מקור: Moncler

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Moncler | Warmer Together |

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

GoWit מקימה את האקוסיסטמה המסחרית הגדולה ביותר באזור EMEA למדיה קמעונאית ‏GoWit, מובילת אדטק גלובלית בתחום המדיה הקמעונאית
Equativ ו-Sharethrough יפעלו מעתה תחת המותג Equativ, ויבססו את מעמדם הגלובלי כפלטפורמת מדיה מובילה מקצה לקצה Equativ הכריזה על איחוד מלא של Sharethrough לתוך ה
Multiply Group מאירה את העולם עם השקת Multiply Media Group, יוצרת מרכז מדיה עוצמתי באיחוד האמירויות Multiply Group (ADX: MULTIPLY), חברת האחזקות וההשק
דגלים ממותגים לעסקים: הבחירה המושלמת לקידום המותג בעידן השיווק המודרני, דגלים ממותגים הפכו לאחד הכלי
קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)