|
דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Visual Noise, PRG, ו-Disguise מאחורי החוויה הויזואלית רבת העוצמה לאלפי משתתפים ב-MDLBEAST Soundstorm
בפסטיבל נחשפה מערכת וידאו מקושרת ושאפתנית וכן עדכונים עבור Big Beast Stage, המופעלים על ידי Disguise GX 3 ו- GX 3+
ריאד, ערב הסעודית, 22 בדצמבר 2025, (BUSINESS WIRE):
Visual Noise, Disguise ו-PRG הכריזו על ההשלמה המוצלחת של עבודתן ב-MDLBEAST Soundstorm 2025, המשלבת ניסיון יצירתי, טכני והפקתי לחוויית השתתפות משודרגת בפסטיבל. סטודיו ההפקה היצירתי Visual Noise הפיק את האלמנטים הוויזואליים ופיקח על מצלמות בשבע מבמות הפסטיבל, יחד עם מאות תצוגות מידע ברחבי האתר. במת Big Beast הראשית, אשר סופקה על ידי PRG, עוצמה מחדש לתצוגה ויזואלית עם זמן אחזור נמוך במיוחד על גבי מסך LED עצום עם יכולת לקלוט 10 זרמי UHD 4K. Disguise הפעילה כל במה ותצוגה, והפסטיבל היה הראשון באזור אשר עשה שימוש בשרתGX 3+ החדש.
פסטיבל Soundstorm 2025, המתקיים זו השנה השישית בהיקף גדול מתמיד, קיבל את פניהם של מאות אלפי מעריצים בפרק זמן של שלושה ימים. המשתתפים נהנו מהופעות של 250 אמנים ידועים, כולל קארדי ב, פוסט מאלון, פיטבול, קלווין האריס ועוד. מתחם הפסטיבל והבמות עוצבו מחדש כמחוזות מוסיקליים בהם המעריצים סיירו בדומה לסיור בעיר, זאת לאחר אירוע שובר שיאים שהתקיים בשנה שעברה.
Visual Noise טיפלה בכל התצוגות במתחם הפסטיבל כולו, תוך ניהול רשת של תוכן מקושר הנע בין ויזואליים של הופעות בבמות השונות, ועד למראות הבתים וכן מידע אודות התמצאות ולוח זמנים במקומות שונים באתר. "תמצית הקריאייטיב שלנו התמקדה ביכולת להציג כל דבר בכל מקום, ובאופן מידי", אמר טרוור בורק, מעצב ראשי ב-Visual Noise. "בעבודה עם Disguise ידענו שיש בידנו פתרון שאפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה כמו שצריך, החל מבמת Big Beast ועד לצג הקטן ביותר בפסטיבל".
כחלק מתשתית שאפתנית זו באתר כולו, מחוז ה"עיר התחתית" החדש של הפסטיבל שימש כמקום התכנסות לקהל באתר רב קומות חוויתי המלא בתצוגות ובמות שעטפו את החושים. התוצאה הייתה פסטיבל מקושר יותר עם אלמנטים ויזואליים אותם ניתן היה לעדכן בזמן אמת ובקנה מידה עצום במטרה לבדר וליידע את הקהל ותוך מינוף החוויה הכוללת והידיעה שהם אינם מחמיצים אף רגע חשוב. MediaPro ניהלה את מערכת ההצגה ברחבי הפסטיבל יחד עם Park Stage, Tunnel Stage ו-6AG Stage, ואילו CT טיפלה בתצוגות ה-LED והעיבוד ברחבי האתר. NEP ניהלה את מערכת המצלמות של האירוע.
הבמה Big Beast של Soundstorm עברה אף היא שינויים אינטנסיביים השנה. "אנו עובדים על הפסטיבל עם Visual Noise מאז שנת 2021 ומודעים לכך שהמשתתפים מצפים למופע ויזואלי בבמת Big Beast, אמרה איבון דונלי סמית', מנהלת סיורי קונצרטים ואירועי מוסיקה חיה ב-RPG. "בעבר הוגבלנו לאפקטי Notch במצלמה על גבי תצוגת 16:9. השנה שכללנו את היכולות. רצינו להציע לאמנים את הגמישות שתאפשר להם להשתמש בסידורים שונים על תצוגת ה-LED של הבמה, אשר הורכבה משילוב פאנלי פיקסלים בגודל 4, 5 ו-8 מ"מ. GX 3 ו-GX 3+ עמדו לרשותנו וסיפקו את כוח העיבוד שאפשר לנו לעשות זאת מבלי להתמודד עם בעיות זמן אחזור".
הגמישות הנוספת וכן היכולת להציג אלמנטים ויזואליים מורכבים ועשירים יותר אפשרה למשתתפי Soundstorm לאינות ושילוב רחב ומגוון יותר של תוכן, תוך קביעת רף חדש לתוכן באירועים חיים הנמשכים מספר ימים. כמו כן, PRG פישטה את ההפקה וחסכה שעות של עבודה על ידי יצירה של ספריית תוכן Notch והנחיית אמנים בתהליך עבודה קדם ויזואלי ב-GX 3+ לפני ההופעה החיה ותוך הבטחה שכל האלמנטים הויזואליים ממופים בצורה מדויקת ושההופעות החיות מתבצעות ללא שיבושים.
"בשנה שעברה הפעלנו את במת Big Beast שוברת השיאים של Soundstorm, ואנו גאים לחזור ולשתף פעולה עם Visual Noise, PRG, MediaPro ורשת השותפים הרחבה שלנו במטרה לחולל שינוי בחוויית הפסטיבל וכדי להעלות את הרף ולעודד את הקהל לפעולה", אמר מנכ"ל Disguise, פרננדו קופר. "התוכנה Designer שלנו וסדרת מוצרי GX נוצרו עבור אירועים מהסוג הזה, ואנו שמחים להמשיך ולפרוץ את הגבולות הטכנולוגיים הללו במטרה להעניק חוויה עוצמתית וחוזרת לאוהדי המוסיקה".
אנשי קשר
לריסה מורי, [email protected]
.
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |
|
|