בלאט לפידות הטמיעה פתרונות של Salesforce בחברת "החוויה הישראלית"

דרוג:

הפרויקט מאפשר אוטומציה של תהליכים וחוסך לחברה מאות אלפי שקלים בשנה


בלאט לפידות, השותפה הגדולה של
Salesforce בישראל, הטמיעה פתרונות מתקדמים של Salesforce בחברת החוויה הישראלית, המובילה בתחום טיולי הקבוצות החינוכיים בישראל. הפרויקט, אשר עלה לאוויר לאחרונה, יוצר אוטומציה בבניית תוכניות וחבילות מסע מותאמות אישית באתר הרישום, ומאפשר רישום און-ליין ידידותי ומהיר לטיולים ללא תלות בגורמים חיצוניים. בכך הפרויקט מבטיח גמישות גבוהה, וחסכון משמעותי בעלויות התפעול, עד מאות אלפי שקלים בשנה.

פתרונות force.com ו- force.com site, אשר הוטמעו במהלך הפרויקט, משרתים כיום כ- 120 משתמשים פנים ארגוניים ועוד עשרות אלפי נרשמים חיצוניים. הפתרונות מאפשרים לחוויה הישראלית להגדיר ולפתוח תוכניות טיול חדשות באתר ללא הגבלה וללא קוד, וכן מאפשרים ללקוחות החברה קלות מרבית בתהליכי הרישום, שהפכו מקוונים. החוויה הישראלית מציעים בימים אלו למכירה את המערכת שפותחה עבורה במהלך הפרויקט.

גיא אדן, סמנכ"ל הכספים בחברת החוויה הישראלית אמר כי: "הפתרונות שהוטמעו על ידי בלאט לפידות במהלך הפרויקט מייעלים תהליכי עבודה ומבטלים את התלות בספקי רישום חיצוניים. בזכות פתרונות אלו, אשר הוטמעו ביעילות ובמהירות, ניכרת ירידה משמעותית בתשומות וחיסכון בעלויות".

חנן מרטון, מנהל מערכות המידע בחברת החוויה ישראלית אמר כי: "פרויקט ההטמעה התבצע על ידי בלאט לפידות תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים שהוקצו לטובת הפרויקט. הפתרונות שהוטמעו נוחים וידידותיים, והם מחזירים לחברה את השליטה בתהליך הרישום ומאפשרים לנו גמישות מרבית בתהליכי העבודה".

נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית התפעול בבלאט לפידות אמרה כי: "בתקופת עבודה קצרה יצר הפרויקט תהליך עבודה פשוט, מהיר וידידותי המאפשר לחברה להעניק את השרות הטוב ביותר, באופן נוח וזורם, הן למשתמשים בתוך הארגון והן ללקוחות הנרשמים מחוצה  לו. אנו גאים בבחירתה של החוויה הישראלית בנו ובפתרונות של Salesforce ומשוכנעים כי ימשיכו להעניק ערך לחברה ולתמוך בצמיחתה".

 

אודות קבוצת  בלאט לפידות

קבוצת בלאט לפידות הנה שותפת הזהב של Salesforce ונציגתה הרשמית של החברה בישראל. קבוצת בלאט לפידות מומחית במתן שירותי ייעוץ, ישום פתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ופיתוח על פלטפורמת force.com. קבוצת בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 1000 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם. בין לקוחותיה, בנק לאומי, אמדוקס, קומברס, נייס, צים, ריטאליקס, הסוכנות היהודית,  אלוט תקשורת, אוניברסיטת בן גוריון, רד ויז'ן, אוניברסיטת ת"א, לומניס, סרגון ועוד.

קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר פועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

לפרטים נוספים: http://www.blat-lapidot.com

 

אודות החוויה הישראלית

החוויה הישראלית היא החברה המובילה בתחום טיולי הקבוצות החינוכיות במדינת ישראל. כחברת בת של הסוכנות היהודית, החוויה הישראלית מספקת ללקוחותיה תכניות וחבילות מסע מותאמות אישית, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחומי שירות, בטיחות ואבטחה. הייעוד של החברה הוא ליצור חוויות ישראליות האוצרות בחובן את מלוא המשמעות וההתרגשות שמאפיינות את מדינת ישראל. החברה שואפת לחזק את זהותו היהודית של כל משתתף, תוך העמקת החיבור למדינת ישראל וטיפוח ההמשכיות היהודית בקהילות המוצא.
 

לפרטים נוספים: http://www.israelexperience.org/?lang=he


כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Gevers מתחילה עידן חדש של ניהול קניין רוחני של לקוחות עם השקתה של AQX Law Firm של Anaqua Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותים טכנולוג
GA-ASI מוסיפה יכולת התרעה מוקדמת מוטסת של Saab ל-MQ-9B General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
Atos חושפת מרכז פעילות אבטחה מונע בינה מלאכותית בקטאר, המחזק את חוסן הסייבר האזורי Atos, מובילה עולמית בהמרה דיגיטלית ואבטחת סייבר, ח
eSIM Go ו- CSG Accelerateמפשטים את המסע של MVNO בעת שהשוק הגלובלי של מפעילי רשת וירטואלית ניידת (M
Hypernative מגייסת 40 מיליון דולר בסבב Series B להסרת מכשולי אבטחה למען אימוץ נרחב של Web3 ‏Hypernative, הספקית המובילה של פתרונות למניעת איו
DALI Alliance זוכה בגדול ב-LightFair 2025 עם שני פרסי חדשנות עבור +DALI DALI Alliance גאה להכריז כי +DALI, טכנולוגיית בקרת
VeriSilicon מציגה ביצועים גבוהים וניתנים להרחבה עםIPs  של מחשוב GPGPU-AI, המעצימים פתרונות AI לתעשיית הרכב ושרתי קצה VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום על החידוש האחר
הבינה מלאת החיבה של LG מביאה מגע אנושי לבינה מלאכותית LG Electronics משיקה את הקמפיין החדש שלה, "בינה מל
Zoom חושפת את Virtual Agent 2.0 כדי להעצים תמיכה בלקוחות חכמה ואוטונומית באמצעות סוכני בינה מלאכותית מהדור הבא Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הציגה היום
Denodo השיגה את ההסמכה Snowflake Financial Services Competency, מה שמחזק את התמיכה בחדשנות בתעשייה ובמשילות של נתונים Denodo, מובילה בתחום ניהול הנתונים, הודיעה כי השיג
ExaGrid זכתה ב-2 פרסי תעשייה חדשים בתחרות פרסי האחסון ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
פתרון השבב המותאם AI-ISP של VeriSilicon מאפשר ייצור המוני של סמארטפונים ללקוחות ‏VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה לאחרונה כי פתרון
זום משלימה את ההשקה של Zoom Phone בשישה מעגלי טלקום, עם תוכניות להתרחבות נוספת בהודו Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הודיעה היום
דו"ח המלחמה בהונאות של Bitget מראה כי הונאות הקשורות לבינה מלאכותית גרמו להפסדים של 4.6 מיליארד דולר בשוק הקריפטוגרפיה בשנת 2024 Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים המובילה וחברת W
Enlaps השיקה את המצלמה Tikee mini+ ‏Enlaps, החברה המובילה בפתרונות ניטור ארוכי טווח ל
ה-NPU של VeriSilicon עם צריכת אנרגיה נמוכה מפיק למעלה מ-40 TOPS עבור הסקת LLM במכשיר עצמו עבור יישומים לנייד VeriSilicon ‏(688521.SH) הכריזה כי יחידת עיבוד הרש
Meltwater ו-8x8 משתפות פעולה כדי לשפר את תמיכת הלקוחות באמצעות בינה חברתית Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
כובשת את העולם : הטכנולוגיה הניוטרינו-וולטאית מגדירה מחדש את התשתית הגלובלית ההשתנות האנרגטית הגלובלית כבר אינה בגדר אפשרות - ה
e Sono ו-POCUS Certification Academy משיקות חבילות לפי דרישה לבדיקת מיומנות באולטרסאונד עבור הסמכות קליניות ומומחיות מפתח e Sono (מבית 3B Scientific), חברה מובילה ומוכרת בא
משרד ההגנה הבריטי חתם עם GA-ASI על חוזה תמיכה ב-Protector משרד ההגנה של בריטניה חתם על חוזה תמיכה ותחזוקה עם
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)