מוצרים חדשים ל-KMS lighthouse

דרוג:

KMS lighthouse מקבוצת אמן משיקה סדרת מוצרים חדשה לשיפור השירות ללקוח בארגונים

מערכת ניהול הידע Lighthouse מגיעה כעת במגוון לטאבלט, לסמארטפון ולמרכז השירות ומציעה חיפוש פשוט המוביל לתוצאות בזמן קצר ביותר

 

חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה כחלק מפתרון Lighthouse שמציע לחברות טלקום, בנקים ושאר ארגונים נותני שירות אפשרות להבניית הידע הארגוני בצורה פשוטה וקלה לשימוש על ידי נציגי השירות. פתרון Lighthouse זכה לפרסים בינלאומיים בשנה האחרונה, ביניהם פרס KM Promise מטעם המגזין הבינלאומי KMWorld וכן צויין ברשימת Cool Vendors לתחום ה-CRM של גרטנר.

 

"הפתרונות החדשים של Lighthouse באים לסייע לארגונים במכלול דרכי התקשורת שלהם מול הלקוחות, בין אם זה במרכזי השירות הטלפונים, האינטרנטים או הפרונטאליים," אמר שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן. "כעת, עם מגוון הפתרונות שאנו מציעים, KMS lighthouse עומדת בחזית מהפיכת הידע, בדרכנו להוביל ארגונים לעולם של Knowledge Driven Experiences."

 

מערכת ניהול הידע הרב-הערוצי, Lighthouse, מציגה כעת 4 סוגים שונים של פתרונות:

Lighthouse for Contact Centers: פתרון  המותאם למסופי מחשב במרכזי שירות, המסייע לנותני השירות לטפל ביעילות בפניות טלפוניות של לקוחות ישירות משולחן העבודה שלהם, תוך קבלת תשובות ב-5 שניות בלבד.

Lighthouse Touch: אפליקציית טאבלט חדשה עבור מרכזי מכירה פרונטאליים, אשר פותחה בשיתוף פעולה עם מחלקת היישומים הפיננסים בקבוצת אמן, ומאפשרת לאנשי המכירות קבלת תשובות מהירות מאוד לכל שאילתה שיציגו הלקוחות. בעזרת Lighthouse Touch כל איש מכירות יכול להפוך למומחה בתחומו בעודו עומד מול לקוחות.

Lighthouse Engage: אפליקציית סמארטפון אשר הופכת כל עובד בארגון לשגריר, על ידי כך שהיא מספקת לו מידע נחוץ בכל זמן ובכל מקום. עם האפליקצייה החדשה יוכלו ארגונים לפנות ללקהלים חדשים, עם אנשי שטח וסוכני שירות.

Ask!Don't Search: מנוע חיפוש פשוט לשימוש המורכב על סרגל כלים באתרים ומאפשר לקהל הרחב להקליד מגוון רחב של שאלות ולקבל תשובות תוך רגעים ספורים, ללא צורך בחיפוש. גם השאלות והגם התשובות הינן בשפה טבעית ולא מצריכה מאמץ רב מצד הלקוח בכדי לאתר את המידע אותו הוא מבקש.

 

כאמור, בעזרת קו המוצרים החדש של KMS lighthouse יכולים כעת ארגונים לספק ללקוחותיהם את חוויית השירות מונעת הידע (Knowledge Driven Experience) הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובאופן פשוט.

 

 

אודות חברת KMS lighthouse:

חברת KMS lighthouse, מקבוצת אמן, מספקת פתרונות לשיפור חווית שירות הלקוחות באמצעות ידע. מוצרי החברה מוטמעים הן בקרב חברות בינלאומיות עם מיליוני לקוחות והן בשוק הישראלי. הפתרונות של KMS lighthouse מספקים תשובות מדויקות לשאלות שנשאלות בשפה הטבעית, תוך 5 שניות, בכל ערוצי השירות: מרכזי שירות לקוחות, חנויות, באמצעות הפיכת עובדי החברה לשגריריה ועמדות שירות עצמי. החל משנת 2013, KMS lighthouse מובילה תפיסה של KDE, Knowledge Driven Experience. המוצרים של KMS lighthouse מבוססים על תבנות ייחודי של הידע, הנגשתו וויזואליזציה שלו. ב-2014, KMS lighthouse זכתה להיכלל ברשימת ה- Cool Vendors של Gartner וכן ב- KM Promise Award של KM World.

 

 

 

 


תגיות של המאמר: קבוצת אמן | KMS Lighthouse |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Insight משיקה את Insight AI, דרך חדשה להשגת תוצאות בתחום הבינה המלאכותית ‏Insight Enterprises ‏(נאסד"ק NSIT:) הכריזה על השק
InterSystems משיקה את HealthShare AI Assistant למיטוב אחזור נתונים ומעורבות קלינית בעזרת בינה שיחתית InterSystems, ספקית טכנולוגיית נתונים יצירתית המפע
Denodo השיגה מעמד של שותפה ברת תוקף של Databricks בזכות האינטגרציה החלקה שלה בתמיכה עבור בינה מלאכותית ואנליטיקה Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי השיגה
John Crane משיקה את Performance Plus™ - עידן חדש של מצוינות בשירות עבור ציוד מסתובב John Crane, מובילה עולמית בפתרונות ציוד מסתובב וחב
SASE OpsLab משתפת פעולה עם Netskope כדי לחולל מהפכה בפריסות בקנה מידה גדול של SASE, וכדי להבטיח חוויית לקוח חלקה UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
חברות פארק המדע והטכנולוגיה HKSTP הצטרפו למשלחת הונג קונג המבקרת בערב הסעודית לחיזוק קשרי החדשנות וההשקעות ביוזמת ההשקעות העתידית התשיעית (FII9) תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג - Hong K
mimik מחוללת מהפכת בינה מלאכותית בהתקני קצה באבו דאבי - יוזמה משותפת חדשה יוצרת טביעת רגל גלובלית עבור AI עצמאי בהתקני קצה ‏mimik, חלוצה גלובלית בתחום Continuum AI בהתקנים
מפתחי משחקים יכולים כעת ללכוד יותר ביקוש בחגים עם תיק התשלומים המורחב של Xsolla Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחי משחקים יכולים כעת לחזק את נאמנותם ואבטחתם של השחקנים בעזרת מערכת הפינטק המורחבת של Xsolla בעונת החגים הזו Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחים לנייד נכנסים לעידן חדש של חופש בפלטפורמה עם העדכונים האחרונים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button ‏Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Denodo הוכרה כספקית מובילה בדו"ח Dresner Advisory Active Data Architecture™, בפעם השנייה ברציפות Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי דורגה
DDPAI השיקה את סדרת Z90 בריאד: "נולדה להוביל" מגדירה סטנדרט חדש במצלמות דשבורד חכמות DDPAI השיקה רשמית את סדרת הדגל שלה Z90 והציגה את ה
ZincFive חושפת את BC 2 AI אשר יפעיל את מרכזי הנתונים מונעי בינה מלאכותית בעידן הבא ‏ZincFive ®, חברה עולמית מובילה לפתרונות המבוססים
Blackline Safety מרחיבה את טביעת הרגל הגלובלית שלה עם משרדים חדשים בגרמניה ובאיחוד האמירויות הערביות ‏חברת Blackline Safety Corp ‏(TSX: BLN), חברה מובי
Space42 מכריזה על זמינות גלובלית של Thuraya-4, מערכת לווייני התקשורת של הדור הבא שלה Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
Quantexa הופכת את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות שלה ל-'מוכנה לסוכנים' כדי לפתור את הבעיות הקשות ביותר בבינה מלאכותית: פיצול נתונים והקשר בקפיצת מדרגה משמעותית עבור בינה מלאכותית ארגונית,
CMiC משיקה את NEXUS: ה-ERP הראשון לבנייה המופעל על ידי בינה מלאכותית המשלב עיבוד שפה טבעית, בינת בנייה ואוטומציה מונעת סוכנים CMiC, הספקית המובילה של הדור הבא של ERP לבנייה, הו
מטוס הקרב הלא מאויש GA-ASI Gambit 6 החדש מוסיף פעילות אוויר-קרקע עבור לטובת CCA בינלאומי הגרסה המעודכנת של סדרת Gambit החדשנית של כלי טיס ק
עתידם של מטוסי קרב אוטונומיים מגיע לרומא General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
Bending Spoons רוכשת את AOL לאחר מימון חוב בסך 2.8 מיליארד דולר חברת הטכנולוגיה Bending Spoons הכריזה היום כי חתמה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)