תלמה בקמפיין שיווקי חדש

דרוג:

תלמה מובילת שוק חטיפי דגני הילדים יוצאת במהלך לפיתוח שוק חטיפי דגני הילדים לראשונה: שוגי ועוגי "יוצאים" מאריזות המוצרים והופכים לדמויות "אמיתיות" המשתכנות בתיקי הילדים בקמפיין רחב ההיקף הושקעו 5 מיליון ש"ח מותג תלמה מבית יוניליוור משיק קמפיין ייחודי במטרה לפתח את שוק חטיפי הדגנים לילדים. בקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי הושקעו 5 מיליון ₪. חטיפי הדגנים לילדים נמצאים היום בפחות מ- 30% ממשקי הבית בישראל . מטרת הקמפיין הנוכחי היא לפתח ולהגדיל את השוק באמצעות משיכת צרכנים חדשים. הקמפיין אשר יעלה בפברואר, יפנה לילדים בטלוויזיה ובאינטרנט ויתאר את הזדמנויות הצריכה של חטיפי שוגי ועוגי. את הקמפיין יובילו דמויות מותגי החטיפים - שוגי ועוגי, אשר יצאו לראשונה מאריזות המוצרים והפכו לדמויות אמיתיות, בעלות אופי ייחודי והרבה הומור. דמויות אלה - שוגי התוכי ועוגי התנין הפכו ל"אמיתיות" באמצעות אומן הבובות ארי פפר. הדמויות חיות למעשה בתוך תיקי הילדים: בסרט אחד הן נמצאות בתוך תיק ביה"ס העמוס מחברות, קלמר ועטים ומנהלות שיחה עם מחברת חשבון "מורתית". בסרט השני הדמויות מנהלות שיחה משעשעת עם נעל בלט בתוך תיק חוג בלט. כל סרט מסתיים בכך שילד או ילדה שולפים את אחת הדמויות מן התיק, הדמות הופכת לחטיף שוגי או עוגי והילדים אוכלים את החטיף בהנאה רבה.
תגיות של המאמר: שוגי |

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן: מומחי משקאות עולמיים חוקרים את תרבות הסאקה, ההונקאקו שוצ'ו והאוואמורי היפנית איגוד יצרי הסאקה והשוצ'ו ביפן - ‏The Japan Sake an
ג'יי ג'יי ג'וליוס סון, סולן KALEO, והיזם רוברט ווסמן ישיקו אוסף יין ייחודי במהדורה מוגבלת ב-WineParis ג'יי ג'יי ג'וליוס סון (JJ Julius Son), סולן להקת ה
fgjh ghj
Kolmar BNH מחוללת מהפכה ב-ESG עם HemoHIM, תוסף בריאות ידידותי לסביבה Kolmar BNH KRX: 200130)), יצרנית מובילה ומפתחת של
Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)