המי"ל יקיים את כנס שירות השנתי בסימן "מסע הלקוח"

דרוג:

המי"ל יקיים את כנס שירות וחווית לקוח השנתי בסימן "מסע הלקוח" לאורך נקודות המגע עם הארגון

הדובר המרכזי בכנס יהיה סטן פלפס, יועץ חווית לקוח  בינלאומי ומפתח שיטת "דג הזהב" (Goldfish Principle) , שבמרכזה יצירת בידול עסקי של חברות וארגונים באמצעות שילוב ערכים מוספים ללקוחות. בהרצאתו ידגים 12 אסטרטגיות פרקטיות לזכייה בלבם של הלקוחות והפיכתם לממליצים בפני חבריהם

הכנס יתקיים ביום ב', 4 במאי 2014, ב- Avenu בקריית שדה התעופה

התפתחות ערוצי האינטרנט והמובייל בשנים האחרונות לצד קצב אימוץ הולך וגובר מצד  הצרכנים לצרוך שירותים בערוצים אלו, גרמו לחברות בארץ ובעולם לאמץ פלטפורמות אלו כנקודות מגע חדשות עם לקוחותיהם. ערוצים אלו מצטרפים לערוצי שירות לקוחות מסורתיים של החברות ומעצבים חווית לקוח שלמה, שמתחילה בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח דרך הרכישה והשימוש במוצר.

נושא זה של  מסע הלקוח ( (Customer Journey לצד היכולת והאפשרות של חברות וארגונים להפיק ממנו את מקסימום הערך בדרך להשגת התוצאות העסקיות, יעמוד במרכז כנס שירות וחווית לקוח השנתי שיקיים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

הדובר המרכזי בכנס השנה יהיה סטן פלפס, יועץ בינלאומי מוביל לחברות בנושא חווית לקוח ומפתח שיטת "דג הזהב" (Goldfish Principle) , שבמרכזה יצירת בידול עסקי של חברות וארגונים באמצעות שילוב ערכים מוספים ללקוחות. פלפס, המגיע לישראל זו הפעם הראשונה, ידגים בהרצאתו, המשלבת בין עולמות השיווק והשירות, 12 אסטרטגיות פרקטיות לזכייה בלבם של הלקוחות והפיכתם לממליצים בפני חבריהם ומכריהם. הרצאתו מתבססת על ספר רב המכר שכתב: What's Your Purple Goldfish 12 Ways to Win Customers and Influence Word of Mouth , המספק תובנות ורעיונות מסקירה וניתוח של למעלה מ- 1,000 דוגמאות של יצירת ערך מוסף ללקוחות.  ספר זה הינו ראשון בסדרה של 3 ספרים שהוציא בנושאים אלו.

כנס שירות וחוויית לקוח השנתי, המתקיים זאת השנה השביעית, מזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים העוסקים בתחומי השירות, המכירות והשיווק והפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. במסגרת הכנס מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים  בתחומי הניהול, השירות, השיווק והאסטרטגיה העסקית.

דוברים נוספים בכנס יהיו (רשימה חלקית):

·         מיכל גאון אביחי, יו"ר פירמידה, חברת ייעוץ המתמחה בחוויית לקוח, שהרצאתה בנושא 'מסע עולמי ללבו של הלקוח' תעסוק במגמות, תחזיות וסיפורי הצלחה מעוררים השראה בשירות וחווית לקוח

·         הילה כרמל, מנכ”ל משותף ובעלים של חברת, ROI Customers   לליווי מנהלים בגיבוש אסטרטגיית הלקוחות ועיצוב חווית הלקוח, שהרצאתה תעסוק במסע הלקוח ככלי לשיפור תוצאות עסקיות

·         יוסי אלבז, מנכ"ל דומינוס פיצה, שהרצאתו בנושא החדשנות הדיגיטלית שהמציאה מחדש את דומינו'ס פיצה בישראל, תעסוק בדרך להפיכת אתר החברה לאתר ההזמנות השני בגודלו בארץ במספר פעולות הקנייה והוביל לכך שכ- 52% מההזמנות של הפיצה נעשות דרך הרשת

·         איתי צמיר - יועץ דיגיטל לחברות ומרצה באקדמיה, שהרצאתו בנושא 'צרחת הצרכנים במדיה החברתית' תעסוק בחשיבות הטיפול והשירות שניתן ללקוחות במדיה החברתית. הרצאתו תדגים טעויות נפוצות בהתנהלות מול הצרכן, גישות שונות להתמודדות ואת הדבר הכי חשוב והכי פשוט שכולם שוכחים לעשות ברגע שמתפרץ המשבר.

כמו כן במסגרת הכנס יוכרזו  החברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח, הנערכת זאת השנה ה- 13 , ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. כבכל שנה ניגשות לתחרות עשרות חברות שהובילו מהלכי שירות מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות והזוכים יהיו אלו שנבחרו על ידי צוות השופטים של התחרות.

לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל, "מהפכת האינטרנט והמובייל לצד התעצמות כוחם של הצרכנים, הפכו את עולם השירות באמצעות ערוצים אלו יחד עם ערוצי השירות המסורתיים למרכיב חשוב ואף קריטי בהצלחת חברות.  בכנס נציג בצורה חווייתית ומרתקת את המגמות בעולם ובישראל סביב מסעו של הלקוח, לצד  כלים ואסטרטגיות מוכחות למיקסום התוצאות בתחנות המסע של הלקוח, שיועברו למשתתפים מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו".

הכנס יתקיים ביום ב', 4 במאי 2014, ב- Avenu בקריית שדה התעופה. ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-7100721 או היכנסו לאתר הכנס : http://www.sherut.hamil.co.il/

אודות המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, שירות, מכירות פרויקטים, וביקורת פנימית. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות ה- Effie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח. בכל שנה עורך המי"ל שני כנסים -  ועידת המנהלים השנתית וכנס שירות וחווית לקוח . למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

GN מציגה את ReSound Enzo IA: הבנת דיבור יוצאת דופן וחיי סוללה לאורך כל היום - במכשיר השמיעה הנטען הקטן ביותר בעולם Super Power GN, מובילה עולמית בטכנולוגיית שמיעה, הודיעה היום ע
ממצאים של Picus Security מעלים ש-46% מסיסמאות הארגוניות פגיעות לפריצה – גידול של פי שתיים משנת 2024 Picus Security, חברת אימות האבטחה המובילה, פרסמה א
ציוד מעבדה מדויק זה לא משחק ילדים חשיבות של מעגלים מודפסים מדויקים במכשור מדעי למעבד
31Concept תציג לראשונה טכנולוגיה הממתינה לרישום כפטנט ב- ISS Asia 2025 בסינגפור 31Concept (31C), חברה מובילה בחדשנות בתחום מודיעין
Nyxoah מקבלת אישור מה-FDA למערכת Genio® לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
Graid Technology הכריזה על הזמינות הגלובלית של SupremeRAID™ HE (HPC Edition), וכן על הזכייה בפרס Best of Show ב-FMS 2025 Graid Technology, ממציאת מערך ה-RAID הראשון בעולם
חברת  F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות ברבעון השלישי שלה חברת F5 Networksהיכתה את תחזיות הרווחים וההכנסות
Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80% Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספק
פסיפיק גרין חתמה על הסכם התחייבות עם ZEN Energy לקליטת BESS באוסטרליה עבור 1.5GWh פסיפיק גרין שמחה להודיע כי עסקי אחסון אנרגיית הסול
Rust Mobile נחשף עם קדימון רשמי ודמו פעילות ראשון לקראת Gamescom 2025 Level Infinite נרגשת לחשוף את תכונות המשחקיות של R
Meltwater מציגה לראשונה את GenAI Lens הראשון בתעשייה, ופותחת תובנות מותג משופרות Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
הצלת ציפורים בחוות רוח עם בינה מלאכותית: Boulder Imaging ו-Oikon משיקות את IdentiFlight בקרואטיה Boulder Imaging שיתפה פעולה עם Oikon Ltd, חברת היי
Biolog נכנסת לשוק האבחון האירופי, ומביאה עמה 45 שנות מצוינות באורגניזם אנארובי Biolog, ספקית מובילה של כלים ושירותים לזיהוי מיקרו
נתוני המחקר הפיבוטלי DREAM של Nyxoah פורסמו בכתב העת לרפואת שינה קלינית Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה ONAR ממנה את מארק גזית לדירקטור בחברה
פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מציגה יכולות חדשות לזיהוי ומניעת זליגת נתונים במערכות AI פלטפורמת Application Delivery and Security של F5 מ
Leil Storage מכריזה על תמיכה ב-SaunaFS HAMR, ומאפשרת קיבולת אחסון גדולה יותר עבור פריסות מקומיות Leil Storage מכריזה על התמיכה של SaunaFS 5.0 בטכנו
ExaGrid משחררת את גרסה 7.3.0 ExaGrid, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי
WeRide משתפת פעולה עם Lenovo בהשקת פלטפורמת HPC 3.0 מלאה ברמת הדרישות של תעשיית הרכב על בסיס על בסיסי שבבי DRIVE AGX Thor של NVIDIA WeRide (נאסד"ק: WRD), מובילה עולמית בטכנולוגיית נה
Spacely AI הבטיחה סבב גיוס ראשוני בהיקף מיליון דולר כדי להעצים את התכנון של בינה מלאכותית יוצרת עבור אדריכלים ברחבי העולם Spacely AI, חברת הסטארטאפ מבנגקוק שמביאה בינה מלאכ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)