המי"ל יקיים את כנס שירות השנתי בסימן "מסע הלקוח"

דרוג:

המי"ל יקיים את כנס שירות וחווית לקוח השנתי בסימן "מסע הלקוח" לאורך נקודות המגע עם הארגון

הדובר המרכזי בכנס יהיה סטן פלפס, יועץ חווית לקוח  בינלאומי ומפתח שיטת "דג הזהב" (Goldfish Principle) , שבמרכזה יצירת בידול עסקי של חברות וארגונים באמצעות שילוב ערכים מוספים ללקוחות. בהרצאתו ידגים 12 אסטרטגיות פרקטיות לזכייה בלבם של הלקוחות והפיכתם לממליצים בפני חבריהם

הכנס יתקיים ביום ב', 4 במאי 2014, ב- Avenu בקריית שדה התעופה

התפתחות ערוצי האינטרנט והמובייל בשנים האחרונות לצד קצב אימוץ הולך וגובר מצד  הצרכנים לצרוך שירותים בערוצים אלו, גרמו לחברות בארץ ובעולם לאמץ פלטפורמות אלו כנקודות מגע חדשות עם לקוחותיהם. ערוצים אלו מצטרפים לערוצי שירות לקוחות מסורתיים של החברות ומעצבים חווית לקוח שלמה, שמתחילה בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח דרך הרכישה והשימוש במוצר.

נושא זה של  מסע הלקוח ( (Customer Journey לצד היכולת והאפשרות של חברות וארגונים להפיק ממנו את מקסימום הערך בדרך להשגת התוצאות העסקיות, יעמוד במרכז כנס שירות וחווית לקוח השנתי שיקיים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

הדובר המרכזי בכנס השנה יהיה סטן פלפס, יועץ בינלאומי מוביל לחברות בנושא חווית לקוח ומפתח שיטת "דג הזהב" (Goldfish Principle) , שבמרכזה יצירת בידול עסקי של חברות וארגונים באמצעות שילוב ערכים מוספים ללקוחות. פלפס, המגיע לישראל זו הפעם הראשונה, ידגים בהרצאתו, המשלבת בין עולמות השיווק והשירות, 12 אסטרטגיות פרקטיות לזכייה בלבם של הלקוחות והפיכתם לממליצים בפני חבריהם ומכריהם. הרצאתו מתבססת על ספר רב המכר שכתב: What's Your Purple Goldfish 12 Ways to Win Customers and Influence Word of Mouth , המספק תובנות ורעיונות מסקירה וניתוח של למעלה מ- 1,000 דוגמאות של יצירת ערך מוסף ללקוחות.  ספר זה הינו ראשון בסדרה של 3 ספרים שהוציא בנושאים אלו.

כנס שירות וחוויית לקוח השנתי, המתקיים זאת השנה השביעית, מזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים העוסקים בתחומי השירות, המכירות והשיווק והפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. במסגרת הכנס מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים  בתחומי הניהול, השירות, השיווק והאסטרטגיה העסקית.

דוברים נוספים בכנס יהיו (רשימה חלקית):

·         מיכל גאון אביחי, יו"ר פירמידה, חברת ייעוץ המתמחה בחוויית לקוח, שהרצאתה בנושא 'מסע עולמי ללבו של הלקוח' תעסוק במגמות, תחזיות וסיפורי הצלחה מעוררים השראה בשירות וחווית לקוח

·         הילה כרמל, מנכ”ל משותף ובעלים של חברת, ROI Customers   לליווי מנהלים בגיבוש אסטרטגיית הלקוחות ועיצוב חווית הלקוח, שהרצאתה תעסוק במסע הלקוח ככלי לשיפור תוצאות עסקיות

·         יוסי אלבז, מנכ"ל דומינוס פיצה, שהרצאתו בנושא החדשנות הדיגיטלית שהמציאה מחדש את דומינו'ס פיצה בישראל, תעסוק בדרך להפיכת אתר החברה לאתר ההזמנות השני בגודלו בארץ במספר פעולות הקנייה והוביל לכך שכ- 52% מההזמנות של הפיצה נעשות דרך הרשת

·         איתי צמיר - יועץ דיגיטל לחברות ומרצה באקדמיה, שהרצאתו בנושא 'צרחת הצרכנים במדיה החברתית' תעסוק בחשיבות הטיפול והשירות שניתן ללקוחות במדיה החברתית. הרצאתו תדגים טעויות נפוצות בהתנהלות מול הצרכן, גישות שונות להתמודדות ואת הדבר הכי חשוב והכי פשוט שכולם שוכחים לעשות ברגע שמתפרץ המשבר.

כמו כן במסגרת הכנס יוכרזו  החברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח, הנערכת זאת השנה ה- 13 , ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. כבכל שנה ניגשות לתחרות עשרות חברות שהובילו מהלכי שירות מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות והזוכים יהיו אלו שנבחרו על ידי צוות השופטים של התחרות.

לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל, "מהפכת האינטרנט והמובייל לצד התעצמות כוחם של הצרכנים, הפכו את עולם השירות באמצעות ערוצים אלו יחד עם ערוצי השירות המסורתיים למרכיב חשוב ואף קריטי בהצלחת חברות.  בכנס נציג בצורה חווייתית ומרתקת את המגמות בעולם ובישראל סביב מסעו של הלקוח, לצד  כלים ואסטרטגיות מוכחות למיקסום התוצאות בתחנות המסע של הלקוח, שיועברו למשתתפים מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו".

הכנס יתקיים ביום ב', 4 במאי 2014, ב- Avenu בקריית שדה התעופה. ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-7100721 או היכנסו לאתר הכנס : http://www.sherut.hamil.co.il/

אודות המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, שירות, מכירות פרויקטים, וביקורת פנימית. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות ה- Effie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח. בכל שנה עורך המי"ל שני כנסים -  ועידת המנהלים השנתית וכנס שירות וחווית לקוח . למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Xsolla ו-Airbridge חוברות ומספקות תבונות מאוחדות לביצועי רשת וניידים עבור מפתחי משחקים ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחר אשר מסייעת למפתחים להש
VeriSilicon וגוגל משיקות במשותף את Coral NPU IP בקוד פתוח VeriSilicon (688521.SH) הכריזה לאחרונה על השקה משו
לופקין מציגה את SROD™ V9.2.0 לופקין תעשיות - LUFKIN Industries, חלוצה בפתרונות
Insight משיקה את Insight AI, דרך חדשה להשגת תוצאות בתחום הבינה המלאכותית ‏Insight Enterprises ‏(נאסד"ק NSIT:) הכריזה על השק
InterSystems משיקה את HealthShare AI Assistant למיטוב אחזור נתונים ומעורבות קלינית בעזרת בינה שיחתית InterSystems, ספקית טכנולוגיית נתונים יצירתית המפע
Denodo השיגה מעמד של שותפה ברת תוקף של Databricks בזכות האינטגרציה החלקה שלה בתמיכה עבור בינה מלאכותית ואנליטיקה Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי השיגה
John Crane משיקה את Performance Plus™ - עידן חדש של מצוינות בשירות עבור ציוד מסתובב John Crane, מובילה עולמית בפתרונות ציוד מסתובב וחב
SASE OpsLab משתפת פעולה עם Netskope כדי לחולל מהפכה בפריסות בקנה מידה גדול של SASE, וכדי להבטיח חוויית לקוח חלקה UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
חברות פארק המדע והטכנולוגיה HKSTP הצטרפו למשלחת הונג קונג המבקרת בערב הסעודית לחיזוק קשרי החדשנות וההשקעות ביוזמת ההשקעות העתידית התשיעית (FII9) תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג - Hong K
mimik מחוללת מהפכת בינה מלאכותית בהתקני קצה באבו דאבי - יוזמה משותפת חדשה יוצרת טביעת רגל גלובלית עבור AI עצמאי בהתקני קצה ‏mimik, חלוצה גלובלית בתחום Continuum AI בהתקנים
מפתחי משחקים יכולים כעת ללכוד יותר ביקוש בחגים עם תיק התשלומים המורחב של Xsolla Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחי משחקים יכולים כעת לחזק את נאמנותם ואבטחתם של השחקנים בעזרת מערכת הפינטק המורחבת של Xsolla בעונת החגים הזו Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחים לנייד נכנסים לעידן חדש של חופש בפלטפורמה עם העדכונים האחרונים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button ‏Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Denodo הוכרה כספקית מובילה בדו"ח Dresner Advisory Active Data Architecture™, בפעם השנייה ברציפות Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי דורגה
DDPAI השיקה את סדרת Z90 בריאד: "נולדה להוביל" מגדירה סטנדרט חדש במצלמות דשבורד חכמות DDPAI השיקה רשמית את סדרת הדגל שלה Z90 והציגה את ה
ZincFive חושפת את BC 2 AI אשר יפעיל את מרכזי הנתונים מונעי בינה מלאכותית בעידן הבא ‏ZincFive ®, חברה עולמית מובילה לפתרונות המבוססים
Blackline Safety מרחיבה את טביעת הרגל הגלובלית שלה עם משרדים חדשים בגרמניה ובאיחוד האמירויות הערביות ‏חברת Blackline Safety Corp ‏(TSX: BLN), חברה מובי
Space42 מכריזה על זמינות גלובלית של Thuraya-4, מערכת לווייני התקשורת של הדור הבא שלה Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
Quantexa הופכת את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות שלה ל-'מוכנה לסוכנים' כדי לפתור את הבעיות הקשות ביותר בבינה מלאכותית: פיצול נתונים והקשר בקפיצת מדרגה משמעותית עבור בינה מלאכותית ארגונית,
CMiC משיקה את NEXUS: ה-ERP הראשון לבנייה המופעל על ידי בינה מלאכותית המשלב עיבוד שפה טבעית, בינת בנייה ואוטומציה מונעת סוכנים CMiC, הספקית המובילה של הדור הבא של ERP לבנייה, הו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)