ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " Maestro "

Equativ משיקה את Media Planning Agent לשיפור יעילות הקונים ולשיפור תוצאות של קמפיינים

Equativ משיקה את Media Planning Agent לשיפור יעילות הקונים ולשיפור תוצאות של קמפיינים

Equativ, פלטפורמת המדיה העצמאית המובילה, הכריזה היום על ההשקה הגלובלית של Media Planning Agent, מתכנן משותף מבוסס בינה מלאכותית המוטמע ישירות בפלטפורמת Maestro של Equativ. Media Planning Agent, המבוסס על תשתית ה-SSP של Equativ, הופך את תדריכי המדיה לאסטרטגיות מובילות לעסקאות מעשיות, ועוזר לסוכנויות ולמפרסמים לתכנן מהר יותר, לבצע בדיוק ולשפר את התוצאות תוך שמירה על שקיפות ובקרה באופן מלא.
Equativ חושפת את Maestro by Equativ: פלטפורמת אצירת התוכן מקצה להקצה המתקדמת ביותר שלה לשיפור ביצועי הקמפיין ועבור שליטה רבה יותר למפרסמים

Equativ חושפת את Maestro by Equativ: פלטפורמת אצירת התוכן מקצה להקצה המתקדמת ביותר שלה לשיפור ביצועי הקמפיין ועבור שליטה רבה יותר למפרסמים

Equativ, חברת פרסום דיגיטלי (אד-טק) עצמאית וגלובלית, הודיעה על שדרוגים בפלטפורמת אצירת התוכן המוכללת שלה, Equativ Buyer Connect (EBC), שתכונה מעתה Maestro by Equativ, מערכת ניהול המרכזת קמפיינים פרוגרמטיים ומספקת לרוכשי מודעות גישה ישירה לאספקה ​​בקנה מידה גדול ובאיכות גבוהה. מאז השקת פלטפורמת אצירת התוכן שלה לפני ארבע שנים, Equativ אספה משוב מלמעלה מ-500 סוכנויות מדיה (כולל כל שש סוכנויות הפרסום הגדולות), מפיקים ואוצרי נתונים - שיצרו ביחד יותר מ-30,000 עסקאות שהנתונים לגביהן נשמרו -
1