Equativ, פלטפורמת המדיה העצמאית המובילה, הכריזה היום על ההשקה הגלובלית של Media Planning Agent, מתכנן משותף מבוסס בינה מלאכותית המוטמע ישירות בפלטפורמת Maestro של Equativ. Media Planning Agent, המבוסס על תשתית ה-SSP של Equativ, הופך את תדריכי המדיה לאסטרטגיות מובילות לעסקאות מעשיות, ועוזר לסוכנויות ולמפרסמים לתכנן מהר יותר, לבצע בדיוק ולשפר את התוצאות תוך שמירה על שקיפות ובקרה באופן מלא.
Equativ הכריזה על איחוד מלא של Sharethrough לתוך המותג והפעילות הגלובלית שלה, ליצירת אחת מפלטפורמות המדיה והשווקים העצמאיות הגדולות בעולם, ובכך מחזקת את יכולתה לשרת מפרסמים ומוציאים לאור גלובליים עם טכנולוגיה ממוקדת משתמש שמציעה שקיפות וחדשנות. בנוסף, Equativ נהנית ממיתוג חדש ומלא של הזהות החזותית ואתר האינטרנט שלה.
Equativ, חברת פרסום דיגיטלי (אד-טק) עצמאית וגלובלית, הודיעה על שדרוגים בפלטפורמת אצירת התוכן המוכללת שלה, Equativ Buyer Connect (EBC), שתכונה מעתה Maestro by Equativ, מערכת ניהול המרכזת קמפיינים פרוגרמטיים ומספקת לרוכשי מודעות גישה ישירה לאספקה בקנה מידה גדול ובאיכות גבוהה. מאז השקת פלטפורמת אצירת התוכן שלה לפני ארבע שנים, Equativ אספה משוב מלמעלה מ-500 סוכנויות מדיה (כולל כל שש סוכנויות הפרסום הגדולות), מפיקים ואוצרי נתונים - שיצרו ביחד יותר מ-30,000 עסקאות שהנתונים לגביהן נשמרו -
1