ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור "Equativ "

Equativ ו-Sharethrough יפעלו מעתה תחת המותג Equativ, ויבססו את מעמדם הגלובלי כפלטפורמת מדיה מובילה מקצה לקצה

Equativ ו-Sharethrough יפעלו מעתה תחת המותג Equativ, ויבססו את מעמדם הגלובלי כפלטפורמת מדיה מובילה מקצה לקצה

Equativ הכריזה על איחוד מלא של Sharethrough לתוך המותג והפעילות הגלובלית שלה, ליצירת אחת מפלטפורמות המדיה והשווקים העצמאיות הגדולות בעולם, ובכך מחזקת את יכולתה לשרת מפרסמים ומוציאים לאור גלובליים עם טכנולוגיה ממוקדת משתמש שמציעה שקיפות וחדשנות. בנוסף, Equativ נהנית ממיתוג חדש ומלא של הזהות החזותית ואתר האינטרנט שלה.
Equativ חושפת את Maestro by Equativ: פלטפורמת אצירת התוכן מקצה להקצה המתקדמת ביותר שלה לשיפור ביצועי הקמפיין ועבור שליטה רבה יותר למפרסמים

Equativ חושפת את Maestro by Equativ: פלטפורמת אצירת התוכן מקצה להקצה המתקדמת ביותר שלה לשיפור ביצועי הקמפיין ועבור שליטה רבה יותר למפרסמים

Equativ, חברת פרסום דיגיטלי (אד-טק) עצמאית וגלובלית, הודיעה על שדרוגים בפלטפורמת אצירת התוכן המוכללת שלה, Equativ Buyer Connect (EBC), שתכונה מעתה Maestro by Equativ, מערכת ניהול המרכזת קמפיינים פרוגרמטיים ומספקת לרוכשי מודעות גישה ישירה לאספקה ​​בקנה מידה גדול ובאיכות גבוהה. מאז השקת פלטפורמת אצירת התוכן שלה לפני ארבע שנים, Equativ אספה משוב מלמעלה מ-500 סוכנויות מדיה (כולל כל שש סוכנויות הפרסום הגדולות), מפיקים ואוצרי נתונים - שיצרו ביחד יותר מ-30,000 עסקאות שהנתונים לגביהן נשמרו -
1