באילו כלים משתמש משרד יח"צ להגדלת החשיפה של מותגים גדולים?

פרסום ויחסי ציבור :  |   | 25/1/2017
דרוג:

בעוד שדרך הפעילות של כל משרד יח"צ גדול היא בגדר סוד מקצועי ומסחרי כמוס ביותר –
קיימות מספר אסטרטגיות שמשמשות משרדים רבים לאורך שנים ארוכות, אסטרטגיות שלרוב מהוות גם את הכללים הבסיסיים בעולם השיווק.

פעמים רבות משרדי היח"צ הגדולים מבצעים את הפעולות הבסיסיות בתחום, רק בהיקפים גדולים יותר, מה שמצידו מאפשר להשיג אפקט הרבה יותר משמעותי. כיום ניתן לחלק את דרכי הפעילות לשלושה מרכיבים עיקריים - בסיקור זה נעבור עליהם ועל דרכי היישום שלהם על מותגים גדולים.
 

פעילות אונליין

עולם האינטרנט תופס כיום חלק משמעותי ביותר מעולם הפרסום, משום שכיום צריכת המידע העיקרית שמתבצעת על ידי הציבור היא דרך אמצעי תקשורת זה. בנוסף, ניתן לחלק את עולם האינטרנט למספר מרכיבים, ביניהם ניתן למנות את פייסבוק, אתרי חדשות, פורומים פופולריים, אפליקציות סלולריות שונות וכן הלאה. כך, במסגרת קמפיינים של המותגים הגדולים, משרד יח"צ מקצועי עשוי לנקוט את הפעולות הבאות:

·         הזמנת כתבות חדשותיות באתרים מובילים.
·         פיתוח של עמוד המותג בפייסבוק: תחרויות, סרטונים וויראליים, קבוצות סגורות וכיוצא באלה.
·         פרסום ממומן קונטקסטואלי (גוגל, אאוטבריין ואחרים) ליצירת תנועה באתר ומיתוג גבוה.
 

פעילות באמצעי מדיה נוספים

אמצעי תקשורת נוספים הם דווקא אלה שנגישים לחברות היח"צ הגדולות ולמותגים הגדולים, כיוון שמדובר בפרסום היקר ביותר.
בין אמצעים אלה ניתן למצוא את הטלוויזיה, את הרדיו ואת שלטי החוצות:

·         טלוויזיה – פרסומות בתכניות פריים טיים וחסויות של תוכניות שונות בהקשר המותאם למותג.
·         רדיו – פרסומות מקוריות ויצירתיות במיוחד בתחנות הרדיו המובילות, בעיקר אם המותג מתאים לאלה המאזינים לרדיו בשעות הבוקר (לדוגמא, נשים עובדות ו/או אימהות, אנשים העובדים במשרדים וכדומה).
·         שלטי חוצות – אין ספק שאחד מהגורמים המעידים על כך שהמותג הוא באמת גדול, הוא הופעתו בשלטי חוצות.
לשם כך נחוצים צילומים מקצועיים.  
 

יצירת "באזז" בדרכים מקוריות נוספות

כיום ידוע שכל הטכניקות המקובלות אינן תמיד פועלות, משום שהמרחב שלנו רווי במידע, והרוב איננו זוכה לתשומת לב משום שהמוח מסנן את מה שפחות מעניין. על מנת להתמודד עם בעיה זו, משרד יח"צ עשוי לנקוט אחת משתי הפעולות הבאות:
·         יצירת תוכן מותאם לקהל יעד – היכרות עם הקהל ועם הנושאים המעניינים אותו ויצירת תכנים מותאמים.
·        יצירת עניין בשיטות מתקדמות יותר – קמפיינים וויראליים המערבים מספר אמצעי תקשורת במקביל, יצירת קמפיינים אינטראקטיביים בשילוב אפליקציות, סרטוני יוטיוב, שלטי חוצות הכוללים רמזים חבויים שונים שיש לצלם במצלמת הנייד וכן הלאה.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

כך תבחר את השלט המושלם לחנות שלך שלטים מוארים לעסק - כל האפשרויות עבורך, על גודל ומ
אלגומייזר שדרגה הסכם שיתוף הפעולה עם ענקית החיפוש חברת אלגומייזר, הנסחרת בתל אביב ומתמחה בפרסום באינ
P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018 חברת פרוקטר & גמבל קידמה את המחויבות שלה לשוויון מ
חשיבותו של ניהול מוניטין ברשת מאמר מידע אשר מסביר את חשיבות ניהול המוניטין במנוע
רשת 'סולתם' פותחת חמישה סניפים חדשים חברת 'סולתם' שחגגה לאחרונה 65 שנות ייצור ופעילות י
How to Choose a Digital Marketing Agency For your Brand? לכל קמפיין מדיה חברתית יש היום דרישה ברורה אחת מצד
"זהבי עצמון" הוציאו משלחת לתערוכת Salone del Mobil גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, ומיכל נוף, מנהלת השיו
פרסום בדיגיטל לשנת 2018 - חשוב להכיר ולדעת פרסום דיגיטלי הינו פרסום באינטרנט ככלל עם דגש לכל
פרספקס - שקוף או זכוכית? מדוע מומלץ יותר לייצר מתקני תצוגה העשויים פרספקס ש
טיפים להתנהלות כלכלית נכונה לאורך הפקת האירוע שלכם רגע לפני שאתם סוגרים על אולם אירועים ועל יתר הספקי
סניף דגל חדש של רשת סולתם נפתח בחולון החנות החדשה מתפרסת על כ-70 מ"ר והיא תכלול את מגוון
כיצד יחסי ציבור יכולים לסייע לקדם חנות אינטרנטית? בעידן שבו יותר ויותר קניות מתבצעות אונליין, פתיחת
רה-אירגון תחום יחסי הציבור ב-L'Oréal Israel לוריאל ישראל, בחרה במשרדי יחסי-הציבור "דניאלה ריי
מה זה פייסבוק? סיקור מיוחד על הרשת החברתית הגדולה בעולם סיקור מיוחד מבית מאסטר לייק על הרשת החברתית פורצת
משרד יחסי הציבור 'פיליזר תקשורת' מתרחב משרד 'פיליזר תקשורת' הוותיק, בבעלות נאוה פיליזר, מ
משרד הפרסום True עבר דירה לאחרונה למגדלי זיו ברמת החייל המשרדים, אשר מתפרסים על פני כ-500 מ"ר בשכירות ארוכ
שילוט אשדוד - עסקים טובים שידפיסו לכם כל מה שרציתם לדעת על שילוט, מתי חייבים אותו, איפה
שלטים דיגיטליים למסעות פרסום כאשר אתם עומדים לפני מסעות פרסום מיוחדים אין כמו ש
שיתוף פעולה חדש בתחום השירותים הפיננסיים לסוחרים הפרטיים השינויים שעובר ענף הפיננסים בתקופה האחרונה נמשכים
להסיר תוצאות חיפוש שליליות על שמכם מגוגל? זה בהחלט אפשרי נתקלים בתוצאות חיפוש שליליות כאשר מחפשים את שמכם ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)