P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018

דרוג:

קאן, צרפת, 18 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE: PG) קידמה היום את המחויבות שלה לשוויון מגדרי באמצעות סדרה של פעולות, מחויבויות ושותפויות חדשות כדי להגביר את הגיוון לאורך שרשרת האספקה היצירתית, שיוביל לתיאורים יותר מדויקים וחיוביים של נשים בפרסום ובמדיה, ויצירת צמיחה ותועלת חברתית.

נשים ונערות מתוארות באופן לא מדויק או שלילי ב-29 אחוז מהפרסומות ותוכניות המדיה*, ונשים עדיין לא מיוצגות מספיק מאחורי המצלמה: רק 32 אחוז ממנהלי השיווק הראשיים, 33 אחוז ממנהלי הקריאייטיב הראשיים ורק 10 אחוז מבמאי הפרסומות הם נשים. הבעיות האלה נמשכות למרות הוכחות שהביצועים של פרסומות עם שוויון מגדרי גבוהים ב-10 אחוז באמון וב-26 אחוז בהגדלת המכירות*.

כדי לטפל בבעיות האלה, P&G קראה לשאיפה להשיג תיאורים מדויקים וחיוביים ב-100% של נשים בפרסום ובמדיה, שייתמכו על ידי ייצוג שווה של נשים וגברים בשרשרת האספקה היצירתית. P&G מובילה סדרה מקיפה של פעולות כדי למלא את חלקה בבניה, הזנה וחיבור של צנרת של כישרונות נשיים מגוונים להזדמנויות בפרסום, מדיה ותוכן כפתרון מערכתי. מתוך הכרה בחשיבות של השתתפות מלאה של הענף, החברה עובדת עם תנועת #SeeHer של איגוד המפרסמים הלאומי (ANA) ויוזמות אחרות בענף, כולל UN Women Unstereotype Alliance, כדי להזמין מפרסמים, סוכנויות ומפתחי תוכן אחרים לחולל שינוי בכל סביבת הפרסומות.

"כשהמוחות הכי יצירתיים בעולם מתכנסים כדי לחגוג את היצירתיות, אנחנו מחויבים לעשות את חלקנו באמצעות פעולות משמעותיות לקידום השוויון המגדרי בפרסום, במדיה ובצנרת היצירתית בחמש השנים הבאות", אומר מרק פריצ'רד, מנהל מותגים ראשי, פרוקטר & גמבל. "אנחנו גם יודעים שאף חברה לא יכולה לעשות את זה לבד, כך שאנחנו מקווים שניתן השראה לאחרים להיות סוכני שינוי כדי להאיץ את התנופה".

כחלק מהמחויבות, P&G הודיעה על שותפויות עם מובילים בענף לקידום ייצוג שווה ותיאורים חיוביים של נשים במדיה:

  • The Queen Collective: המועמדת לאוסקר וזוכת גלובוס הזהב, האמי ופרס SAG, קווין לטיפה, יחד עם חברת ההפקה שלה Flavor Unit וה-Queen Collective מתכוונות להאיץ שוויון מגדרי וגזעי מאחורי המצלמה. על ידי יצירת הפצה לסרטים שהופקו על ידי במאיות מגוונות, קווין לטיפה מסתמכת על הרקורד שלה בקריאת תגר על גבולות במוסיקה, סרטים ויצירות אמנות אחרות. היוזמה תאשר בהתחלה שני סרטים בהפקת במאיות באמצעות שותף הפצה גדול. ב-2016 נשים היוו רק ארבעה אחוז מהבמאים שעבדו על 250 הסרטים שגרפו את ההכנסות הכי גדולות. זה יוצר אתגרים לא רק בסרטים, אלא גם בהפקה של מדיות אחרות כמו פרסום. ה-Queen Collective תזין את צנרת הבמאיות בשותפות עם P&G, HP, Inc., סמירנוף, Wieden+Kennedy, Marina Maher Communications / Ketchum +, United Talent Agency Marketing ו-Tribeca Studios.
  • Katie Couric Media: היוזמה האחרונה של העיתונאית זוכת הפרסים תיצור שותפויות בין נותני חסות לפלטפורמות הפצה כדי ליצור תוכן חכם, עם מחשבה ומעצים. בהשראת ההשתתפות שלה במועצה המייעצת של #SeeHer, יוזמה של איגוד המפרסמים הלאומי, קוריק תשתף פעולה עם מותגים גדולים בעבודה משותפת על תוכן שמשקף את הערכים המשותפים שלהם והמחויבות לנושאים חשובים. את Katie Couric Media ינהל צוות בהובלה נשית בהפקה והפצה של סיפורים במגוון של פורמטים תוך ניצול הכוח וההגעה של סביבת המדיה המשתנית, כולל סדרות דיגיטליות, סרטי תעודה, פרויקטים מתוסרטים, פודקסטים ותוכניות בשידור חי בפלטפורמות שמגיעות באופן הטוב ביותר לקהלי המטרה שמתעניינים בתוכן ספציפי.
  • Free The Bid: הארגון הזה, שהוקם על ידי עלמה הראל כתגובה לניסיונה האישי של היעדר הזדמנויות לבמאיות בפרסום, תומך בהזדמנויות שוות להגיש הצעת מחיר לעבודות של פרסומות בענף הפרסום. P&G והמותגים שלה מתחייבים להבטיח לכלול במאית בכל פרויקט מקצועי עם שלוש הצעות. במקביל, הסוכנות השותפה הגדולה ביותר של P&G, פובליסיס גרופ, מרחיבה את ההתחייבות שלה להכללת כל הסוכנויות והרשתות שלה ברחבי העולם. P&G גם התחייבה לעזור להרחיב את Free the Bid בכל העולם בשלוש השנים הבאות בשותפות עם HP Inc. וקבוצת פובליסיס כדי להכפיל את מספר הבמאיות של Free the Bid ולהתרחב לעשרים מדינות.
  • #SheIsEqual Summit: כדי לשתף הצלחות יצירתיות ולתת השראה לפעולה רחבה למען שוויון מגדרי, Global Citizen ו-P&G ישתפו פעולה ויארחו ביחד את אירוע #SheIsEqual Summit הראשון ב-28 בספטמבר 2018 בניו יורק במהלך שבוע העצרת הכללית של האו"ם. האירוע יפגיש ממשלות, חברות מהמגזר הפרטי ומשפיעים מהפרסום, המדיה והבידור כדי לשתף השקפות על שוויון מגדרי, העצמה כלכלית של נשים, חינוך וקידום נשים דרך העדשה של ייצוג נשים במדיה, בשיווק, בטכנולוגיה ובבידור.

מדונה בדג'ר, יו"ר חבר השופטים של אריה הזכוכית ויו"ר See It Be It, תיצור "תצוגה יצירתית" בשיתוף עם פיליפ תומס, מנכ"ל האריות של קאן, כדי להדגיש ולהלל את היצירה הטובה ביותר מאריות הזהב 2018 ותחרויות אריות ה-SDG החדשות שמתארת באופן חיובי עולם שוויוני. היוזמה ANA #SeeHer תיצור מושבים שידונו בהם בתפקיד שהמדיה ממלאת בחברה והחשיבות של ייצוג מדויק של נשים ונערות בבידור.

"שוויון מגדרי טוב לחברה ולעסקים", אומר פריצ'רד. "לכמה מהמותגים של P&G עם הביצועים הטובים ביותר יש את הקמפיינים עם השוויון המגדרי הרב ביותר -- Always Like a Girl, SKII Change Destiny, Olay Live Fearlessly... וגם טייד, אריאל, Dawn ו-Swiffer שמראים גברים שמשתתפים בנטל במטלות הבית. זה ברור שקידום שוויון מגדרי הוא לא רק כוח לטובה, הוא כוח לצמיחה".

"אני בתעשיית הבידור עשרות שנים, ואני יודעת שהצגת נשים -- במיוחד נשים לא לבנות -- באופן אמיתי מצריכה צוות מגוון לפני ומאחורי המצלמה. כשיש לנו נשים מרקע מגוון מאחורי המצלמה, אנחנו מספרים סיפורים עם תובנות חדות יותר ויותר כנות שמהדהדים עמוק יותר אצל אנשים", אמרה קווין לטיפה.

"לאורך הקריירה שלי, עבדתי בהרבה חדרי חדשות, וסיפרתי סיפורים מהרבה סוגים. המשימה שלי ב-Katie Couric Media היא לנהל צוות בהובלת נשים בשותפות עם מותגים מובילים ששותפים לערכים שלנו כדי לפתח תוכן משמעותי שיעזור לאנשים לצלוח את העולם המורכב שלנו, יקדם הבנה ויעשיר את חיינו", אמרה קייטי קוריק.

*המחקר #SeeHer של איגוד המפרסמים הלאומי.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר

התקשורת הגלובלית של P&G:
Tressie Rose, +1-513-983-4929
Rose.t.8@pg.com

מקור: Procter & Gamble

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

חשיבותו של ניהול מוניטין ברשת מאמר מידע אשר מסביר את חשיבות ניהול המוניטין במנוע
רשת 'סולתם' פותחת חמישה סניפים חדשים חברת 'סולתם' שחגגה לאחרונה 65 שנות ייצור ופעילות י
How to Choose a Digital Marketing Agency For your Brand? לכל קמפיין מדיה חברתית יש היום דרישה ברורה אחת מצד
"זהבי עצמון" הוציאו משלחת לתערוכת Salone del Mobil גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, ומיכל נוף, מנהלת השיו
פרסום בדיגיטל לשנת 2018 - חשוב להכיר ולדעת פרסום דיגיטלי הינו פרסום באינטרנט ככלל עם דגש לכל
פרספקס - שקוף או זכוכית? מדוע מומלץ יותר לייצר מתקני תצוגה העשויים פרספקס ש
טיפים להתנהלות כלכלית נכונה לאורך הפקת האירוע שלכם רגע לפני שאתם סוגרים על אולם אירועים ועל יתר הספקי
סניף דגל חדש של רשת סולתם נפתח בחולון החנות החדשה מתפרסת על כ-70 מ"ר והיא תכלול את מגוון
כיצד יחסי ציבור יכולים לסייע לקדם חנות אינטרנטית? בעידן שבו יותר ויותר קניות מתבצעות אונליין, פתיחת
רה-אירגון תחום יחסי הציבור ב-L'Oréal Israel לוריאל ישראל, בחרה במשרדי יחסי-הציבור "דניאלה ריי
מה זה פייסבוק? סיקור מיוחד על הרשת החברתית הגדולה בעולם סיקור מיוחד מבית מאסטר לייק על הרשת החברתית פורצת
משרד יחסי הציבור 'פיליזר תקשורת' מתרחב משרד 'פיליזר תקשורת' הוותיק, בבעלות נאוה פיליזר, מ
משרד הפרסום True עבר דירה לאחרונה למגדלי זיו ברמת החייל המשרדים, אשר מתפרסים על פני כ-500 מ"ר בשכירות ארוכ
שילוט אשדוד - עסקים טובים שידפיסו לכם כל מה שרציתם לדעת על שילוט, מתי חייבים אותו, איפה
שלטים דיגיטליים למסעות פרסום כאשר אתם עומדים לפני מסעות פרסום מיוחדים אין כמו ש
שיתוף פעולה חדש בתחום השירותים הפיננסיים לסוחרים הפרטיים השינויים שעובר ענף הפיננסים בתקופה האחרונה נמשכים
באילו כלים משתמש משרד יח"צ להגדלת החשיפה של מותגים גדולים? סיקור מיוחד אודות דרכי הפעילות המרכזיים בתחום - הח
להסיר תוצאות חיפוש שליליות על שמכם מגוגל? זה בהחלט אפשרי נתקלים בתוצאות חיפוש שליליות כאשר מחפשים את שמכם ב
Business Wire ממנה את אביבה שורץ לנציגת המכירות המורשית שלו בישראל אביבה שורץ, אשת יחסי ציבור שזכתה בפרסים עם ניסיון
'ויה ארקדיה' יוצאת בקמפיין ארצי ויה ארקדיה – עולם שלם של השראה לעיצוב הבית, מעלה ק
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)