דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Xsolla משיקה לחצן רכישה למשחקים בנייד, במטרה לעזור למפתחים לקבל בחזרה את השליטה בהכנסות שלהם
פסיקה חדשה של בית המשפט מתירה שימוש בקישורים חיצוניים לתשלום: השקה תוך מספר ימים, מגדילה את מתח הרווחים עבור מפתחים
לוס אנג’לס, 7 במאי 2025, (BUSINESS WIRE):
Xsolla, חברה גלובלית ומובילה למסחור של משחקי וידאו, הכריזה היום על השקת Xsolla Buy Button למשחקים בנייד, פתרון תשלום ישיר לצרכן אשר עוזר למפתחים בפלטפורמת הנייד להגדיל את רווחיהם על ידי הימנעות מהעמלות הקיימות בפלטפורמות מהסוג הישן. השקה זו באה בעקבות פסיקה משמעותית של בית הדין האמריקאי מה-30 באפריל 2025, האוסרת על Apple מלחסום קישורים חיצוניים לתשלום או חיוב על עמלות בחזית חנויות חיצוניות בארה"ב, ואשר נותנת למפתחים הזדמנויות חדשות להתחבר לשחקנים ולהגדיל את ההכנסות.
עם לחצן הרכישה למשחקים בנייד, מפתחי משחקים יכולים לשלב קישורי תשלום ישירים בתוך המשחקים שלהם ולאפשר תשלום מבוסס דפדפן על ידי Xsolla Web Shop ו-Xsolla Pay Station. פתרון תשלום זה תומך במכירה של פריטים וירטואליים, מטבעות וחבילות, והוא מעניק חוויית משחק נטולת שיבושים תוך הימנעות מעמלות פלטפורמה בשיעור של עד 30%
כעת מפתחים יכולים ליצור קישור חיצוני במהירות ובתוך חווית משחק הוידאו שלהם במכשיר נייד מסוג iOS. כאשר השחקן לוחץ על הקישור, ייפתח דף קופה מובנה ומבוסס דפדפן עם חווית רכישה מאובטחת, מאומתת מראש ונטולת שיבושים אשר תאפשר למשתמשים לרכוש את המשחק החביב עליהם על ידי מספר לחיצות. בנוסף, מפתחי משחקים לנייד יכולים לקבל גישה ליכולות סנכרון קטלוג, לכלי נאמנות, להצעות מותאמות אישית ולאפשרויות שילוב הנדרשות כדי לנהל את ההצעות שבקישור החיצוני מבלי להשקיע מאמצים רבים בפיתוח מותאם או ללא כל צורך בפיתוח כזה.
יתרונות עיקריים של לחצן הרכישה של Xsolla:
*ללא עמלת פלטפורמה: השאירו אצלכם עד 30% מההכנסות באמצעות חיסכון בעמלות פלטפורמה, פחות עלויות רגילות בגין עיבוד תשלום.
*הטמעה: בכפוף לפסיקת בית הדין האמריקאי מאפריל 2025, מפתחים רשאים לחבר קישורי תשלום חיצוניים בתוך האפליקציה וללא התערבות של הפלטפורמה.
*תהליך רכישה חלק בהקשה אחת: השחקנים יכולים לרכוש פריטים ספציפיים ישירות מהצעות המופיעות בתוך המשחק עם אמצעי מילוי אוטומטי ופעולה הקשה אחת, לקבלת חוויית קופה חלקה וטבעית במשחק עצמו.
*תשלום מס ותאימות בצורה קלה יותר: Xsolla היא הסוחרת הרשומה, והחברה תטפל בחישובי מס גלובלי, בגבייה ובתשלום. אין צורך בפתרונות מס חיצוניים.
*תגמולי שחקנים ונאמנות: שפרו את אחוזי שימור הלקוחות באמצעות תוכניות נאמנות ואפשרויות תגמול מותאמות אישית הקשורות להתנהלות השחקנים בחוויית המשחק עצמה, בין אם בתוך האפליקציה או באינטרנט. תכונה זו מאפשרת גם להנפיק כרטיסי מתנה משולמים מראש וכן לבצע שילוב של בקרת הורים בכל הרכישות.
*סנכרון LiveOps: התאימו מבצעים מבוססי אינטרנט לאירועים במשחק עצמו, לתוכן עונתי ולנקודות ציון שהשחקן הגיע אליהם כדי למקסם את הרלבנטיות וכן להשפיע על הצעות המוצגות בפני השחקנים.
*בקרת הורים וכרטיסי מתנה: בקרת הורים מובנית, וכן כרטיסי מתנה זמינים ברחבי העולם.
*מסחר בערוצים מרובים: הרחיבו את פוטנציאל הרווחים מעבר לאפליקציה וצרו נוכחות באינטרנט, ב-Discord, ב-Telegram, ובערוצי קהילה נוספים בהם שחקנים מעורבים.
"פסיקה זו של בית
המשפט מהווה נקודת מפנה עבור מפתחי משחקים לנייד בארה"ב וברחבי העולם. לחצן הרכישה זמין כבר כעת מ-Xsolla Web Shop", ציין כריס הייויש, מנהל מחלקת אסטרטגיה ב-Xsolla. "המפתחים יכולים להירשם באמצעות חשבון Xsolla Publisher, להשתמש בתבנית Instant Web Shop ולהפיק קישורים תוך מספר דקות וללא צורך בכתיבת קוד מותאם. השקה זו נותנת משנה תוקף למחויבות של Xsolla להציע כלי מסחר גלובליים וגמישים אשר מעניקים למפתחים את היכולת להצליח ולהרחיב את העסק שלהם על פני פלטפורמות שונות".
הצעה זו משנה את כללי המשחק משום שהיא מקנה למפתחי משחקים לנייד שליטה בתהליך הפקת ההכנסות שלהם, כמו גם את היכולת להדק את קשריהם עם השחקנים שלהם ואת הבטחון להרחיב את העסק באמצעות קיימות בטווח הרחוק ומבלי להיות כפופים לאילוצים שהיו קיימים בעבר.
מדריך האינטגרציה של Web Shop: xsolla.pro/webshop-integration
מדריך אינטגרציה ללחצן רכישה עבור משחקים בנייד: xsolla.pro/buybutton
מדריך אינטגרציה עבור Mobile SDK: xsolla.pro/mobile-sdk-guide
סרטון חדש: youtu.be/Aj6gtHw5BFQ
אודות Xsolla
Xsolla היא חברה מובילה וגלובלית למסחור משחקי וידאו, ולה ערכה מתוחכמת ורבת עוצמה של כלים ושל שירותים אשר תוכננו במיוחד עבור הענף. מאז הקמתה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי משחקים ומוציאים לאור מכל הסוגים לממן, לשווק, להשיק ולהפוך משחקים לרווחיים ברחבי העולם ובפלטפורמות שונות. Xsolla היא גוף מוביל ויצירתי בתחום מסחור המשחקים, וככזו משימתה היא לתת מענה למורכבות הטבעית שקיימת בהפצה גלובלית, בשיווק ובהפיכת המשחק לרווחי כדי לעזור לשותפיה להגיע לאזורים גיאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות וליצור קשרים עם שחקנים ברחבי העולם. מטה החברה ומקום הקמתה הוא בלוס אנג’לס, קליפורניה, ולה סניפים בלונדון, בברלין, בסאול, בביג’ינג, בקואלה למפור, בראליי, בטוקיו, במונטריאול ובערים נוספות ברחבי העולם.
לפרטים נוספים בקרו בכתובת xsolla.com
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/20250507955570/en
למידע נוסף – מדיה
דריק סטמבריג
סגן נשיא ליחסי ציבור גלובליים, Xsolla
מקור: Xsolla
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: Xsolla |
|
|