JCDecaux בקמפיין חדשני עבור רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO!

דרוג:

לראשונה בישראל, חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, עולה בקמפיין חדשני עבור רשת ההנעלה ואביזרי האופנה הבינלאומית ALDO במסגרתו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בעיר: דיזנגוף סנטר, ברחוב אבן גבירול וברחוב הברזל, לחלונות ראווה אשר יציגו נעליים אמיתיות כפי שהן מוצגו בחנויות הרשת. 

הקמפיין החדש נוצר לאחר שברשת ALDO ביקשו להציג את קולקציית הנעליים החדשה בצורה חדשנית ומקורית בחג הפסח. הקמפיין יעלה על פני 400 פני פרסום הכוללים את חלונות הראווה ב-3 תחנות האוטובוס למשך 10 ימים ועלותו מוערכת בכ- 270,000 ₪. הקונספט החדשני לקמפיין גובש על ידי מחלקת JCDecaux Innovate אשר עוסקת בפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינאמיים ואינטראקטיביים ושוקדת כל הזמן על הדבר הבא בתחום פרסום החוצות. בקמפיין הייחודי שיעלה בחג הפסח, ממשיכה חברת JCDecaux להראות את הפתרונות היצירתיים, המקוריים והחדשנים שהיא מציעה ללקוחותיה בכל תחום. בדרך הצגה זו של חלונות הראווה, יוצג המוצר בשיא תפארתו לכל העוברים והשבים כך שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו. פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בקמפיין החדשני ביקשנו להציג את היצירתיות והמקוריות של מחלקת JCDecaux Innovate כאשר הוכחנו כי גם נעליים אפשר לפרסם בדרך שעוד לא נראתה עד היום. הפיכת תחנות אוטובוס לחלונות ראווה, הינה מהלך ראשון מסוגו בישראל. יחידות התצוגה חדשניות מאוד ותופסות את העין כך שההשפעה שלהן על הרחוב היא רבה ובכך מציעות פוטנציאל נראות רחב של 360 מעלות. אנו מברכים על בחירתה של חברת ALDO ב- JCDecauxלהצגת קולקציית הנעלים החדשה ואנו בטוחים כי המהלך יביא לחשיפה יפה לחברה במהלך חופשת הפסח" נתניאל נזרי, סמנכ"ל השיווק של ALDO, בישראל מוסר כי: "כרשת בינלאומית, המתאפיינת ביצירתיות, חדשנות ודינמאיות, אנו מרגישים כי שיתוף הפעולה עם חברת JCDecaux ואמצעי הפרסום המקוריים והייחודיים שלה, נכון ומתאים לחשיפת רשת ALDO בכלל וחשיפת הקולקציה בפרט, גם המיקומים שנבחרו בת"א לחלונות הראווה, הם אסטרטגיים, בולטים ואני מאמין שיביאו לחשיפה אחרת, שונה ולקהל יעד רחב יותר." 

אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-56 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה הינה חברת הפרסום המדורגת במקום הראשון בתחום ה- Out Door Media זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Xsolla ו-Airbridge חוברות ומספקות תבונות מאוחדות לביצועי רשת וניידים עבור מפתחי משחקים ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחר אשר מסייעת למפתחים להש
VeriSilicon וגוגל משיקות במשותף את Coral NPU IP בקוד פתוח VeriSilicon (688521.SH) הכריזה לאחרונה על השקה משו
לופקין מציגה את SROD™ V9.2.0 לופקין תעשיות - LUFKIN Industries, חלוצה בפתרונות
Insight משיקה את Insight AI, דרך חדשה להשגת תוצאות בתחום הבינה המלאכותית ‏Insight Enterprises ‏(נאסד"ק NSIT:) הכריזה על השק
InterSystems משיקה את HealthShare AI Assistant למיטוב אחזור נתונים ומעורבות קלינית בעזרת בינה שיחתית InterSystems, ספקית טכנולוגיית נתונים יצירתית המפע
Denodo השיגה מעמד של שותפה ברת תוקף של Databricks בזכות האינטגרציה החלקה שלה בתמיכה עבור בינה מלאכותית ואנליטיקה Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי השיגה
John Crane משיקה את Performance Plus™ - עידן חדש של מצוינות בשירות עבור ציוד מסתובב John Crane, מובילה עולמית בפתרונות ציוד מסתובב וחב
SASE OpsLab משתפת פעולה עם Netskope כדי לחולל מהפכה בפריסות בקנה מידה גדול של SASE, וכדי להבטיח חוויית לקוח חלקה UBiqube, המובילה העולמית בתיאום ומיכון של תשתיות I
חברות פארק המדע והטכנולוגיה HKSTP הצטרפו למשלחת הונג קונג המבקרת בערב הסעודית לחיזוק קשרי החדשנות וההשקעות ביוזמת ההשקעות העתידית התשיעית (FII9) תאגיד פארקי המדע והטכנולוגיה של הונג קונג - Hong K
mimik מחוללת מהפכת בינה מלאכותית בהתקני קצה באבו דאבי - יוזמה משותפת חדשה יוצרת טביעת רגל גלובלית עבור AI עצמאי בהתקני קצה ‏mimik, חלוצה גלובלית בתחום Continuum AI בהתקנים
מפתחי משחקים יכולים כעת ללכוד יותר ביקוש בחגים עם תיק התשלומים המורחב של Xsolla Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחי משחקים יכולים כעת לחזק את נאמנותם ואבטחתם של השחקנים בעזרת מערכת הפינטק המורחבת של Xsolla בעונת החגים הזו Xsolla, חברת מסחר משחקי וידאו גלובלית המסייעת למפת
מפתחים לנייד נכנסים לעידן חדש של חופש בפלטפורמה עם העדכונים האחרונים של Xsolla Web Shop ו-Buy Button ‏Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Denodo הוכרה כספקית מובילה בדו"ח Dresner Advisory Active Data Architecture™, בפעם השנייה ברציפות Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי דורגה
DDPAI השיקה את סדרת Z90 בריאד: "נולדה להוביל" מגדירה סטנדרט חדש במצלמות דשבורד חכמות DDPAI השיקה רשמית את סדרת הדגל שלה Z90 והציגה את ה
ZincFive חושפת את BC 2 AI אשר יפעיל את מרכזי הנתונים מונעי בינה מלאכותית בעידן הבא ‏ZincFive ®, חברה עולמית מובילה לפתרונות המבוססים
Blackline Safety מרחיבה את טביעת הרגל הגלובלית שלה עם משרדים חדשים בגרמניה ובאיחוד האמירויות הערביות ‏חברת Blackline Safety Corp ‏(TSX: BLN), חברה מובי
Space42 מכריזה על זמינות גלובלית של Thuraya-4, מערכת לווייני התקשורת של הדור הבא שלה Space42 (ADX: SPACE42), חברת טכנולוגיית חלל מונעת
Quantexa הופכת את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות שלה ל-'מוכנה לסוכנים' כדי לפתור את הבעיות הקשות ביותר בבינה מלאכותית: פיצול נתונים והקשר בקפיצת מדרגה משמעותית עבור בינה מלאכותית ארגונית,
CMiC משיקה את NEXUS: ה-ERP הראשון לבנייה המופעל על ידי בינה מלאכותית המשלב עיבוד שפה טבעית, בינת בנייה ואוטומציה מונעת סוכנים CMiC, הספקית המובילה של הדור הבא של ERP לבנייה, הו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)