הפרסום על כוסות עובד!

דרוג:

"הכוס הכחולה" - מיזם חברתי חדש שמקדם עסקים קטנים ומקומיים באמצעות פרסום על גבי כוסות חד פעמיות, כשרווחי הפרסום נתרמים חזרה לקהילה. אורי יוסף, הוגה ויזם הפרויקט: "אנחנו מאמינים בשיתוף מלא ולכן אין לנו עובדים, יש לנו שותפים לדרך ולעשייה".

הרעיון מאחורי פרויקט "הכוס הכחולה" הוא פשוט. שילוב פלטפורמה פרסומית ייחודית על גביי כוסות חד פעמיות, עבור עסקים קטנים ובינוניים מקומיים. הכוסות מופצות בחינם לבתי עסק, כגון: קיוסקים, בתי קפה, משרדים, מוסכים, מרפאות ועוד, המספקים באופן יום-יומי שתייה חמה לקהל לקוחותיהם, ובכך מתקבלת תפוצה רחבה וחשיפה גבוהה לקהלים ואנשים רבים ומגוונים.

התהליך בפועל הוא שעסקים קטנים ובינוניים קונים שטח פרסום על גביי הכוסות ויוצאים בקמפיין לחודש שלם. המפרסם בוחר את האזור והעסקים שבהם ירצה להיות מופץ, במידה והם לא תפוסים על ידי מפרסם אחר, והתשלום הינו עבור כל נקודת הפצה. לאחר מכן, הכוסות מחולקות לאותם בתי עסק, ללא עלות, בהתאם לצריכתם האישית, ובכך העסק המפרסם מקבל חשיפה יעילה וחזקה על ידי פלטפורמת פרסום זו. בסוף קמפיין הפרסום החודשי, הכוסות המיותרות מחולקות בחינם לחולים ושאר אוכלוסיות נזקקות.

בנוסף למודעת הפרסום על גביי הכוס, מפרסמים יוכלו להוסיף קוד QR, שניתן יהיה לסרוק אותו ובו יוכלו להעניק לצרכני הקפה הצעות מכר ייחודיות והטבות שונות דרך דפי נחיתה ייעודיים לסמארטפון.

הפרויקט בעל אג'נדה חברתית מובהקת ומתחייב לשקיפות עבודה מלאה אל מול כל הגורמים  בפרויקט, ולהעסקת בעלי מוגבלויות (מהווים 51% מכלל העובדים), ו-51% מרווחי הפרויקט לקהילה ולעמותות שונות. כמו כן, יוזמי הפרויקט שמים דגש על סביבה ירוקה והחל משנת 2016 יעבדו עם כוסות מתכלות וידידותיות לסביבה.

"למה דווקא 51% ולא מספר עגול כמו 50?!", שואל ומסביר יוסף, "הספרה 51 מסמלת את "הרוב" מתוך 100, ובכך אנו נותנים פה הצהרה שהכוח המניע העומד מאחוריי הפרויקט שייך לאותם בעלי צרכים מיוחדים שאנו מעסיקים ולקהילה, אשר נהנית מרווחי הפרסום".

בימים אלו ממש, מסתיים פיילוט ראשוני של הפרויקט המתקיים בעיר חולון, שזכה לאהדה והתגייסות רבה מצדם של כ-150 בעלי עסקים מקומיים. המטרה של פיילוט זה היא בניית "מודל עיר" אשר על פיו הוא יוכל להשתכפל עבור ערים נוספות בארץ ובעולם.


תגיות של המאמר: הכוס הכחולה | אורי יוסף |

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

הפקת בת מצוות מעוניינים לחגוג הפקת בת מצווה מהסרטים? הפקת כזו מי
אירוע יח"צ - רק עם חברת הפקות חברת הפקות יכולה לסייע לכם בארגון אירוע יחצ מוצלח
רשפים מציגים חידושים בעולם של דלתות כניסה מעוצבות סדרת הדלתות החדשה – דלתות בקו אפס, כוללת דלתות מעו
הזוכות הגדולות בפרסי השירות של ישראל כנס שירות וחווית לקוח השנתי של ישראל התקיים זאת הש
כך תבחר את השלט המושלם לחנות שלך שלטים מוארים לעסק - כל האפשרויות עבורך, על גודל ומ
אלגומייזר שדרגה הסכם שיתוף הפעולה עם ענקית החיפוש חברת אלגומייזר, הנסחרת בתל אביב ומתמחה בפרסום באינ
P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018 חברת פרוקטר & גמבל קידמה את המחויבות שלה לשוויון מ
חשיבותו של ניהול מוניטין ברשת מאמר מידע אשר מסביר את חשיבות ניהול המוניטין במנוע
רשת 'סולתם' פותחת חמישה סניפים חדשים חברת 'סולתם' שחגגה לאחרונה 65 שנות ייצור ופעילות י
How to Choose a Digital Marketing Agency For your Brand? לכל קמפיין מדיה חברתית יש היום דרישה ברורה אחת מצד
"זהבי עצמון" הוציאו משלחת לתערוכת Salone del Mobil גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, ומיכל נוף, מנהלת השיו
פרסום בדיגיטל לשנת 2018 - חשוב להכיר ולדעת פרסום דיגיטלי הינו פרסום באינטרנט ככלל עם דגש לכל
פרספקס - שקוף או זכוכית? מדוע מומלץ יותר לייצר מתקני תצוגה העשויים פרספקס ש
טיפים להתנהלות כלכלית נכונה לאורך הפקת האירוע שלכם רגע לפני שאתם סוגרים על אולם אירועים ועל יתר הספקי
סניף דגל חדש של רשת סולתם נפתח בחולון החנות החדשה מתפרסת על כ-70 מ"ר והיא תכלול את מגוון
כיצד יחסי ציבור יכולים לסייע לקדם חנות אינטרנטית? בעידן שבו יותר ויותר קניות מתבצעות אונליין, פתיחת
רה-אירגון תחום יחסי הציבור ב-L'Oréal Israel לוריאל ישראל, בחרה במשרדי יחסי-הציבור "דניאלה ריי
מה זה פייסבוק? סיקור מיוחד על הרשת החברתית הגדולה בעולם סיקור מיוחד מבית מאסטר לייק על הרשת החברתית פורצת
משרד יחסי הציבור 'פיליזר תקשורת' מתרחב משרד 'פיליזר תקשורת' הוותיק, בבעלות נאוה פיליזר, מ
משרד הפרסום True עבר דירה לאחרונה למגדלי זיו ברמת החייל המשרדים, אשר מתפרסים על פני כ-500 מ"ר בשכירות ארוכ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)