האם צריך היום פליירים?

דרוג:

ישנם כיום לא מעט אמצעי פרסום - אמצעים ויזואליים ושמיעתיים לעומת אמצעים וירטואליים ומוחשיים. בשנים האחרונות עולם הפרסום עבר מהפיכה של ממש, מה שאומר שרוב המדיות של פעם נדחקו הצידה אל מול האינטרנט והכוח הגדול שלו. בעבר, פליירים היו אמצעי פרסום שנעשה בו שימוש תדיר, אך היום כבר פחות אך האופציה הזו לא נעלה לגמרי מן העולם. יש לא מעט ויכולים בעולם הפרסום על כוחם של אותם הפלאיירים והאם בכלל הם כדאיים, ואולי התשובה נמצאת דווקא בשאלה – אם רוב האנשים אל עושים בזה שימוש אולי התחרות ירדה וזה משתלם?

מה צריך להיות בהם?

אם כבר מחליטים ללכת על פליירים אז כדאי לעשות את זה נכון. פלאייר צריך להיות קריא וצריך להיות עם מסר ברור, ויותר מכל הוא אמור למשוך מבחינה ויזואלית. אם כבר הולכים על אחד כזה אז כדאי להשקיע, וכדאי לחשוב מה יגרום למי שמקבל אותו לא לזרוק אותו מיד לזבל אלא לקרוא אותו ואולי אפילו להשתכנע ולקנות את המוצר המפורסם בו או ליצור קשר או כל דבר אחר שנדרש בפלאייר כזה. בסופו של דבר תלוי כמובן גם בכמה רווח ניתן לקבל מכל לקוח, ואם מדובר על כסף קטן אז אולי שווה לשקול בכלל את העניין ואת ההשקעה הזו.

למה חייבים כרטיסי ביקור?

בניגוד לפלאייר, כרטיס ביקור הוא אמצעי פרסום שעדיין לא נס ליחו מן העולם. הרי מדובר על אחד כזה שאמור להציג את מי שמחזיק אותו ואמור לספר עליו ועל העסק בו הוא עובד בכמה מילים. כרטיסי ביקור קיימים כבר שנים רבות והם משמשים כל אחד כמעט שעובד באופן עצמאי כמו גם כל אחד שיש לו תפקיד בעסק כלשהוא. כרטיסי ביקור אמורים לתת פרטים ליצירת קשר וכמובן גם כמה פרטים על זה שמחזיק אותם כפי שציינו, והם ניתנים בדרך כלל בסוף פגישה או הרצאה כשרוצים לשמור על פרטי יצירת קשר של אנשים אחרים.

בסופו של דבר כל מה שקשור לפרסום הוא עניין של תקציב, ונכונות להשקיע בפרסום.

 


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

אירוע יח"צ - רק עם חברת הפקות חברת הפקות יכולה לסייע לכם בארגון אירוע יחצ מוצלח
רשפים מציגים חידושים בעולם של דלתות כניסה מעוצבות סדרת הדלתות החדשה – דלתות בקו אפס, כוללת דלתות מעו
הזוכות הגדולות בפרסי השירות של ישראל כנס שירות וחווית לקוח השנתי של ישראל התקיים זאת הש
כך תבחר את השלט המושלם לחנות שלך שלטים מוארים לעסק - כל האפשרויות עבורך, על גודל ומ
אלגומייזר שדרגה הסכם שיתוף הפעולה עם ענקית החיפוש חברת אלגומייזר, הנסחרת בתל אביב ומתמחה בפרסום באינ
P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018 חברת פרוקטר & גמבל קידמה את המחויבות שלה לשוויון מ
חשיבותו של ניהול מוניטין ברשת מאמר מידע אשר מסביר את חשיבות ניהול המוניטין במנוע
רשת 'סולתם' פותחת חמישה סניפים חדשים חברת 'סולתם' שחגגה לאחרונה 65 שנות ייצור ופעילות י
How to Choose a Digital Marketing Agency For your Brand? לכל קמפיין מדיה חברתית יש היום דרישה ברורה אחת מצד
"זהבי עצמון" הוציאו משלחת לתערוכת Salone del Mobil גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, ומיכל נוף, מנהלת השיו
פרסום בדיגיטל לשנת 2018 - חשוב להכיר ולדעת פרסום דיגיטלי הינו פרסום באינטרנט ככלל עם דגש לכל
פרספקס - שקוף או זכוכית? מדוע מומלץ יותר לייצר מתקני תצוגה העשויים פרספקס ש
טיפים להתנהלות כלכלית נכונה לאורך הפקת האירוע שלכם רגע לפני שאתם סוגרים על אולם אירועים ועל יתר הספקי
סניף דגל חדש של רשת סולתם נפתח בחולון החנות החדשה מתפרסת על כ-70 מ"ר והיא תכלול את מגוון
כיצד יחסי ציבור יכולים לסייע לקדם חנות אינטרנטית? בעידן שבו יותר ויותר קניות מתבצעות אונליין, פתיחת
רה-אירגון תחום יחסי הציבור ב-L'Oréal Israel לוריאל ישראל, בחרה במשרדי יחסי-הציבור "דניאלה ריי
מה זה פייסבוק? סיקור מיוחד על הרשת החברתית הגדולה בעולם סיקור מיוחד מבית מאסטר לייק על הרשת החברתית פורצת
משרד יחסי הציבור 'פיליזר תקשורת' מתרחב משרד 'פיליזר תקשורת' הוותיק, בבעלות נאוה פיליזר, מ
משרד הפרסום True עבר דירה לאחרונה למגדלי זיו ברמת החייל המשרדים, אשר מתפרסים על פני כ-500 מ"ר בשכירות ארוכ
שילוט אשדוד - עסקים טובים שידפיסו לכם כל מה שרציתם לדעת על שילוט, מתי חייבים אותו, איפה
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)